Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia » Siedem sposobów budowania pozytywnej reputacji...

Artykuły serwisu


Siedem sposobów budowania pozytywnej reputacji restauracji


Dodano: 2011-05-19

Drukuj


Klienci zawsze są podejrzliwi, kiedy chodzi o przesadną reklamę i mogą się dużo dowiedzieć o twoim biznesie zanim się u ciebie zjawią.

Słyszałeś zapewne o najnowszych słówkach ‘przejrzystość’ i ‘uczciwość’ – uczyń z nich swoje marketingowe zalety, kiedy będziesz dzielił się informacjami o swoim kierownictwie, personelu i codziennej działalności. Klienci postrzegają ‘prawdziwy biznes’ restauracyjny jak coś niewyczerpanie fascynującego, przekaż im więc fakty, aby mogli się nimi rozkoszować – natomiast cały ten szum i nadmiar reklam zostaw swoim konkurentom.

W jaki sposób zbudować reputację prawdziwego, autentycznego biznesu:

• Oferuj klientom uczciwe menu: czy ‘wyrób domowy’ został naprawdę przygotowany w czyimś domu? Jak świeży jest ‘świeży’ produkt, czy można zaufać terminom ‘naturalny’, ‘lokalny’ o ‘produkowany codziennie’? Istnieje bardzo wiele sposobów skonstruowania atrakcyjnego menu bez mijania się z prawdą.

• Aktualizuj zakładkę „O nas” na swojej stronie internetowej: upewnij się, że umieszczono w niej rzeczywiste nazwiska właścicieli i kierowników, plus informacje o tym jak biznes się rozwijał – prześledzenie ubiegłych etapów rozwoju firmy może być bardzo interesujące. Tak wiele z tych zakładek pełnych jest rozdmuchanej reklamy i nieistotnych informacji – nie podaje się żadnych nazwisk, zastanawiamy się więc czy ta firma nie jest prowadzona przez roboty!



• Na swojej stronie internetowej przedstawiaj ludzi z krwi i kości: wszyscy odnosimy się do ‘ludzi takich jak my’, a nie olśniewających modeli, czy ludzi z perfekcyjnymi CV (z opalenizną). Uważaj z promocją słynnych szefów kuchni – inni pracownicy również wykonują fantastyczną robotę.
Bądź ostrożny przy korzystaniu ze zdjęć komercyjnych – znane biblioteki zdjęciowe są przydatne, ale czasami można przedobrzyć z perfekcją. Wykorzystywanie porządnych fotografii cyfrowych jest obecnie umiejętnością w zakresie zarządzania, tak jak edytowanie tekstów czy opanowanie technik wyszukiwania – jesteś z tym na bieżąco?

• Prezentuj filmy video z codziennego życia: nie są to produkcje wysoko budżetowe, ale szybkie zerknięcia na codzienne czynności, np. zapoznanie z nowym personelem, film o wyrobie firmowego makaronu, pracownicy parzący kawę przy pracy.

• Pokaż klientom niektóre swoje błędy: wszyscy je robimy – wybrane i zamówione przez ciebie wino, którego nikt nie kupuje, najnowsza kuchenna klęska, urządzenie, którego nie można było zamontować, bo mieściło się w drzwiach itd. Obecnie możemy odnosić się do ciebie! Facebook, Twitter lub Blog może być wspaniałym sposobem na dzielenie się codzienną krzątaniną hotelarskiego życia.

• Aktywnie wspieraj opinie klientów: niezależnie od tego czy są one na Facebooku, kartach na opinie, czy na specjalnej stronie internetowej, większość komentarzy jest pozytywna, więc byłbyś zadowolony gdyby te negatywne trafiały bezpośrednio do ciebie. Większość biznesów wkłada zbyt wiele wysiłku w pozyskiwanie opinii klientów – a jak to wygląda u ciebie?

• Pokazuj, że jesteś dumny ze swojego regionu: miejsca godne zwiedzenia, popularne parki, miejsca zabaw dla dzieci, najświeższe imprezy i wydarzenia – podziel się informacjami o nich przedstawiając ich lokalizację na mapce, upewnij się czy twój personel wie gdzie klienci mogą znaleźć najbliższy bankomat, środek lokomocji i parking.

Profitable Hospitality


Komentarze:

System HACCP dla gastronomii - dlaczego jest niezbędny? ...więcej»

Audyt jakości w gastronomii - czym jest i dlaczego jest taki istotny ...więcej»

Sezonowanie mięs i serów ...więcej»

Jakie menu przygotować na imprezę, gdy goście nie jedzą glutenu? ...więcej»

Jak poprawić efektywność konferencji? Zaserwuj gościom Brain Food! ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji