Poniedziałek 07 Październik 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu?

Artykuły serwisu


Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu?


Dodano: 2021-08-11

Drukuj


Konferencja biznesowa to wydarzenie, które powinno zostać starannie zaplanowane i zorganizowane z niezwykłą precyzją. Dbałość o profesjonalizm działań firmowych na co dzień musi mieć odzwierciedlenie w nietypowych, wyjątkowych sytuacjach, związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Jeśli planujesz organizację konferencji, z pewnością zastanawiasz się nad idealną lokalizacją. Konferencja w hotelu to doskonały pomysł. Zalet tego rozwiązania można by wymieniać wiele, faktem jest jednak, że perfekcyjnie zorganizowana uroczystość firmowa w stylowym, funkcjonalnym obiekcie podniesie prestiż przedsiębiorstwa. 

 

Konferencja w hotelu - lokalizacja

 

Obiekty hotelowe położone są w miejscach, gdzie łatwy dojazd łączy się z atrakcyjnością pod względem krajobrazowym. Hotele, zlokalizowane w pobliżu głównych dróg i węzłów komunikacyjnych zachęcają pięknym otoczeniem. Ogród, nierzadko jezioro, rzeka, las stanowią urokliwą przestrzeń, sprzyjającą odrobinie relaksu w przerwie pomiędzy obowiązkami. Konferencje w hotelach tworzą możliwość zorganizowania wydarzenia, które może trwać do późnych godzin. Każdy obiekt posiada parking dla samochodów osobowych, zaplecze noclegowe, a także restaurację, w której serwowane są dania kuchni regionalnej, polskiej lub kuchni świata. Przykładem hotelu w którym można zorganizować konferencję jest: http://www.hotel-nekla.pl/konferencje/.

 

Jeżeli szukasz hotelu konferencyjnego w Łodzi sprawdź koniecznie nowy obiekt noclegowy w centrum Łodzi. Przy Muzeum Sztuki MS2 w Manufakturze znajduje się czterogwiazdkowy hotel konferencyjny Hotel The Loom, w którym znajduje się 76 komfortowych pokoi, 4 sale konferencyjne, 4 gabinety biznesowe, club Cotton, restauracja Wątek. Głównym motywem aranżacji wnętrz hotelu jest przemysł włókienniczy, co doskonale oddaje nazwa hotelu, ponieważ „Loom” w języku angielskim oznacza warsztat tkacki. 

 

Profesjonalna organizacja konferencji w hotelu

 

Staranne zaplanowanie konferencji jest niezbędnym warunkiem jej sprawnego przebiegu. Nie pozwól sobie na błędy i niedopasowanie czasowe. Organizując konferencję w hotelu możesz skorzystać z pomocy profesjonalistów, którzy, odpowiadając na Twoje potrzeby przemyślą każdy szczegół wydarzenia. Organizacja konferencji wymaga poświęcenia jej czasu i energii. Skorzystaj z oferty profesjonalistów, którzy zorganizują konferencję w hotelu i skup się w tym czasie na swoich obowiązkach. Najwyższa jakość obsługi podczas konferencji, kuchnia, zachwycająca smakiem i prezencją dań, ekskluzywne wyposażenie pomieszczeń oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi multimedialnych są dodatkowymi atutami organizacji konferencji w obiekcie hotelowym. 

 

Konferencja w hotelu-wysoki standard wyposażenia 

 

Konferencja w hotelu odbywa się według starannie dopracowanego planu. Do dyspozycji organizatora pozostają:

 

  • profesjonalna obsługa, wykazująca się wysoką kulturą osobistą,
  • miejsca noclegowe o podwyższonym standardzie,
  • przestronne, klimatyzowane sale konferencyjne o zróżnicowanej powierzchni,
  • nowoczesne urządzenia multimedialne,
  • klimatyzacja,
  • dodatkowe atrakcje dla uczestników: basen, strefa spa, regionalna oferta rekreacyjna.

 

Co decyduje o właściwym przebiegu konferencji w hotelu?

 

Urokliwy, doskonale wyposażony, przystosowany do potrzeb wymagającego klienta obiekt jest miejscem, w którym może odbyć się zarówno konferencja biznesowa dla kilkuset osób, jak i kameralne wydarzenie dla kilkunastu współpracowników. O prawidłowym przebiegu wydarzenia decyduje wiele czynników, tworzących założenia, ujęte planem. Bądź przygotowany na każdą ewentualność, organizując konferencję w hotelu, cieszącym się dobrą opinią klientów biznesowych. 


Komentarze:

Gadżety na wakacje – niezbędniki na letni wypoczynek ...więcej»

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji