Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie » Co powinieneś zrobić, żeby zostać liderem...

Artykuły serwisu


Co powinieneś zrobić, żeby zostać liderem marketingowym w branży hotelarskiej


Dodano: 2012-12-21

Drukuj


Posiadanie lub zarządzanie dobrej klasy hotelem wiąże się tylko z kosztem wejścia do biznesu hotelarskiego. Aby jednak rozbudować hotelową turystykę biznesową i pozyskać większą liczbę turystów tego typu, trzeba zrobić coś więcej. Masz przecież tysięczne rzesze konkurentów – cóż więc można zrobić, aby się wyróżniać?

James Rores, założyciel i dyrektor generalny Pipeline Coach Inn podzielił się ostatnio z Inc. Magazine 7 zagadnieniami, którymi przedsiębiorstwa mogłyby się zająć, aby stać się liderami w swojej dziedzinie. Oto one – przystosowane przeze mnie do potrzeb marketingu hotelarskiego.


- Czy twój biznes jest dochodowy? Pytanie to wydaje się oczywiste, jeżeli jednak nie osiągasz sensownego zysku, to nie będziesz miał żadnych środków budżetowych na reklamę turystyki biznesowej lub grup biznesowych
- Czy utrzymujesz stałą bazę lojalnych klientów? W branży panuje przekonanie, że aby pozyskać nowego klienta trzeba zainwestować dziesięć dolarów, natomiast na utrzymanie stałego klienta potrzeba zaledwie jednego dolara. Utrzymywanie satysfakcji i zadowolenia wśród aktualnych klientów hotelu, jest najprostszym sposobem rozwijania swojej działalności
- Czy dysponujesz formalnym planem sprzedaży? Czy opracowałeś zasady i procedury sprzedaży prowadzące do generowania sprzedaży i postępujesz zgodnie z nimi? Czy stosujesz je w prośbach o przedstawienie propozycji, rozmowach telefonicznych, e-mailach i zapytaniach stawianych w mediach społecznościowych? Posiadanie takich procedur wraz z celami stawianymi w kontaktach z losowo wybranymi i umówionymi klientami pomoże w koncentracji personelu sprzedażowego na finalizacji transakcji handlowych
- W jaki sposób wyróżniasz się spośród swojej konkurencji? Wiedząc o tym, że twój hotel jest unikalny, to specjalne oferty będą tym, co pomoże odróżnić cię od innych. Uświadomienie zaś twoim aktualnym i potencjalnym klientom tych różnic, będzie kluczem do sukcesu.
- Czy jesteś innowacyjny? Czy twoje przedsiębiorstwo jest otwarte na zmiany i oferuje nieszablonowe oferty usług? Nieustanne wycenianie i zmiany w wycenach hotelowych ofert oraz upewnianie się, że zaspokajają potrzeby ciągle zmieniającego się turysty biznesowego, sprawią że staniesz się bardziej przez niego zapamiętywanym
- Czy całe twoje przedsiębiorstwo funkcjonuje w oparciu o określoną kulturę sprzedaży? Powiedzenie, że "nic nie jest wyprodukowane, zanim nie zostanie sprzedane " jest bardzo prawdziwe. W celu rozwoju biznesu grupowego, twój zespół sprzedażowy musi finalizować kontrakty w tym biznesie, ale zazwyczaj nie robi tego w oderwaniu od innych służb hotelowych. Każdy z pracowników musi mieć sprzedażowe nastawienie mentalne, od pracowników housekeepingu po dyrektora naczelnego
- Czy jesteś liderem marki? Czy twoi klienci wiedzą kim jesteś, kiedy spostrzegają twoje logo, słyszą twój dżingiel lub czytają twoje reklamy? Posiadanie identyfikowalnej i koherentnej marki może walnie przyczynić się do skutecznej reklamy turystyki grupowej w odniesieniu do twojego hotelu

Czy twoje przedsiębiorstwo jest rynkowym liderem? Czy akceptujesz powyższą listę, czy też uważasz, że brak w niej konkretnych elementów?

Dede Mulligan


Komentarze:

Dotacje dla branży hotelarskiej 2024 - wszystko, co musisz wiedzieć ...więcej»

Podstawowe niezbędne narzędzia pracy współczesnego hotelarza ...więcej»

Bezpieczeństwo w małych obiektach hotelowych ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Kradzież w hotelu? Nie daj sobie ukraść własnych praw! ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji