Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia » Animacyjne i interaktywne aplikacje dla...

Artykuły serwisu


Animacyjne i interaktywne aplikacje dla marketingu w gastronomii


Dodano: 2015-03-23

Drukuj


Noble House Hotels & Resorts – prywatna firma będąca właścicielem hoteli i spółka nimi zarządzająca - wykorzystuje interaktywne aplikacje i cyfrową integrację usług, umożliwiając ich dostępność we wszystkich standardach, w marketingu gastronomicznym, jak również w wielu swoich inicjatywach i przedsięwzięciach marketingowych. Wykorzystując działania realizowane przy pomocy aplikacji społecznościowych i marketingu stron internetowych, po e-marketing i marketing partyzancki, Noble House dostarcza swoim gościom informacji i wiadomości o wszystkich przedsięwzięciach gastronomicznych, w tym o bankietach, restauracjach i imprezach.

W ciągu ostatnich kilku lat, pieniądze i budżet stały się największym wyzwaniem w marketingu gastronomicznym. W Noble House marketingowe działania uległy drastycznym zmianom w podziale na wiele różnych sposobów – podobnie, jak w innych markach hotelowych – m.in. poprzez odchodzenie od tradycyjnych materiałów drukowanych i bezpośrednich przesyłek pocztowych na rzecz bardziej zaawansowanych mediów społecznościowych, urządzeń cyfrowych i public relations.

Firma udoskonaliła swoje metody marketingowe i zmieniła tradycyjne miejsca spotkań, koncentrując się bardziej na aplikacjach cyfrowych i interakcji indywidualnej z klientem. Zaprzestając tradycyjnych działań rynkowych firma stała się bardziej innowacyjna i przedsiębiorcza, wykorzystując dla swoich celów media społecznościowe i elektroniczne punkty sprzedaży.



Jako marka mamy poczucie, że media społecznościowe i aplikacje cyfrowe całkowicie zmieniły nasz sposób życia w zakresie relacji z gośćmi, biznesem, konsumpcją, komunikacją, i co dla nas najważniejsze - podejmowaniem decyzji turystycznych i obsługą klienta.

Chociaż zmiany spowodowały nowe wyzwania, Noble House postrzega je jako pożyteczne. Jest to korzystne nie tylko pod względem ponoszonych kosztów, ale zwiększa również możliwość bezpośredniej interakcji z gośćmi – artykułującej obietnicę marki. Chociaż tradycyjne kanały mają swoje atuty, to nie ma wątpliwości, jak ważne jest dotarcie do docelowych byłych, teraźniejszych i przyszłych gości i komunikacja bardziej spersonalizowanych przekazów.

Media społecznościowe
Niezależnie od tego czy jakikolwiek obiekt należący do Noble House Hotels & Resorts organizuje comiesięczne kolacje z winem lub lokalne degustacje, każdy z nich ma na celu zwiększenie świadomości klientów, co do kulinarnych doświadczeń na poziomie obiektu w każdej lokalizacji. Mając na uwadze lokalną kulturę i regionalne smaki, ważne jest, aby hotele włączyły do nich lokalnych handlowców, tworząc mieszankę marketingową, a ostatecznie zaszczepiły pożądaną świadomość wśród lokalnych mieszkańców i turystów. Na przykład, kolacja z winem w jednym z obiektów może zainicjować dyskusje w regionie obfitującym w winnice poświęcone ich produktom i dzielenia się tymi opiniami z hotelowymi gośćmi.

Działania podejmowane na poziomie lokalnym są jedną z najważniejszych cech, które wyróżniają Noble House Hotels & Resorts spośród innych marek hotelowych, w zakresie marketingu gastronomicznego. Nawet wiele dużych firm hotelowych nie jest tak skoncentrowanych w obszarze kulinarnym. Co więcej, mieszkańcy w każdym z regionów mają zagwarantowaną spójną komunikację poprzez kanały marketingowe, w których zapoznawani są z aktualnymi propozycjami firmy, zachęcani do odwiedzenia obiektu, gdzie mogą przedyskutować swoje doświadczenia kulinarne w konkretnym hotelu.

Z punktu widzenia mediów społecznościowych, Noble House integruje użytkowników zainteresowanych kulinariami i turystyką poprzez wiele punktów sprzedaży, włącznie z uruchomionym niedawno "Happy Hour w Noble House Facebook Chat". Czat o nazwie # HHatNobleHouse, oferuje różną tematykę Happy Hours w każdą środę o 21:00 czasu EST. Osoby reprezentujące Noble House np. szef kuchni Luis Pous, rozmawiają ze zwolennikami dobrego jedzenia, alkoholi i podróży.

"Pierwszy czat był szalenie udany i liczymy, że będzie się pomyślnie rozwijał," mówi Luis Pous. "Te rozmowy uświadamiają użytkownikom, jaki nacisk kładzie Noble House na współdziałanie z każdym byłym, obecnym i potencjalnym gościem."

"Oprócz czatu na Twitterze, goście będą mogli porozmawiać z każdym szefem kuchni, bezpośrednio zadawać pytania lub żądać informacji związanych z poradami dotyczącymi organizacji przyjęć, przepisów, itp. za pośrednictwem Facebooka i Twittera," dodaje Pous.

"Za pomocą Facebooka i platform społecznościowych możemy wzbogacić nasze relacje z gośćmi oraz poprawić jakość ich doświadczeń - w czasie rzeczywistym. Noble House posiada 28 swoich hotelowych stron na Facebooku, stronę korporacyjną Noble House i łącznie 110.220 fanów. Strony te są ściśle monitorowane w poszczególnych lokalizacjach i na szczeblu przedsiębiorstwa".

Narzędzia cyfrowe
Wraz z niedawnym uruchomieniem korporacyjnej strony Noble House Hotels & Resorts, strony gastronomiczne oferować będą bardziej interaktywne opcje dla internautów, w tym filmy, czaty i akcje integracyjne prowadzone na Facebooku, Twitterze, YouTube i innych portalach społecznościowych.

Odwiedzający stronę będą mieli dostęp do przepisów kulinarnych, filmów szefa kuchni, porad, itp., a nawet będą w stanie uczestniczyć w życiu restauracji za pośrednictwem przekazu wideo na żywo. Doskonałym przykładem cyfrowej aplikacji w gastronomii Noble House jest strona internetowa Little Palm Island (www.littlepalmisland.com), która zawiera zakładkę "Stolik Szefa Kuchni" z najlepszymi przepisami kulinarnymi.

W najbliższej przyszłości, szefowie kuchni w Noble House będą mogli rozmawiać bezpośrednio ze swoimi fanami i gośćmi, zapewniając kulinarne lekcje i pokazy gotowania za pomocą publikowanych wpisów video. Ich widzowie będą mieli okazję raz w tygodniu do porozmawiania z szefem kuchni live. Uruchamiamy również podobne kampanie obejmujące usługi naszych konsjerżów, ofert spa i planowania przyjęć weselnych. Organizatorzy spotkań grupowych i pracownicy biur podróży będą mieć możliwość przejrzenia referencji wpływających bezpośrednio na ich decyzje.

E-Marketing
E-marketing zawsze był kluczowym elementem w taktyce działań gastronomicznych w Noble House Hotels & Resorts, ale w ciągu ostatnich 12 miesięcy, hotelowa marka rozwinęła akcje e-marketingowe pod względem częstotliwości działań i kanałów przekazu.

Poprzez kwartalne zestawy wiadomości gastronomicznych, specjalnie ustalane kalendarze imprez, happeningów i innych wydarzeń kulinarnych, klienci mają bieżącą wiedzę na temat aktualnej sytuacji w lokalach gastronomicznych Noble House. Mają dostęp do  wypożyczalni kabin basenowych, menu, galerii zdjęć i wielu innych funkcji, a nawet możliwość dokonania rezerwacji wizyty w firmowym lokalu. E-marketing informuje także gości o akcjach charytatywnych, takich jak akcje organizowane w środy tzw. Give Back Wednesdays, gdzie 10% wartości każdego rachunku za lunch przekazywane jest na konto lokalnej organizacji charytatywnej.

Marketing partyzancki
Aby udowodnić, że świat nie ogranicza się do Internetu, inną strategią jest zlokalizowanie możliwości marketingu partyzanckiego przez naszych menedżerów restauracji - taniego sposobu docierania do klientów w ich środowisku. Jest on skuteczny w trakcie różnego rodzaju promocji wykorzystujących odpowiedni moment, energię i wyobraźnię, zamiast dużego budżetu marketingowego. Oto kilka przykładów takich działań: wizyty lokalnych hotelowych konsjerżów motywujące do skorzystania z hotelowych usług, spotkania z menedżerami condo przy poczęstunku ze świeżo upieczonymi ciasteczkami, improwizowane wizyty u DJ-ów stacji radiowych z torbami upominkowymi, promocje organizowane w eleganckich salonach i nie tylko. I znowu, mamy tu do czynienia z indywidualnym podejściem do marketingu, oferującym doświadczenie dla potencjalnego gościa.

Marketing bankietowy
Noble House Hotels & Resorts kładzie również silny nacisk na społecznościowe działania cateringowe, od jednodniowych meetingów i wykwintnych uroczystych przyjęć, po przyjęcia weselne i imprezy charytatywne. Ta część działalności jest ważna w utrzymywaniu lokalnych mieszkańców w orbicie zainteresowań hotelu, jak również w zaangażowaniu Noble House w akcje lokalnych organizacji charytatywnych.

Obiekty utrzymują również stosunki partnerskie z miejscowymi spółkami zarządczymi współpracując przy organizacji działalności bankietowej. Wycieczki zapoznawcze z organizatorami podróży poślubnych oraz organizatorami imprez specjalnych mają również znaczenie do zaprezentowania oferty tym, którzy mogą udzielać pozytywnych rekomendacji. Ponadto w celu zapewnienia zadowolenia gości, wszystkie obiekty Noble House uczestniczą w preferowanych programach handlowych, tak by najlepsi partnerzy byli na skinienie gości planujących imprezy, gwarantując jakość odpowiednią dla marki.

Bazując na sukcesie naszych restauracji, usługi cateringowe przekształciły się teraz także w usługi a la carte, oferując klientom taki poziom umiejętności obsługi, kreatywne menu, opcje wyboru oraz atmosferę, które sprawiają, że każde zdarzenie staje się nadzwyczajne. Hotele oferują kreatywne opcje cateringu, proponując zdywersyfikowane menu i niezwykłe lokalizacje.

Wnioski
Noble House Hotels & Resorts znane są z innowacyjnego podejścia do gastronomii. Od położonego nad brzegiem oceanu urokliwego lokalu Little Palm Island, po otoczoną paleniskami ogniskowymi, plenerową restaurację Circa 59 w Riviera Palm Springs, każdy firmowy obiekt zachęca gości do kosztowania innowacyjnych potraw, gwarantuje miłą obsługę i dynamiczną atmosferę.

Kierowany przeze mnie, ukierunkowany przyszłościowo firmowy zespół gastronomiczny konsekwentnie osiąga wysokie marże zysku, przy jednoczesnym zastosowaniu samodzielnego, specyficznego podejścia do każdego lokalu działającego w określonej lokalizacji. Gwiazdorska działalność operacyjna Noble House i jego działalność marketingowa prowadzone są przez weteranów branży, z których wielu posiada doświadczenie w prowadzeniu niezależnych restauracji / hoteli - sprzyjając filozofii firmy opierającej się na zasadzie pełnej samodzielności każdego obiektu.

Ciesząc się stałą bazą gości lokalnych i hotelowych, gastronomiczne lokale spółki zdobyły sobie uznanie zdobywając również szereg najważniejszych nagród branżowych - "Najlepszy Hotel Gastronomiczny w Stanach Zjednoczonych" w konkursie Zagat Survey i "Najlepszego Wyboru Win" w rankingu Wine Spectator, Citysearch, Details Magazine i Master Chef’s Classic Awards.

Poprzez doświadczenie we wszystkich obszarach działalności restauracyjnej, analizę trendów konsumenckich i branżowych, niezawodne źródła zasobów, stabilne procedury i strategicznie ukierunkowany marketing oraz programy public relations - Noble House Hotels & Resorts świadczy usługi kulinarne, które zaskakują i pobudzają wszystkie zmysły, oferując międzynarodowy poziom i pasję posuniętą do perfekcji.

Thomas Haas


Komentarze:

System HACCP dla gastronomii - dlaczego jest niezbędny? ...więcej»

Audyt jakości w gastronomii - czym jest i dlaczego jest taki istotny ...więcej»

Sezonowanie mięs i serów ...więcej»

Jakie menu przygotować na imprezę, gdy goście nie jedzą glutenu? ...więcej»

Jak poprawić efektywność konferencji? Zaserwuj gościom Brain Food! ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji