Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia » Porady w zakresie budowania zysku przy sprzedaży...

Artykuły serwisu


Porady w zakresie budowania zysku przy sprzedaży deserów


Dodano: 2012-03-07

Drukuj


1. Poświęć tak dużo czasu na przemyślenie i zbudowanie menu deserowego, ile poświęcasz na tworzenie dań głównych i innych elementów menu. Ostateczne wrażenie doświadczenia kulinarnego – powstałe w oparciu o frazę operacyjną zwaną "kreowaniem doświadczenia" czyli w dużej mierze o to, na czym zasadza się biznes restauracyjny - jest równie ważne, jeśli nie ważniejsze, jak pierwsze wrażenie o restauracji.

2. Unikaj "zwykłych" deserów dążąc do stworzenia czegoś nadzwyczajnego, tworząc niepowtarzalne delikatesy uzupełniające menu, wzmacniające i wspierające tożsamość twojej marki.

3. Korzystaj z wózka deserowego lub tacy. Obraz jest wart tysiąca słów opisujących produkty z menu.



4. Jeśli musisz zakupić gotowe desery, staraj się zaoferować jeden lub dwa oryginalne produkty stworzone i przygotowane na miejscu, rozważając możliwość wynajęcia  w tym celu cukiernika z tego zewnętrznego lokalu, aby w razie potrzeby pomógł w przygotowaniu tych "firmowych" przepisów.

5. Podczas gdy niektórzy operatorzy nagradzają kelnerów biorąc pod uwagę liczbę sprzedanych deserów (a moim zdaniem, kelnerom powinny być oferowane zachęty finansowe za ogólne wyniki, jakie osiąga restauracja), to generalnie nie popieram wprowadzania praktyki dodatkowego wynagradzania za sprzedaż wybranych lub poszczególnych produktów z menu, ponieważ uważam, że często prowadzą one do odebrania posiłkom ich indywidualnego charakteru. Ostatecznie przecież, przy właściwym planowaniu, dobre desery będą się same sprzedawać, przy odpowiedniej orientacji i przeszkoleniu personelu.

Podczas gdy niektórzy kelnerzy uważają, że sprzątanie, przygotowanie i podawanie jeszcze jednego, kolejnego dania są czynnościami monotonnymi, to należy im przypomnieć, że deser – zaserwowany z uśmiechniętą twarzą i zachwytem ze strony klientów - zapewnia dodatkowe pozytywne możliwości kontaktu z klientem restauracji. "Kontakty" zawsze poprawiają percepcję klientów wobec ogólnej jakości usług restauracyjnych w trakcie tych dodatkowych usług.

Maren L. Hickton


Komentarze:

System HACCP dla gastronomii - dlaczego jest niezbędny? ...więcej»

Audyt jakości w gastronomii - czym jest i dlaczego jest taki istotny ...więcej»

Sezonowanie mięs i serów ...więcej»

Jakie menu przygotować na imprezę, gdy goście nie jedzą glutenu? ...więcej»

Jak poprawić efektywność konferencji? Zaserwuj gościom Brain Food! ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji