Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Taktyki marketingowe na globalną skalę:...

Artykuły serwisu


Taktyki marketingowe na globalną skalę: Przyciąganie większej liczby gości – Cz. 1/2


Dodano: 2014-01-13

Drukuj


Globalny marketing w branży hotelarskiej jest teraz bardziej skomplikowany niż kiedykolwiek wcześniej. Turyści wykazują nadzwyczajną aktywność, używając swoich urządzeń mobilnych, aby mieć dostęp do potrzebnych im treści, nawiązując kontakt z marką w mediach społecznościowych, a nawet rezerwując hotelowe pokoje. Czy jednak dostarczasz odpowiednie treści do grup swoich docelowych odbiorców na całym świecie?

Pomagając w dostosowaniu twojej marki do warunków lokalnych na strategicznych rynkach zagranicznych, firma świadcząca usługi językowe może ci pomóc w procesie zwiększania zaangażowania klientów i ekspozycji marki w Internecie, powodujące zwiększenie liczby rezerwacji. Zacznij od zastosowania trzech najlepszych praktyk w zakresie globalnego marketingu hotelowego: wielojęzycznej optymalizacji wyszukiwarek, tworzenia lokalnych treści i międzynarodowych mediów społecznościowych.

Jeśli chodzi o hotele, kurorty i branżę hotelarską ogółem, droga do globalnego marketingu jest szczególnym wyzwaniem. Niewiele gałęzi przemysłu radzi sobie tak dobrze, aby stworzyć własną międzynarodową bazę gości, turystów i własnej klienteli. Jednocześnie, nasz świat i wszystkie aspekty jego życia gospodarczo-społecznego stają się coraz bardziej ze sobą powiązane. Globalizacja przenika niemal do każdego elementu zaangażowania klienta i strategii marketingowej – i wszystko to przydaje zarówno emocji, jak i złożoności, w planowaniu rozwoju twojej firmy.



Rzeczywiście istnieją realne wyzwania związane z opracowywaniem i realizacją strategicznego i wielokierunkowego planu marketingowego, który będzie nadawał się dla wszystkich potencjalnych rynków. Procedura sporządzania planu zaczyna się od otwartej analizy i planowania, które będą objaśniać i kierować całą twoją strategią. Poczynając od wielojęzycznej optymalizacji wyszukiwarek, po media społecznościowe i globalny marketing treści, usługi tłumaczeniowe i lokalizacyjne zaopatrzone w odpowiedni rodzaj technologii mogą pomóc w prowadzeniu twoich globalnych działań marketingowych w sposób ukierunkowany, pozwalający dotrzeć do większej liczby klientów na całym świecie i ostatecznie zwiększyć hotelowe rezerwacje.

Po pierwsze, przeanalizuj swój model biznesowy i stwórz mapę drogową do sukcesu
Jak na ironię, najważniejszym krokiem w kierunku zwiększenia widoczności twojego obiektu w skali globalnej jest krok podejmowany przez niewiele podmiotów. Tym ważnym krokiem jest przeprowadzenie na wstępie analizy istniejącego modelu biznesowego, zidentyfikowanie strategii, które najlepiej będą mu służyć, zwiększając zwroty z inwestycji - i ustalanie celów, których realizacja to zagwarantuje. Bez opracowanego planu realizacji wytyczonych celów, ryzykujesz wydawanie środków ze swojego budżetu na inicjatywy, które nie wyjdą ci na dobre. Kluczowym elementem procesu planowania jest również uświadomienie sobie swoich ograniczeń. Zbyt często przedsiębiorstwa w branży hotelarskiej pomijają ten etap, co kończy się odkryciem, że taktyka marketingu, którą wybrano nie odpowiada możliwościom firmy związanych z koniecznością zabezpieczenia odpowiedniej liczby pracowników lub innym możliwościom hotelu. Zasięgnij porady i zapoznaj się z wiedzą taktyczną od specjalistycznej firmy świadczącej usługi językowe, która ma doświadczenie i sukcesy przy realizacji inicjatyw podobnego typu.

Planowanie ma absolutnie kluczowe znaczenie dla sukcesu. Po przeanalizowaniu aktualnego poziomu i zasobów siły roboczej oraz określonych procesów, sam a może wspólnie z firmą świadczącą na twoją rzecz usługi tego typu, powinniście określić plany działania, pozwalające na realizację celów przy istniejących ograniczeniach programowych i ustalić oczekiwany sposób mierzenia osiąganych rezultatów. Rozsądnym rozwiązaniem jest pilotażowa strategia realizowana tylko w jednym kraju, tak aby mieć możliwość doraźnego sprawdzania jej efektywności. Jeśli zaobserwujesz zwiększającą się liczbę odwiedzin na swojej stronie internetowej i wyższą liczbę rezerwacji w ogóle, można przystąpić do wdrażania takiej strategii w innych krajach.

Doprowadź do konsensusu wokół strategii i zidentyfikuj regiony docelowe
Zanim rozpoczniesz realizację swoich międzynarodowych przedsięwzięć marketingowych, powinieneś skonsultować się ze wszystkimi zainteresowanymi stronami we wszystkich swoich lokalizacjach na świecie, aby być pewnym, że wszyscy menedżerowie, kadra kierownicza, pracownicy public relations i inne osoby, są po tej samej stronie, w odniesieniu do strategii ogólnej przedsiębiorstwa. Tematami podlegającymi konsensusowi mogą być np.: budżet i alokacja zasobów siły roboczej, pozycja marki na rynkach zagranicznych, wyznaczenie osoby lub zespołu jako sponsora korporacyjnego realizującego obowiązki przywódcze i wizję firmy w szerszej perspektywie oraz wybór regionu docelowego.

Zidentyfikowanie regionów i krajów, w których chcesz wygenerować więcej rezerwacji jest prawdopodobnie najważniejszym krokiem, bo to zdeterminuje podejmowane przez ciebie kolejne kroki. Chociaż chciałbyś zapewne objąć realizacją strategii tak wiele regionów, jak to jest możliwe, to powinieneś jednak być selektywny, aby nie ryzykować nadmiernego rozproszenia działalności swoich zespołów już na samym starcie. Z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające twoje strony internetowe? W jakich regionach obserwujesz wysoką aktywną reakcję na swoje cyfrowe i prowadzone w formie materiałów drukowanych, kampanie reklamowe? Czy planujesz jakieś cykliczne promocje lub specyficzne dla danego regionu zachęty rezerwacyjne, z których skorzystają mieszkańcy danego kraju? A może po prostu planujesz otwarcie nowego obiektu w Azji, Ameryce Południowej, czy gdzie indziej. Postępowanie w zgodzie z takim tokiem myślenia, pomoże ci w zidentyfikowaniu regionów, którym powinieneś poświęcić swoją uwagę i które zagwarantują większą liczbę gości korzystających z twoich obiektów.

Popraw swój internetowy ranking wyszukiwania przy pomocy wielojęzycznej optymalizacji wyszukiwarek (MSEO): poczynając od prowadzenia badań, do pomiaru zwrotu z inwestycji
Jedną z najpotężniejszych i najbardziej skutecznych strategii, jakie można wdrożyć w celu zwiększenia widoczności i przyciągania większej liczby gości, jest wykorzystanie wielojęzycznej strategii optymalizacji swoich treści obecnych w Internecie, pod kątem wyszukiwarek. Około 62 procent indywidualnych turystów stwierdziło, że Internet jest ich podstawowym źródłem informacji turystycznych (Thinkinsights, 2010). Czy masz świadomość, jakie typowe frazy językowe wstawiają w wyszukiwarkach osoby pochodzące z różnych krajów, aby odnaleźć twoją stronę w Internecie?

Utrzymywanie i podnoszenie poziomu rozpoznawalności twojej marki hotelowej na każdym z rynków, pozostając jednocześnie wiernym jej tożsamości w skali międzynarodowej, to tylko dwa aspekty tej wielowymiarowej praktyki. Potencjalne korzyści są jednak znaczące: na początek - wzrost ruchu w sieci, w regionach docelowych, wzbogacenie globalnej świadomości marki, wyższe współczynniki konwersji i wzrost poziomu jakości obsługi klienta.

Dla każdego z regionów docelowych, w których masz nadzieję wygenerowania większego biznesu, ty sam lub twój profesjonalny doradca językowy, powinniście przeprowadzić badania w zakresie popularnych i swoistych w tym regionie fraz używanych przy wyszukiwaniu przez docelową klientelę - i włączenie ich do swoich stron internetowych, cyfrowych materiałów marketingowych, kampanii reklamowych pay-per-click i innych treści online. Należy pamiętać o tym, że terminy używane wewnętrznie oraz w branży hotelarskiej nie są prawdopodobnie takie same, jak te używane przez klientów. Chociaż można użyć na przykład takich terminów, jak "niskie stawki" lub "ekskluzywne zakwaterowanie", to istnieje większe prawdopodobieństwo, że docelowi klienci wpiszą raczej w polu wyszukiwania odpowiednio "tani pokój" lub "luksusowy apartament,". Zawsze należy używać popularnych, powszechnie używanych słów zamiast terminów literackich, technicznych lub przemysłowych i uważać na dosłowność tłumaczenia.

Ważnym jest, żebyś osobiście albo wspólnie z partnerem od tłumaczenia podjął kroki w celu przeprowadzenia testów skuteczności MSEO na podstawie konkretnych badań zaprojektowanych wspólnie zestawów językowych przed wprowadzeniem ich do standardowych procedur. Jest to jedna z największych korzyści, jakie można  uzyskać przed startem realizacji założonego przedsięwzięcia. Oznacza to, że zamiast nadziei, ma się po prostu pewność, że konkretna strategia działa. Testowanie MSEO dla każdego kraju lub regionu jest szczególnie ważne, kiedy można określić profil głównych narodowości, które podróżować będą do docelowej lokalizacji.

Jeśli współpracujesz już z biurem tłumaczeń, które specjalizuje się w branży hotelarskiej, sprawdź, czy ma ona również doświadczenie w optymalizacji strategii wyszukiwania dla międzynarodowej klienteli. Doświadczony serwis zaspokoi potrzeby twojego biznesu o wyjątkowo cyklicznym charakterze i może przewidywać potrzeby w zakresie konieczności szybkich zmian treści, jeśli chodzi o takie uwarunkowania, jak sezonowość i specyfika regionalnych możliwości kontraktowych. Może również zwiększyć efektywność procesu poprzez zastosowanie MSEO we wszystkich lokalnych treściach związanych z organizacją zadań, począwszy od etapu tworzenia treści.

Odpowiedni rodzaj technologii może uczynić twoją pracę łatwiejszą. Dająca się przystosować i elastyczna technologia zarządzania tłumaczeniami może efektywnie gospodarować zlokalizowanymi treściami i zasobami MSEO. Poszukaj systemu, który zaoferuje sporządzanie analitycznych raportów na żądanie, dających ci wgląd w efektywność programu i zwrot z inwestycji. Powinien on również obsługiwać efektywnie dowolną liczbę projektów i móc łączyć się bezpośrednio z systemem zarządzania treścią, aby umożliwić bezproblemową i automatyczną wymianę informacji między twoimi zespołami, lingwistami i innymi zaangażowanymi osobami. Dla hotelarzy oznacza to łatwiejszy i szybszy sposób lokalizowania treści marketingowych online, w pełni wykorzystując MSEO.

C.D.N.

Angel Zimmerman


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji