Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Najnowsze trendy podczas organizacji przerw...

Aktualności hotelarskie z kraju


Najnowsze trendy podczas organizacji przerw kawowych w hotelach i centrach konferencyjnych


Dodano: 2017-04-20

Drukuj

Wyślij



(fot. Pexels)


Przerwa kawowa to wyczekiwany przez wszystkich moment organizowanych wydarzeń i konferencji. Służy nie tylko naładowaniu energii, odprężeniu się, ale także sprzyja nawiązywaniu kontaktów towarzyskich. Sprawdź najnowsze trendy i zmieniające się oczekiwania branży spotkań.  

Oferta skrojona na miarę potrzeb

Największą zaletą przerw kawowych jest możliwość naładowania baterii i pobudzenia organizmu do dalszego wysiłku. Ale nie tylko, przerwy kawowe dają także możliwość nawiązania bliższych relacji pomiędzy uczestnikami spotkania, dyskusji i wymiany kontaktów. Czas jej trwania w dużej mierze uzależniony jest od tematyki, branży i czasu trwania konferencji. Najwięcej przerw kawowych w trakcie spotkania oczekują przedstawiciele kreatywnych zawodów; graficy, pracownicy agencji reklamowych i dziennikarze. Standardowe pakiety konferencyjne odchodzą w zapomnienie. Według specjalistów z branży MICE, większość pakietów jest tworzona indywidualnie pod konkretne potrzeby organizatora i uczestników planowanego wydarzenia.



- W naszym hotelu posiadamy kilka rodzajów przerw kawowych, żeby każdy mógł wybrać idealną dla siebie opcję. Naszą najnowszą propozycją jest „Oferta Krakowska”, która jest dedykowana do osób chcących zagłębić się w krakowskie obyczaje i smaki – cieszy się ona sporym powodzeniem wśród turystów zagranicznych. Posiadamy również tzw. opcję energetyczną, której celem jest orzeźwienie i dodanie energii często przy długich konferencjach – mówi Piotr Kocimski, Food&Beverage Manager w Hilton Garden Inn Kraków Airport.

Trend personalizacji oferty konferencyjnej i związanymi z nią przerwami kawowymi, widoczny jest nie tylko w serwowanym menu, ale także w stronie wizualnej. Dużym zainteresowaniem cieszą się tematyczne przerwy kawowe, które swoim menu, a przede wszystkim estetyką, nawiązują do konkretnego tematu konferencji/ wydarzenia lub działalności firmy. Dlatego hotele coraz częściej decydują się na współpracę z dekoratorami wnętrz i florystami, oraz na dość oryginalne formy serwowania dań, gdyż je się także oczami. Uczestnikom konferencji zależy również na spersonalizowanych upominkach, które odpowiednio dobrane, mogą sprawić, że klient na długo będzie pamiętał o wydarzeniu i danym obiekcie - może być to specjalnie skomponowana mieszanka herbat, kawy lub ręcznie wyrabiane słodycze.  

Kawa i nie tylko
 
Kawa jest jedną z najpopularniejszych używek na świecie. Według danych Ministerstwa Skarbu Państwa z 2015 roku, spożycie kawy w Polsce wzrosło o 80% w ciągu ostatniej dekady. Stale zwiększa się także świadomość konsumencka. Zmieniają się  trendy – zamiast mielonej i rozpuszczalnej, Polacy chętniej sięgają po kawę ziarnistą lub w kapsułkach – do przygotowania w ekspresie. Trend ten można zauważyć także podczas przerw kawowych, branża Horeca wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, proponując alternatywne sposoby parzenia kawy i różnorodne odmiany smakowe. Jej ilość należy dostosować do długości konferencji, pory dnia i narodowości, np. Skandynawowie spożywają jej najwięcej.

Dobrym zamiennikiem kawy może być zielona herbata. Napój również zawiera kofeinę, która pobudza organizm do działania. Dodatkowo, dzięki obecności taniny, która łagodzi pobudzające działanie teiny i kofeiny, uspokaja i wprowadza człowieka w przyjemny stan, pozwalając jednocześnie na zachowanie czujności umysłu. Żeby wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji warto także, wprowadzić w zależności od sezonu, herbaty smakowe, gorącą czekoladę, lub pobudzającą yerba mate. W okresie wakacyjnym, postawić na: domowe lemoniady, lekkie smoothies na bazie owoców i jogurtu oraz np. orzeźwiający kwas chlebowy. 

Moda na zdrowie

Uczestnicy szkoleń, konferencji i wykładów spędzają długie godziny na słuchaniu i przetwarzaniu wielu informacji, co wymaga od nich pełnego skupienia i koncentracji. Dlatego istotne jest, żeby menu serwowane podczas przerw kawowych dawało zastrzyk energii i odpowiednich substancji odżywczych. Obecnie zdecydowanie większą uwagę przykłada się do menu przerw kawowych, jakości poszczególnych produktów oraz ich pochodzenia i kaloryczności. Warto wzbogacić ofertę o naturalne, ekologiczne produkty, słodycze zastąpić owocami i batonami energetycznymi, przygotowywanymi na bazie miodu i orzechów. Orzechy włoskie, to najlepsza przekąska dla mózgu, zawarta w nich witamina E korzystnie wpływa na koncentrację.

Bardzo popularne staje się również dodawanie do oferty koktajli warzywnych z bogatym w wapń i witaminę C jarmużem oraz deserów z nasionami chia, bogatymi w tłuszcze Omega 3, które wpływają korzystnie na pracę mózgu. Regularne spożywanie tych produktów poprawi nie tylko samopoczucie, ale podniesie zdolność do koncentracji. – Polacy przykładają coraz większą wagę, do tego jak i co jedzą. Dużą popularnością cieszą się produkty BIO i EKO. Uzupełniliśmy naszą ofertę o niestandardowe propozycje. W menu znajdują się smakowe lemoniady, smoothies z płatkami owsianymi, orzechami i szałwią hiszpańską, czy komosą ryżową. Nie odchodzimy jednak całkowicie od tradycji, a tego przykładem może być przerwa kawowa w klimacie angielskiego tea room’u, podczas której serwujemy domowe wypieki, torty, aromatyczne herbaty i naleśniki z tradycyjnymi konfiturami – wymienia Miłosz Kowalski, szef kuchni restauracji Hilton Garden Inn Kraków Airport.


Źródło: KrakowAirportHotel.pl – 19.04.2017
 


Komentarze:

Domowy peeling w rękach blogerek, czyli jak AccorHotels dba o ekologię ...więcej»

Kolejna placówka Kliniki La Perla ruszyła w Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce k. Karpacza ...więcej»

XXVII Kongres Uzdrowisk Polskich ...więcej»

Wrocław z 242-procentowym wzrostem liczby wyszukiwań noclegów ...więcej»

Orbis zrealizuje prawo nabycia hotelu Century Old Town Prague MGallery By Sofitel ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

I Ogólnopolski Próbny Egzamin Zawodowy już na koniec listopada! ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Dziękujemy firmie Kotaniec za owocną współpracę:)...

2017-11-17, 13:13:59 ~Hurtum.pl

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji