Czwartek 28 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Budowanie linków do strony hotelu –...

Artykuły serwisu


Budowanie linków do strony hotelu – poradnik dla początkujących


Dodano: 2013-01-30

Drukuj


Jedna z najważniejszych strategii w optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek, tak naprawdę realizowana jest poza twoją stroną internetową. Budowanie linka jest czynnością bieżącą, a czasami po prostu zniechęcającym zadaniem łączenia się z innymi istotnymi, wysokiej klasy stronami internetowymi, aby dodać na nich link do swojej strony. Korzyść jest dwojakiego rodzaju: masz możliwość uzyskania dostępu nie tylko do nowych zasobów użytkowników poprzez tych partnerów połączeniowych, ale wskutek powiększania swojego kapitału linków, ma on w rzeczywistości ogromny wpływ na pozycję strony internetowej w rankingach wyszukiwarek.

Każdy aktywny link zwiększa optymalizację pozycjonowania strony internetowej - SEO, powodując w efekcie wyższą pozycję na stronach wyników wyszukiwania. My, poszukujący marketingowcy, nazywamy takie zjawisko zdolności linków do wpływania na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach – „mocą linków” (link juice). Sygnalizuje ono takim wyszukiwarkom, jak Google i Bing, że witryna jest wiarygodna i przydatna dla użytkowników. W miarę zdobywania wiedzy o budowaniu linków będziesz mógł w stanie precyzyjnie określić, które strony są wartościowymi partnerami linkowymi, a które mogą tylko pogorszyć SEO.

Jednym z pierwszych kroków, jakie powinieneś zrobić w tym zakresie, jest zbadanie potencjału różnych gałęzi przemysłu powiązanych z twoim hotelem, na stronach których chciałbyś umieścić linki powrotne do swojej strony internetowej. Zastanów się nad tym, jakie usługi oferuje twój hotel i jakie branże w rzeczywistości przyciągają biznes do twojego obiektu. Następnie rozpocznij poszukiwania tego rodzaju stron w Internecie, które powinny mieć link do twojej strony i ostatecznie postaraj się, aby wyszukane strony prowadziły do możliwości dokonania rezerwacji online.

Sugestie odnośnie istotnych partnerów linkowych reprezentujących inne przemysły:

Atrakcje turystyczne - Zacznij od skontaktowania się z większymi lokalnymi atrakcjami, takimi, jak muzea, ogrody zoologiczne, parki rozrywki i drużyny sportowe, które przyciągają większość odwiedzających w okolice lokalizacji twojego hotelu. Następnie skoncentruj się na biznesach o mniejszej skali, które również w odpowiedniej proporcji przyciągają do siebie osoby pozamiejscowe. Korzystną mogłaby być współpraca z takimi atrakcjami, jak pole golfowe, centrum handlowe, ogród, park i winiarnia, do których można wystąpić z propozycją umieszczenia na ich stronach internetowych, linka do twojej witryny.

Szkoły - Czołowe domeny z końcówką adresu internetowego - .edu, są jednymi z najbardziej wartościowych pod względem mocy linków na nich umieszczanych. Dzieje się tak z tego powodu, że strony z końcówkami adresowymi - .edu, podobnie jak .gov, .mil i do pewnego stopnia - .org zarezerwowane są dla dobrze znanych, wiarygodnych instytucji, czyli wysoce pożądanych partnerów linkowych. Aby połączyć się ze stronami -.edu przeszukaj strony internetowe lokalnych uczelni i ich zakładki dotyczące warunków kwaterunkowych dla odwiedzających miasteczka studenckie, rodziców i absolwentów. Specjalne wydarzenia, takie jak powrót do domu, przyjazd rodziców na weekend lub uroczystości związane z zakończeniem studiów często mają własne strony docelowe i mogą być doskonałym miejscem, aby dodać twój znajdujący się w pobliżu hotel, do opcji zakwaterowania.

Lokalne wydarzenia – Nic tak nie przyciąga ludzi do konkretnego miejsca, jak popularna impreza. Czy znasz wszystkie odbywające się corocznie imprezy w twoim regionie? Znajdź strony internetowe tych wydarzeń i poproś, aby twój hotel został dodany do opcji kwaterunkowych, jako obiekt znajdujący się w pobliżu konkretnej imprezy, w którym nocleg mogą znaleźć osoby przybywające do miasta w związku z tym wydarzeniem. Weź pod uwagę wszystkie okoliczne imprezy, nie tylko te odbywające się bezpośrednio w twoim mieście. Bardzo często zdarza się, że możliwości kwaterunkowe pobliskiego miasta, w którym ma miejsce wielka impreza, nie jest w stanie zapewnić noclegów wszystkim przyjezdnym, co stwarza dla ciebie okazję zagospodarowania potrzeb turystów mających problemy z noclegami w miejscu imprezy.

Restauracje - Budowanie linków do promocji innych produktów i usług oferowanych przez twój hotel jest doskonałą strategią pozwalającą na pozyskiwanie dodatkowych dochodów w hotelu, oprócz przychodów ze sprzedaży pokoi. Jeżeli w twoim hotelu znajduje się restauracja, poszukaj stron internetowych wspierających lokalne restauracje i poproś o dodanie tam twojej restauracji. Postępuj zgodnie ze wskazówkami budowania restauracyjnych linków, aby powiązać je z twoim hotelem.

Przestrzeń imprezowa – Podobne, jak w przypadku budowania linków do hotelowej restauracji, możesz zainstalować linki, które będą łączyły użytkowników z hotelowym zapleczem konferencyjno-spotkaniowym. Szukaj stron internetowych zajmujących się lokalnymi salami spotkaniowymi, salami bankietowymi i przestrzenią konferencyjną, jako właściwych do umieszczenia na nich twoich linków. Zacznij od stron poświęconych organizacjom przyjęć weselnych, w celu dodania twojego obiektu, jako miejsca nadającego się na organizację tego typu imprez. Skontaktuj się również ze stronami lokalnych organizacji turystycznych, aby upewnić się, że twój hotel umieszczony jest nie tylko na listach obiektów oferujących noclegi, ale również w spisach obiektów, w których można zorganizować imprezę okolicznościową, konferencję biznesowa, czy wszelkiego rodzaju konwencje i spotkania.

Przyjazny dla zwierząt – Czy przyjmujecie gości ze zwierzątkami domowymi w swoim hotelu? Wychodź naprzeciw potrzebom osób poszukujących hoteli przyjaznych dla zwierząt i zaznacz swoją obecność na specyficznych stronach zajmujących się tą tematyką. Wpływanie w sposób organiczny na ranking w wyszukiwarkach, związany z zastosowaniem słów kluczowych dla hoteli przyjaznych dla zwierząt może być trudny, ale obecność na stronach publikujących wykazy takich właśnie obiektów jest znakomitym rozwiązaniem, bowiem tam właśnie, takich jak twój, obiektów, poszukiwać będą właściciele zwierząt domowych wybierających się w podróż.

Blogi - Kolejny inteligentny sposób na budowanie linków, to kontakt z lokalnymi blogerami i blogerami turystycznymi. Postaraj się dotrzeć do blogerów, którzy piszą na temat twojej okolicy i poproś o artykuł o twoim hotelu. Wielu blogerów, piszących o swoich doświadczeniach turystycznych, skłonnych będzie zaoferować możliwość opisania twojego hotelu i atrakcji znajdujących się w jego pobliżu. Wzmianka o hotelu na blogu jest znakomitą szansą na jego nagłośnienie i może nawet rozprzestrzeniać się w sposób wirusowy, kiedy podchwycona zostanie przez kanały mediów społecznościowych.

Monitorowanie tych okołohotelowych branż jest znakomitym punktem startowym dla podejmowania wysiłków związanych z budowaniem linków. Pozyskiwanie nowych linków do twojej witryny jest nigdy nie kończącym się zadaniem, a poszukiwanie istotnych dla branży hotelowej stron jest jedną ze strategii, które powinieneś realizować. Stwórz strategiczny plan budowania linków, a zobaczysz, że twoja ciężka praca zaprocentuje w postaci wyższego rankingu i większego ruchu na hotelowej stronie.

Kim Leveque


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji