Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Ściągaj gości na Twittera

Artykuły serwisu


Ściągaj gości na Twittera


Dodano: 2012-07-16

Drukuj


Biznes hotelowy w dalszym ciągu zdominowany jest przez łowców zdeterminowanych przez takie kryteria, jak: ADR (średnia dzienna stawka), wskaźniki obłożenia i RevPAR (przychód na sprzedany pokój). Dlatego też wielu użytkowników zwraca się w kierunku Twittera.

Twitter jest perfekcyjnym miejscem łowieckim. Otwarta społeczność. w której z powodzeniem zagnieździły się marki zarówno w celu poprawy obsługi klienta, jak i w celu oferowania okazji, w stylu stron działających w technologii flash. W niniejszym artykule zawarto 5 porad dla przeprowadzenia kampanii łowieckiej na Twitterze:

Pięć porad na przyciągnięcie gości na Twittera

• Gromadź profile z Twittera. Pierwszym elementem rozpoczynania kampanii na Twitterze jest śledzenie odbywających się na nim konwersacji. Ułatw gościom możliwość podzielenia się z tobą swoimi profilami. Upewnij się, abyś mógł śledzić użytkowników figurujących na twoim CRM (programie zarządzania relacjami z klientem)



• Czytaj tweety nowo przybywających. Dobrym sposobem na sprawdzenie nastrojów nowo przybywających klientów jest sprawdzanie ich strumienia wiadomości. W oparciu o kilka ostatnich tweetów i sprawdzeniu z jakiego okresu pochodzą, czy są świeże, czy starsze, będziesz w stanie zorientować się „czy twoi potencjalni klienci oczekują na wakacje”, czy też „obawiają się mającej nastąpić podróży służbowej”. Wykorzystuj te informacje w trakcie meldowania gości, aby ich lepiej obsłużyć.

• Dziel się lokalnymi ciekawostkami, zabawnymi zdjęciami. Tak, jak w każdej innej społeczności, pierwszą i podstawową funkcją Twittera jest zapewnienie użytkownikom dobrej zabawy. Dziel się więc nowymi, interesującymi wiadomościami o twojej społeczności, zabawnymi zdjęciami przedstawiającymi „wyścigi homarów” odbywających się w sąsiedztwie, a spotkasz się z natychmiastowym odzewem użytkowników komentujących twoje tweety i odnoszących się do zaprezentowanych treści. Nie wszystko polega na natychmiastowej twardej sprzedaży, ludzi trzeba zainteresować i przekonać do siebie

• Zaoferuj usługi konsjerskie na Twitterze. Bądź dostępnym w udzielaniu pomocy. Dostrzegaj zapytania adresowane w twoim kierunku lub dotyczące twojej lokalizacji i dostarczaj użytkownikom wyczerpujących informacji. Jeżeli ktoś pyta o restaurację, nie oferuj wyłącznie czołowych lokali. Traktuj rozmowy na Twitterze tak, jakbyś przeprowadzał je u siebie, zaoferuj im porady polecające, na przykład, małe bistro, o którym nie wie większość turystów.

• Oferuj okazyjne propozycje. Monitoruj ich powodzenie. Działalność na Twitterze polega ostatecznie na dokonywaniu konwersji. Dlatego też najlepszym sposobem ich monitorowania jest oferowanie na Twitterze specjalnych okazji. Pamiętaj, aby były one rzeczywiście dobrymi okazjami, a zbudujesz spore grono obserwatorów twoich poczynań. Nie ma co do tego wątpliwości.

Być może myślisz, że przedstawione wyżej porady wymagają wielkiego nakładu pracy. Oczywiście trzeba się w to zaangażować, ale narzędzia takie, jak Tweetdeck pomagają rozwiązywać wszelkie problemy. Możesz skorzystać z kodów promocyjnych prezentując specjalne okazje.

Pedro Colaco


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji