Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Rainbow Tours buduje silną i rozpoznawalną markę... | Aktualności hotelarskie z kraju
Rainbow Tours buduje silną i rozpoznawalną markę – w planach własna sieć hotelowa
|
|
Rainbow Tours podsumował wyniki za pierwsze półrocze 2015 roku. Przychody ze sprzedaży osiągnięte w analizowanym okresie wyniosły 425,2 mln zł i są wyższe o 68,8 mln zł w stosunku do I półrocza 2014 roku, co stanowi wzrost o 19,3%. Wzrost ten spowodowany jest przede wszystkim znacznie wyższą sprzedażą usług turystycznych przez podmiot dominujący ( głównie oferty Lato 2015 oraz Egzotyka 2014/15) – informuje portal RainbowTours.pl
Wzrost przychodów z tytułu sprzedaży imprez turystycznych wyniósł aż 22,4% z 279,5 mln zł na 342,1 mln zł. Zysk netto wypracowany przez całą Grupę Kapitałową w okresie od stycznia do czerwca 2015 wyniósł 6,8 mln zł.
W pierwszym półroczu miało miejsce historyczne i przełomowe wydarzenie w działalności Rainbow Tours związane ze strategią tworzenia własnej sieci hotelowej. Pierwszym hotelem, który spółka wykupiła jest hotel President na greckiej wyspie Zakynthos. Rainbow Tours zamierza kontynuować nową politykę w postaci sieci własnych lub dzierżawionych obiektów. Zarząd zakłada, ze w ofercie Rainbow Tours na Lato 2016 znajdą się 2-4 wynajmowane hotele.
Strategia Zarządu na rok 2015 i kolejne lata to konsekwentna budowa silnej i rozpoznawalnej marki „Rainbow Tours” dla rynku masowego oraz silnej grupy kapitałowej obejmującej swym działaniem wszystkie aspekty rynku turystycznego.
Źródło: RainbowTours.pl – 01.09.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |