Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Codzienne poszukiwania mogą z dnia na dzień...

Artykuły serwisu


Codzienne poszukiwania mogą z dnia na dzień przekształcić się w sukces


Dodano: 2006-11-11

Drukuj


Dla działających obiektów hotelowych nie ważne jaka jest sytuacja ekonomiczna w kraju, zawsze będzie zapotrzebowanie na gości aby zapełniać pokoje. Nawet w dobrych czasach nie ma obiektów uzyskujących 100% obłożenie każdego dnia. Kiedy obłożenie wspina się na wyższe poziomy, ceny nadal musza być zwiększane, goniąc za biznesem, który jest skłonny płacić wyższą cenę.

Ale nie każdy ciągle powraca do tego samego obiektu nawet, jeżeli wraca w te same okolice. Zawsze jest gdzieś inne miejsce, gdzie można zostać, nie ważne jak dobra jest obsługa.

Upewnij się, czy poszukiwania są dokonywane codziennie, czy wykonane są przez sprzedawcę, dyrektora czy pracownika recepcji. Zacznij od zgromadzenia list potencjalnych klientów i dowiedz się, czy ktoś jest potencjalnym klientem, zadając mu odpowiednie pytania, aby określić potrzeby danej osoby. Lista powinna być wykonana, aby upewnić się, że wszystkie krytyczne pytania są zadane. Zaskakujące jest, jak wiele list potencjalnych klientów jest dostępnych w codziennych bazach. Nie musisz opuszczać obiektu, aby znaleźć listy potencjalnych klientów. Zacznij od swoich własnych dokumentów sprzedaży. Najprawdopodobniej istnieją setki dokumentów, które zawierają informacje o umowach, jakie zawarłeś w przeszłości, ale kontakty zostały zerwane już kilka lat temu. Stare dokumenty muszą być przejrzane, aby ustalić czy mogą się teraz przydać. Może to zrobić każdy z załogi, wykonując telefony i zadając właściwe pytania. Możesz wykorzystać pracę studentów, skontaktuj się z lokalnym uniwersytetem, który ma program hotelarski.

Kolejnym dobrym źródłem listy potencjalnych klientów jest lokalna gazeta. Każdego dnia, co najmniej pięćdziesiąt możliwości brzmiących obiecująco. Poszukaj nowych firm i zespołów sportowych, które przyjeżdżają do miasta, osób awansujących, reklam rozrywkowych dla grup przybywających na pokaz czy koncert, informacje o zaręczynach i ślubach i specjalnych wydarzeniach, które sprowadzą ludzi do miasta.

Istnieje także możliwość, aby zabiegać o klientów u swojej własnej załogi. Pracownicy mają przyjaciół, sąsiadów, krewnych i współmałżonków, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami dla niektórych typów umów. Sprawdź w biurze księgowości. Tutaj możesz odnaleźć listę potencjalnych klientów dla wszystkich rodzajów umów. Po wszystkim, jeżeli prowadzisz z nimi interesy, dlaczego oni nie mieliby skorzystać z twojej oferty? I oczywiście codziennie odwiedzają cię goście. Spójrz na karty meldunkowe. Możesz zobaczyć tam coś, co wskazuje nazwę reprezentowanej firmy lub stanowisko gościa, co może wskazywać na potencjonalnego klienta.

Zobacz także, czy koledzy pracujący w dziale rezerwacji mogą zrobić jakieś poszukiwania wśród osób w firmach, z którymi współpracują.

W zakresie sprzedaży, wszystko to jest podstawą. Ale w dzisiejszych czasach, denerwuje nas zbytnia podejrzliwość w stosunku do całej dostępnej technologii, że może zapominamy o podstawach. Ale te metody zastosowano i przetestowano, i działają.

Howard Feiertag


© Copyright Howard Feiertag
Tytuł artykułu w oryginale “Daily Prospecting Can Transform Into Success Overnight”
Reprint i tłumaczenie artykułu przez ehotelarz.com za zgodą autora.

Howard Feiertag - dobrze znany weteran w przemyśle hotelarskim z ponad 40-letnim doświadczeniem w różnych obszarach hotelarstwa: zarządzanie usługami konferencyjnymi, działalność operacyjna hotelu, gastronomia, sprzedaż i marketing, jak również w przemyśle turystycznym, certyfikowany konsultant marketingu i zarządzania, członek wielu organizacji turystycznych i hotelarskich (Institute of Certified Travel Agents, HSMAI, MPI), zdobywca wielu nagród za osiągnięcia w dziedzinie szkoleń m.in. Educator of the Year (Professional Convention Management Association), Excellence in Sales and Marketing Strategy, prawdzi zajęcia dla Educational Institute of AHLA, Hospitality Services of America, MPI, HSMAI, wielu hoteli, organizatorów spotkań oraz biur podróży, autor ksiażki “Lesson From the Field – A Common Sense Approach to Effective Hotel Sales” oraz wielu artykułów w magazynach branżowych m.in. Hotel & Motel Management.

Kontakt:
Howard Feiertag
email:
howardf@vt.edu
www.hsa.com


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji