Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego... | Aktualności hotelarskie z kraju
Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis
|
Magdalena Gibke
|
Zmiany personalne w Grupie Orbis
1 sierpnia br. Grupa Hotelowa Orbis mianowała nowego Kierownika ds. Programów Lojalnościowych i Partnerskich dla Polski i Krajów Bałtyckich. Została nim Magdalena Gibke, zastępując na tym stanowisku Hannę Bernakiewicz.
Magdalena Gibke jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, na którym ukończyła dwa kierunki – marketing międzynarodowy oraz turystykę i rekreację. Wcześniej pracowała w hotelu Novotel Łódź Centrum jako Ambasador Le Club Accorhotels, programu lojalnościowego Grupy Accor.
Orbis wprowadza usługę „Welcome” do kolejnych hoteli w grupie Usługa „Welcome” to rewolucyjny sposób witania gości wprowadzony przez Grupę Accor strategicznego partnera Grupy Orbis. Od 12 sierpnia br. funkcja ta dostępna jest już w hotelach Mercure Warszawa Centrum oraz Novotel Vilnius Centre. Wkrótce planowane jest jej uruchomienie w Novotel Łódź Centrum oraz Sofitel Warsaw Victoria.
Wprowadzenie usługi związane jest z procesem wdrażania przez Accor nowych rozwiązań technologicznych. Mają one na celu usprawnienie obsługi gości. „Welcome” umożliwia szybsze zameldowanie i wymeldowanie z hotelu, ponieważ pozwala na ominięcie wielu formalności. Wystarczy, że gość hotelu dokonał rezerwacji bezpośrednio na stronie Accorhotels.com lub jest posiadaczem karty lojalnościowej Le Club Accorhotels. W dniu przyjazdu dostaje powitalną wiadomość SMS wraz ze szczegółami dotyczącymi pobytu. Nie musi się meldować lub wymeldowywać z hotelu – wszystkie te procesy wykonywane są elektronicznie.
System ten funkcjonuje już w 60 hotelach w 13 krajach, m.in. we Francji, Włoszech, w Wielkiej Brytanii, Belgii i Holandii. Do końca 2014 roku planuje się uruchomienie tej funkcji w 1000 hoteli, czyli niemalże 30% całej sieci.
*** Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce i 4 w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy. Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels. Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.
Źródło: Public Dialog.pl – 25.08.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |