Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott podzielił swoje marki na kategorie...

Aktualności hotelarskie ze świata


Marriott podzielił swoje marki na kategorie „Classic” i „Distinctive”


Dodano: 2016-12-09

Drukuj

Wyślij



Marriott zreorganizował kategorie swoich marek


Marriott International dokonał reorganizacji swoich 30 marek, dzieląc je na dwie kategorie, które mają pomóc klientom w wyborze odpowiedniego obiektu według ceny i doświadczenia.

Obie kategorie, zostały zaprezentowane przez Tinę Edmundson, pełniącą w sieci Marriott funkcję Global Brand Officer. Edmunds była wcześniej pierwszą wiceprezes Starwooda ds. operacyjnych w segmencie luksusowych i lifestylowych marek, zanim firma została przejęta przez Marriott International.



Nowo wprowadzone kategorie różnicują turystów na – „klasycznych” klientów luksusowych obiektów, którzy rezerwują takie hotele, jak np. Ritz-Carlton lub St. Regis, i „specyficznych” luksusowych turystów szukających wyrafinowanych butikowych doświadczeń, w hotelach takich marek, jak Le Meridien lub Westin. Firma opisuje klasyczne marki, jako te oferujące „tradycyjne kanony gościnności przeznaczone dla współczesnego turysty", natomiast amatorami innowacyjnych, oryginalnych marek  są ci, którzy skłaniają się ku przeżywaniu niezapomnianych wrażeń z unikalnej perspektywy."

Kategorie marek w obrębie sieci Marriott International przedstawiają się zatem następująco:

Classic Luxury (Ritz-Carlton; St. Regis; JW Marriott)

Distinctive Luxury (Ritz-Carlton Reserve; Luxury Collection; Bvlgari; W Hotels; Edition)

Classic Premium (Marriott Hotels; Sheraton; Marriott Vacation Club; Delta Hotels)

Distinctive Premium (Le Meridien; Westin; Autograph Collection; Design Hotels; Renaissance Hotels; Tribute Portfolio; Gaylord Hotels)

Classic Select (Courtyard; Four Points; Springhill Suites; Protea Hotels; Fairfield Inn & Suites)

Distinctive Select (AC Hotels; Aloft Hotels; Moxy Hotels)

Classic Longer Stays (Marriott Executive Apartments; Residence Inn)

Distinctive Longer Stays (Element).


Źródło: Marriott International


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji