Czwartek 28 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia » Procedury dla room service

Artykuły serwisu


Procedury dla room service


Dodano: 2012-05-04

Drukuj


1. Upewnij się, czy stolik jest prawidłowo nakryty, a zamówienie w pełni zrealizowane, zanim zapukasz do drzwi.
2. Zapukaj do drzwi trzykrotnie i natychmiast przedstaw się „Dzień dobry, Room service”.
3. Kiedy gość otworzy drzwi, przywitaj się z nim stosownie. Zawsze pytaj, czy możesz wejść.
4. Przy wejściu do pokoju spytaj, gdzie ona lub on chcieliby spożyć posiłek.
5. Zaprezentuj zamówienie, i zarekomenduj inne pozycje z menu.
6. Spytaj, czy gość życzy sobie, aby dania pozostały w gorącym pojemniku, jeżeli zamówienie składa się także z sałatek lub aperitifu. Jeżeli tak, zgaś podgrzewacz w pojemniku i wyjaśnij zasadę jego użytkowania. Jeśli gość poprosi o wyjęcie gorącego pojemnika, zrób to, ale ostrożnie. Nigdy nie przenoś gorącego pojemnika nad stolikiem i/lub gościem. Zostaw gościowi serwisowy ręcznik.


7. W trakcie całej tej procedury ważne jest, aby pracownik room service’u odgadywał życzenia obsługiwanego przez niego gościa. Pozostawaj uprzejmy i przyjazny.
8. Spytaj gościa, czy życzy sobie, aby otworzyć wino i napełnić nim lampki. Spytaj o to samo w przypadku piwa, kawy/herbaty, wody sodowej, itp.
9. Przy wyjściu poproś gościa o telefon w sprawie usunięcia tacy/stolika lub w innej sprawie wymagającej pomocy ze strony room service’u. Podziękuj za skorzystanie z tej usługi.


Komentarze:

System HACCP dla gastronomii - dlaczego jest niezbędny? ...więcej»

Audyt jakości w gastronomii - czym jest i dlaczego jest taki istotny ...więcej»

Sezonowanie mięs i serów ...więcej»

Jakie menu przygotować na imprezę, gdy goście nie jedzą glutenu? ...więcej»

Jak poprawić efektywność konferencji? Zaserwuj gościom Brain Food! ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji