Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Pomorskie intensyfikuje swoje działania... | Aktualności hotelarskie z kraju
Pomorskie intensyfikuje swoje działania promocyjne
|
Nowy znak promocyjny województwa pomorskiego (fot. pomorskie.eu)
|
W środę 15 kwietnia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego odbyła się konferencja, w trakcie której zaprezentowano nową strategię promocji województwa i nowy znak graficzny symbolizujący atrakcyjność, radość życia i energię, czyli wartości reprezentujące Pomorskie – pisze portal Pomorskie.eu
Ideą strategii rozwoju jest budowanie marki terytorialnej, co jest procesem znacznie trudniejszym od budowania marki produktowej, usługowej, marki korporacyjnej czy marki pojedynczego miasta. W wizerunku regionu uwzględnić trzeba bowiem bardzo wiele elementów związanych z historią, kulturą, stylem życia, gospodarką, biznesem, turystyką itp. i połączyć je w jedną logicznie spójną całość.
Jeśli chodzi o województwo pomorskie, to do jego najważniejszych atrybutów zaliczono: atrakcyjne nadmorskie położenie, walory przyrodnicze, złożoną historię, dynamiczną zdywersyfikowaną gospodarkę, walory turystyczne, najlepsze warunki do życia i najbardziej zadowolone z życia społeczeństwo w Polsce.
Przesłanie oparte na wymienionych wyżej atutach zostało zwizualizowane w znaku promocyjnym Pomorskiego, którego autorem jest jeden z najbardziej znanych i rozpoznawalnych w kraju artystów grafików – Andrzej Pągowski.
Źródło: Pomorskie.eu – 15.04.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |