Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Obsługa gościa » Magiczna siła hotelowego gościa

Artykuły serwisu


Magiczna siła hotelowego gościa


Dodano: 2011-10-07

Drukuj


Wiele firm oferuje podmiotom przemysłu hotelarskiego przydatne narzędzia zapewniające hotelom możliwość wyróżnienia się na wysoce konkurencyjnych międzynarodowych rynkach.

Termin „Gość” - główny klient hotelu traktowanego jak firma, to tylko jedna z wielu koncepcji, której znaczenie się zmieniło. Gość jest dzisiaj traktowany nie tylko jako ktoś, kto płaci za możliwość korzystania z usług hotelu i następnie opuszcza go, ale przede wszystkim definiowany jest jako emocjonalna istota, która płaci za możliwość realizacji swoich aspiracji, a opuszczając hotel jest przekonana, że jeszcze tu wróci.

Gość stał się głównym czynnikiem wpływającym na utrzymywanie się hotelu na rynku i zajmowaniu na nim określonej pozycji, bo ma możliwość, aby tak się stało i dzieje się tak dzięki jego trzem podstawowym cechom:
• jego zdolności do wyboru,
• jego sile, jako źródła informacji,
• jego potędze opiniotwórczej.



Zdolność do wyboru: Gość jest osobą, która może wybrać hotel, jako miejsce pobytu w wybranym przez siebie miejscu turystycznym. W gospodarce o wysokiej globalizacji, gdzie wszystko jest do siebie podobne, wybór jest coraz trudniejszy, ponieważ produkty hotelowe i usługi nabierają coraz bardziej cech towarowych, proponując coraz mniej zróżnicowane oferty, umniejszające ich siłę przyciągania.

Wybór hotelu przez turystę w miejscowości wypoczynkowej oznacza nie tylko jedno więcej zwycięstwo nad konkurencją, ale także wielkie zobowiązanie, bo musimy zagwarantować mu zadowolenie z wyboru, którego dokonał.

Siła informacji: Experiential Hospitality działa w oparciu o projektowanie wyjątkowych doświadczeń, konkretnych i rozpoznawalnych, do których osiągnięcia konieczne jest poznanie i opanowanie emocji i behawioralnych szablonów zachowania gościa, który wybiera hotel dostosowując usługi do swoich życzeń i pragnień.

Zindywidualizowane relacje, umożliwiające ustanowienie wysokiego poziomu empatii pomiędzy twórcami doświadczeń (hotelarzami), a towarzyszącymi im gośćmi, ułatwiają przekształcanie momentów prawdy w czasach wyjątkowych okazji do poznania gościa, pozwalającego nam na ingerencję w jego wewnętrzny świat, ponieważ nie ma lepszego i bardziej wiarygodnego źródła osobistych danych o gościu, jak on sam.

Moc opinii: Kiedy gość opuszcza hotel, ma już wypracowaną opinię o dokonanym przez siebie wyborze, zdeterminowaną swoimi hotelowymi doświadczeniami. Rozwój technologii komunikacyjnych (internet oraz media społecznościowe) pozwoli mu dzielić się informacjami z tysiącami ludzi i wpływać bardzo mocno na ich przyszły wybór, więc goście mogą stać się głównym sponsorem hotelu, nie ponoszącego z tego tytułu żadnych kosztów.

Osiągnięcie satysfakcji gości podczas pobytu wzbogaci jedną z tych trzech cech, o których mowa wyżej, zapewniając spełnienie najnowszego i najbardziej wartościowego atutu: jego mocy do powtórnego pobytu w naszym hotelu.

Osvaldo Torres Cruz


Komentarze:

Jak przygotować się na wakacje w hotelu? ...więcej»

Etapy pobytu gościa hotelowego ...więcej»

Choroba w hotelu ...więcej»

Czy internetowe strony z opiniami klientów przyczyniają się do nawrotu doskonałej obsługi hotelowych gości? ...więcej»

Znaczenie edukacji przyszłych hotelarskich profesjonalistów w zakresie obsługi gości ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji