Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Canvas – milenijny inkubator gastronomiczny... | Aktualności gastronomiczne
Canvas – milenijny inkubator gastronomiczny sieci Marriott
|
Drugi rok funkcjonowania gastronomicznego programu Canvas w sieci Marriott
|
Projekt Canvas, inkubator gastronomiczny sieci Marriott, zaprojektowany w celu odblokowywania potencjału niewykorzystanych miejsc, w europejskich hotelach tego łańcucha, inauguruje swój drugi rok istnienia wraz z uruchomieniem lokalu Notch, na dachu londyńskiego Marriott Park Lane Hotel.
Wcześniej znany jako Roofnic, Notch to nowy koncept opracowany przez Ashleya Dawesa, który wymyślił oryginalny projekt w 2015 roku i uzyskał wsparcie inwestycyjne firmy Marriott. Dawes był wówczas pracownikiem London Marriott Park Lane. Nowy, rozkładany bar na dachu specjalizuje się wokół japońskiej gastronomii ulicznej, oferuje domowe koktajle w puszkach i czerpie inspirację z hotspotów w Williamsbergu i Berlinie. Dostępny poprzez osobne wejście z Oxford Street i usytuowany na najwyższym miejscu budynku, Notch oferuje wystrój będący eklektyczną mieszanką odnowionych tablic szkolnych, rusztowań i huśtawek rozmieszczonych obok tętniącego życiem baru i otwartej kuchni o nazwie Fudo Shack.
Po wielkim sukcesie Roofnic w 2015 roku, który przyniósł ponad 500.000 £ w przychodach, w ciągu zaledwie trzech miesięcy, Ashley otworzył firmę konsultingową DenLDN doradzającą barom i restauracjom, korzystając z doświadczeń uzyskanych z udziału w projekcie, traktując je jako trampolinę do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej. Stworzony do transformacji i generowania zysków z niewykorzystanych przestrzeni w obrębie hoteli, Canvas jest wyzwaniem dla pracowników Marriotta i lokalnych przedsiębiorców do tworzenia wyróżniających się i atrakcyjnych doświadczeń barowo-restauracyjnych, przy wsparciu doświadczonych zespołów operacyjnych hoteli Marriott. Twórcy każdej zwycięskiej koncepcji oferowany jest minimalny budżet – w wysokości zazwyczaj 35.000 £ na projekt – na uruchomienie i rozwój restauracji lub baru w wybranych hotelowych miejscach. Posiadające status inkubacyjnych laboratoriów, restauracje te funkcjonują poza standardowymi protokołami sieci Marriott, mając możliwość pełnego eksperymentowania z designem. Każdy projekt adaptacyjny ewoluuje w zależności od opinii klientów i wyników, skutkując nowymi doświadczeniami kulinarnymi, które przekształcają postrzeganie hotelowych restauracji i przyciągają, pożądanego klienta pokolenia milenijnego. Od momentu wprowadzenia na rynek w 2015 roku, Canvas doprowadził do realizacji czterech udanych projektów, trzech będących udziałem pracowników Marriotta i jednym zaproponowanym przez lokalnego przedsiębiorcę z Węgier.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |