Strona główna » ciekawostki » Marka turystyczna – podstawą efektywnej... | Ciekawostki
Marka turystyczna – podstawą efektywnej promocji regionu i kraju
|
Fot. MSiT.Gov.pl
|
W ramach Ogólnopolskich Obchodów Światowego Dnia Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki wraz z Polską Organizacją Turystyczną, Urzędem Miasta Cieszyn, SWRiR OLZA oraz Tauron Ciepło zorganizowało w dniu 21 września br. w Hotelu Liburnia w Cieszynie konferencję pt. "Marka turystyczna – podstawą efektywnej promocji regionu, kraju".
W trakcie spotkania zostały zaprezentowane zagadnienia związane m.in. z markowymi produktami turystycznymi czy sposobami tworzenia i promocji produktów turystycznych. W konferencji udział wzięło ponad 130 uczestników, w tym: przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego, branży, regionów, eksperci oraz wiele innych osób, którym bliski jest rozwój i promocja turystyki.
Tego samego dnia w Teatrze im. Adama Mickiewicza w Cieszynie odbyła się uroczysta Gala, podczas której Pan Dariusz Rogowski, Podsekretarz Stanu w MSiT wręczył odznaki honorowe Za Zasługi dla Turystyki osobom zasłużonym, działającym w sferze turystyki. Galę uświetnił występ Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk
Źródło: MSiT.Gov.pl – 22.09.2017
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |