Niedziela 01 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Gastronomia
Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą
Dawniej na wróżenie na andrzejkach mogły pozwolić sobie tylko panny. Kawalerowie wróżyli sobie w „katarzynki „ 24 listopada. Dzisiaj wróżą sobie wszyscy a andrzejki to doskonały pretekst do... więcej»
System funduszu napiwkowego w amerykańskich restauracjach
Pracodawcy w przemyśle hotelarskim powinni być świadomi tego, że „fundusz napiwkowy” stał się najnowszym trendem w procesach sądowych wytaczanych w związku z Ustawą Fair Labor Standards Act... więcej»
Smakowite profity. Maksymalizowanie dochodu poprzez profesjonalnie zaprojektowane menu restauracji
Projekty menu różnią się tak, jak restauracje, które je podają. Prawdziwie efektywne restauracyjne menu sprzedaje coś więcej niż jedzenie – ono promuje całą twoją działalność. Dobrze... więcej»
Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania
Goście w ponad 500 hotelach Hiltona mogą obecnie kierować się czymś więcej, niż tylko swoim apetytem przy spożywaniu śniadania. „Kierujesz się tylko kolorem” - mówi Shawn McGowan, dyrektor... więcej»
Hotele oferują lżejsze potrawy w ramach zdrowego żywienia
Warren Kurtzman dużo podróżuje służbowo i jak mówi, jego możliwość wyboru „prawie zawsze ogranicza się do sałatki”, kiedy prosi w hotelu o zdrowe pożywienie. Ale Kurtzman, który jest... więcej»
Cocktail party – wielkie wyzwanie czy ciekawa przygoda
Wielkimi krokami nadchodzi lato. A wraz z nim – cudowna pogoda, wysoka temperatura i mnóstwo okazji do zorganizowania niejednego cocktail party. Wakacje to również najlepsza okazja, żeby cieszyć się... więcej»
Doskonały wieczór dla bufetu szwedzkiego
Najpewniejszym sposobem na praktyczne przekonanie się o procentowym wzroście kosztów żywnościowych, jest zastąpienie menu a la carte, stołem szwedzkim w formie bufecie, w trakcie najbardziej ruchliwego... więcej»
Budowanie relacji z klientami
Każdy operator restauracji marzy o pełnej sali, wypełnionej gwarem cennych, lojalnych klientów. Realizacja tego marzenia jest obecnie łatwiejsza niż kiedykolwiek przedtem, dzięki różnorodności narzędzi... więcej»
W którą stronę zmierza gastronomia: pięć trendów
Nieskomplikowanie, Prosto z Ogrodu i Morza, Niedrogo, Eksplozja Smaku – Benchmark Hospitality International, zarządzający 28 hotelami - laureatami nagród, kurortami i centrami konferencyjnymi na terenie... więcej»
Postrzeganie wartości przez klientów winno być zawsze na pierwszym miejscu
Przez całe lata byłem pod wrażeniem „nowojorskiego typu” steakhousów wyższej klasy, s i starałem się zrozumieć dlaczego drzwi do nich wydają się nie zamykać, na całym obszarze od Nowego Jorku... więcej»
Niektórzy klienci nigdy nie powracają... Dlaczego nie potrafisz tego zatrzymać
Jeżeli przypuszczasz, że skoro jesteś na miejscu przez 14 godzin dziennie i wszystko w twojej restauracji i barze układa się fantastycznie, to pewnego dnia możesz być bardzo zaskoczony rozwojem wypadków. Za... więcej»
Dlaczego mystery shopping są skuteczne
Korzystać z tajemniczych zakupów (mystery shopping), czy nie korzystać; oto jest pytanie! W czym problem? Jak dobrze znasz swoich kelnerów? Czy są to osoby godne zaufania i o pogodnym usposobieniu? Czy... więcej»
Wróć do mnie. Restauracyjny marketing emailowy i programy lojalności zwiększają przywiązanie klientów do firmy i powtarzalność biznesu
Utrzymywanie obecnych klientów jest zawsze łatwiejsze od pozyskiwania nowych, a marketing emailowy i programy lojalnościowe pomagają przedsiębiorcom branży restauracyjnej w zaspokajaniu stale zmieniających... więcej»
Dobrze ci tak
Jako klient, możesz mieć mniemanie, że zawsze masz rację. Czy tak jest istotnie, oceni to twoja kelnerka.Jako była kelnerka doświadczyłam na sobie trochę upokorzeń. Po przeżyciu znamienitej kariery w... więcej»
Żaden posiłek nie może obyć się bez wina. Przewodnik dla Organizatorów Konferencji cz. 7
Spędziłeś wiele czasu ślęcząc nad menu bankietowym, wybierając nakrycia na stoliki, dobierając do nich kwiaty i dekoracje, zastanawiając się nad właściwym oświetleniem, wyszukując odpowiedniej formy... więcej»
Ułatwienia w planowaniu menu. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 4
Nie ma wątpliwości, że cena jest główną troską przy planowaniu menu bankietowych, ale nie powinna być jedyną. Dziesięć niżej wymienionych czynników jest również godnych rozważenia przy planowaniu... więcej»
Przyjęcia stają się większe i lepsze. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji – cz. 5
Przyjęcia stają się duże. W rzeczywistości tak duże, że zaczynają zastępować tradycyjne kolacje organizowane na wielu konferencjach. I dzieje się tak nie bez przyczyny. Przyjęcia dają ich uczestnikom... więcej»
Triki i techniki idealnego wykorzystania
Osoby sporządzające raporty dotyczące rozbieżności w funkcjonowaniu firmy dla celów cotygodniowych lub comiesięcznych spotkań kierownictwa, powinny przewidywać prawdopodobną dyskusję na spotkaniu, w... więcej»
Masz czas na opieranie się...
... to masz czas na sprzątanie! Przepraszam, czy ja słyszę zbiorowe narzekanie? Dawno temu jeden z moich ulubionych menedżerów zwykł powtarzać tę mantrę i zawsze, ale to zawsze – słyszał... więcej»
Zaplanuj i zorganizuj przerwy dla uczestników konferencji. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji – cz. 6
W trakcie planowania konferencji, gdzie każdy dolar jest pieczołowicie liczony, mógłbyś zakładać, że nie będziesz w stanie zapewnić uczestnikom nic innego niż kawę, herbatę czy lekkich drinków w... więcej»
Wskazówki na temat napiwków
Znowu ten artykuł jest dla kelnerów! Myślę dużo o załodze kelnerów, ponieważ sama byłam kiedyś kelnerką. Nie mogę pomóc, ale obserwuję kelnerów, dobrych i złych i staram się rozszyfrować,... więcej»
Wyzwanie niezależnego restauratora. Konkurowanie z „formułami”
Zawsze chodzi o doświadczenie i wyróżnianie się, i dlatego też restauracje „sieciowe” mają przewagę. Możemy narzekać na homogenizację, brak blasku elewacji i atmosferę oraz nie inspirujący... więcej»
Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»
Materiał szkoleniowy dla kelnerów: Jak nosić talerze - VIDEO ...więcej»
Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»
Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»
Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji