Wtorek 16 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia » Porady proceduralne hotelowego room service

Artykuły serwisu


Porady proceduralne hotelowego room service


Dodano: 2012-06-28

Drukuj


21 zasadniczych punktów dla lepszego zapoznania się z efektywnym, hotelowym room service.

Porady w zakresie skutecznej usługi room service:
1. Kwiaty powinny być umieszczane w niskich wazonach
2. Kwiaty powinno umieszczać się na tacy przy każdym zamówieniu
3. Stoliki, kółka i podgrzewacze powinny być czyste
4. Stoliki powinny być przykryte obrusikami z tworzywa sztucznego w trakcie wykonywania usługi
5. Na stoliku powinna być wyłożona karta stałego klienta zawierająca nazwisko obsługującego i informacje o dokonanym wyborze
6. Należy zaoferować wybór bezpłatnych gazet do śniadania
7. Po przybyciu do pokoju należy zapytać, gdzie klient życzy sobie usiąść
8. Należy ustawić w odpowiednim miejscu krzesła
9. Należy zaproponować pióro do podpisania czeku
10. Dobre telefoniczne maniery należy zachować w trakcie całego procesu subtelnej sprzedaży
11. Obsługujący muszą być dobrze poinformowani na temat serwowanych produktów specjalnych
12. Powinni również posiadać informacje o produktach, które nie są dostępne
13. Trzeba być gotowym na spełnianie specjalnych życzeń i zachowywać dyskrecję
14. Ważną sprawą jest zapewnienie dodatkowych pokrywek na dzbanki z kawą i herbatą, które ciągle gdzieś się gubią. Na soki i wodę powinny być zapewnione przykrywki kartonowe


15. Należy podać dodatkowe serwetki do serwowanych dżemów, galaretek i miodu
16. Zagwarantować należy specjalną, szybką usługę śniadania kontynentalnego
17. Wszystkie drinki należy serwować z wychłodzonych karafek, a napoje gazowane z osobnych butelek
18. Wina powinny być rozlewane z wypełnionych do połowy butelek i karafek
19. Nie powinno składać się obietnic dostarczenia posiłku o określonej porze, która nie jest później dotrzymywana
20. Dokładnie należy sprawdzać serwisową bieliznę
21. Należy zaopatrzyć się w bardzo duże dzbanki do herbaty i termosy na kawę


Komentarze:

System HACCP dla gastronomii - dlaczego jest niezbędny? ...więcej»

Audyt jakości w gastronomii - czym jest i dlaczego jest taki istotny ...więcej»

Sezonowanie mięs i serów ...więcej»

Jakie menu przygotować na imprezę, gdy goście nie jedzą glutenu? ...więcej»

Jak poprawić efektywność konferencji? Zaserwuj gościom Brain Food! ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji