Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie » Manifest hotelowy zrzędliwego turysty w 20...

Artykuły serwisu


Manifest hotelowy zrzędliwego turysty w 20 punktach


Dodano: 2011-09-26

Drukuj


Poniżej przedstawiony został bardzo prosty, 20-punktowy manifest, który według „zrzędliwego turysty” powinien być przestrzegany przez wszystkie hotele. Każdy, kto prowadzi hotel może się do tego manifestu przyłączyć w komentarzach na stronie.

1. Zagwarantuję bezprzewodowy dostęp do internetu, który będzie sprawny w każdym pokoju.
2. Nie będę zestawiał razem dwóch pojedynczych łóżek i udawał, że jest to łóżko podwójne.
3. Nie będę wkładał prześcieradła pod poduszkę, a następnie wyciągał go ponad nią na całą długość łóżka powodując, że trzeba się z nim i z poduszką szarpać, aby w końcu położyć się w swoim łóżku.
4. Upewnię się, czy pod sufitem jest chociaż jedno wystarczające silne źródło światła.
5. Jeżeli w pokoju jest dużo punktów świetlnych, to przy łóżku będzie wyłącznik, którym będzie można wszystkie je wyłączyć
6. Upewnię się, czy w każdej łazience znajduje się głowica prysznica zamontowana na ścianie.
7. Zagwarantuję dostępność żelu pod prysznic, jak również kostki mydła.


8. Zagwarantuję dostępność szczotki toaletowej.
9. Jeżeli uprę się przy usłudze słania łóżek, to będzie ona opcjonalna, a goście będą mogli zdecydować czy jej sobie życzą przy meldowaniu się w hotelu.
10. Jeśli chodzi o wyżej wspomnianą usługę, nie będę po jej wykonaniu, zostawiał „ryczącego” telewizora, ani zestawu stereo cicho grającego fortepianowego jazzu.
11. Będę podawał wszystkie opłaty, włącznie z podatkiem i wszystkimi innymi koniecznymi opłatami.
12. Będę podawał szacunkowe przedziały cenowe na widocznym miejscu swojej strony internetowej, nawet w przypadku stosowania dynamicznego cenowania (revenue management).
13. Nie będę posługiwał się technologią „flash” lub plikami muzycznymi na swojej stronie internetowej.
14. Jeżeli chodzi o wyposażenie i umeblowanie pokoju, to będę przestrzegał zasady, że o ile ich użytkowanie wymaga skomplikowanego objaśniania, to znaczy że nie są one odpowiednio zaprojektowane
15. Zagwarantuję krzesło i biurko, które będą ustawione w dogodnej odległości od co najmniej jednego gniazdka elektrycznego.
16. Jeżeli zdecyduję się na korzystania z lodówek, w których umieszczę mini bar, to zostawię tam odpowiednią ilość miejsca na produkty gościa.
17. Jeżeli będę miał na wyposażeniu szlafroki, to upewnię się, że przynajmniej jeden będzie odpowiednio dużego rozmiaru dla dorosłego mężczyzny, tak by jego genitalia nie wystawały spod niego.
18. Nigdy nie będę wysyłał pracownika do sprzątnięcia pokoju przed godziną dziesiątą do południa. Natomiast w dniu wymeldowywania się z hotelu pracownik taki nie będzie wykonywał swojej pracy przed ustalonym czasem wymeldowania.
19. Nie pozwolę na przeładowywanie łóżka niepotrzebnymi dodatkowymi poduszkami.
20. Jeżeli gość życzyłby sobie skorzystać z taksówki, moi pracownicy recepcji spełnią jego życzenie natychmiast i to w jego obecności.

Źródło: Grumpy Traveller


Komentarze:

Dotacje dla branży hotelarskiej 2024 - wszystko, co musisz wiedzieć ...więcej»

Podstawowe niezbędne narzędzia pracy współczesnego hotelarza ...więcej»

Bezpieczeństwo w małych obiektach hotelowych ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Kradzież w hotelu? Nie daj sobie ukraść własnych praw! ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji