Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Powiedz nie „gwarancjom najniższej...

Artykuły serwisu


Powiedz nie „gwarancjom najniższej ceny”


Dodano: 2006-11-11

Drukuj


Ludzie… czy naprawdę musimy ciągnąć wojnę pomiędzy dostawcami usług hotelowych a stronami internetowymi agentów turystycznych? Prawdą jest, że portale rezerwacyjne pośredników turystycznych agentów szybko nie odejdą. Obiekty … nauczmy się z tym żyć.

Wydaje się, że coraz więcej ludzi staje po jednej ze stron w tej sprawie. Wojna online pomiędzy bezpośrednimi dostawcami usług hotelowych a internetowymi agentami turystycznymi wydaje się pobudzać do działania wielu ludzi z wewnątrz i z poza przemysłu hotelowego. Każdego dnia pojawia się coraz więcej artykułów informujących o liczbie poległych z tym pierwszym, potem inny przejmuje dowodzenie w bitwie przez Internet. Zarówno rezerwacje od strony dostawcy jak i agentów turystycznych online będą tutaj przez jakiś czas, nie ważne, kto w pewnym momencie będzie na czele.

Widzę to tak, że zarówno hotele jak i pośrednicy turystyczni wykonują kawał dobrej roboty. Cokolwiek, co promuje podróże jest „dobre”. Ta bitwa sprawia, że obie strony są silniejsze. Konkurencja stymuluje innowacje. Bitwa spowodowała, że hotele na licencji usprawniły swoje strony wyszukujące i rezerwujące a strony agentów turystycznych zostały ulepszone. Czy to rzeczywiście ma jakieś znaczenie, kto jest na czele w jakimś konkretnym momencie? Potrzebujemy ich obu. Dlaczego ktoś chciałby zniszczyć partnera, który rozwija interesy hoteli, które reprezentuje?

Niezależne obiekty potrzebują internetowych pośredników, aby pozostawać konkurencyjnym wobec większej konkurencji od strony większych hoteli licencyjnych. Hotele franchisingowe potrzebują działań pośrednika internetowego, aby zwiększać swoją ekspozycję na rynku. Portale rezerwacyjne nadal są bardziej widoczne w wyszukiwaniu destynacji. Chcesz to zaprzepaścić? Prawdą jest, że pośrednicy online zapewniają ekspozycję na rynku wszystkim hotelom, która w przeciwnym razie dla większości z nich byłaby finansowo nieosiągalna.

Jeżeli większość obiektów sieciowych nauczy się, jak pracować z internetowymi pośrednikami, zamiast toczyć z nimi bitwy, może rzeczywiście posuniemy się po przodu. Zastraszanie i wysuwanie gróźb wydaje się kiepskim sposobem, aby osiągnąć współpracę; jednak niektóre obiekty uciekają się do narzucania nierealnych zasad dotyczących agentów online. Chciałbym, aby zauważyli oni, że potrzebujemy obu z nich, aby odnieść sukces. Czy to oznacza ograniczenie ich sukcesu? Nie ma żadnego wrogiego imperium, które musi być pokonane.

Internet i przynoszący efekty pośrednicy online po raz pierwszy na światowym rynku umożliwiają niezależnym hotelom bycie konkurencyjnym. Czy jest coś złego w konkurencji?

Podczas pojawienia się Globalnych Systemów Dystrybucji, hotele sieciowe przyjęły swoje nowe technologie. Różnego rodzaju hotele przywitały GDS, głodne zdobycia swojego udziału u nowego pośrednika i linii lotniczych generujących biznes hotelowy. GDS rozkwita od wielu lat i nadal jest silny. Oczywiście obiekty sieciowe szybko miały wykaz wszystkich GDS-ów poprzez centralę.

Dzisiejszy nowy rodzaj agentów turystycznych, online i offline przetrwa wiele lat. Wielu podróżujących jest nadal wrażliwych na punkcie unikalnych relacji, które mogą rozwijać ze swoimi „ekspertami od podróży”. Zawsze będzie istniało miejsce dla ich wiedzy i wsparcia wśród podróżującej społeczności. Ostatnie dane wydają się wskazywać, że wielu podróżujących zadowolonych jest z wygody użycia pośredników internetowych, aby zarezerwować lot, samochód i hotel w jednym miejscu.

Pewnego dnia, wykorzystanie internetowych pośredników, bezpośrednich dostawców usług hotelowych i dostawców GDS ustabilizuje się. Główny zwycięzca będzie zdolny obsłużyć podróżnych w najlepszy możliwy sposób. Pozbądźmy się nonsensu „gwarancji najniższej ceny”. To jest po prostu niesprawiedliwe dla obiektów, które próbują poprawić swoje średnie ceny, ponieważ to wpływa na wszystkie ich ceny. To kiepska droga, żeby cokolwiek sprzedać.

Wróćmy do sprzedawania pokoi wykorzystując wartość obiektu i lepszą obsługę a przestańmy sprzedawać w oparciu o ceny. Internet nigdy nie wydawał się oferować najniższej ceny. Spotkanie na szczycie pomiędzy licencjodawcami hotelowymi i gigantami turystyki online może zawiązać wystarczającą współpracę, aby pomóc całemu przemysłowi.

Neil Salerno


© Copyright Neil Salerno
Tytuł artykułu w oryginale "Say no to "lowest rate guarantees "
Reprint i tłumaczenie artykułu przez ehotelarz.com za zgodą autora.

Neil Salerno - hotelarz z ponad 30-letnim doświadczeniem zdobytym w wielu prestiżowych firmach hotelarskich (m.in. The Peabody Hotel Group, Marcus Corporation, Remington Hotels, Prime Motor Inns), specjalista od sprzedaży i marketingu, niezależny doradca dla wielu hoteli sieciowych (Marriott, Holiday Inn, Sheraton, Days Inn, Radisson, Hilton, Embassy Suites, Best Western, Choice, and Hampton Inn) oraz indywidualnych obiektów, twórca programów szkoleniowych skoncentrowanych na efektywność w sprzedaży, przewodnictwo w hotelarstwie, zarządzanie dochodem oraz zarządzanie sprzedażą przez Internet, autor wielu publikacji w magazynach branżowych – znany jako hotel marketing coach.

Kontakt:
Neil Salerno
email:
NeilS@hotelmarketingcoach.com
www.hotelmarketingcoach.com


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji