Czwartek 13 Grudzień 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Novotel rusza z kampanią „Zgrupowanie...

Aktualności hotelarskie z kraju


Novotel rusza z kampanią „Zgrupowanie Kibiców”


Dodano: 2018-04-17

Drukuj

Wyślij



Novotel Wrocław Centrum (fot. facebook.com-NovotelWroclawCentrum)


To początek działań zaplanowanych do lipca tego roku, w ramach których Novotel (grupa AccorHotels) zorganizuje strefy kibica we wszystkich 23 hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej. Marka współpracuje przy projekcie z portalem Onet.pl, kampanię zrealizuje Arskom Group.

Akcja ruszyła w piątek, 23 marca, przy okazji towarzyskiego meczu Polska – Nigeria. W hotelu Novotel Wrocław Centrum zorganizowano studio meczowe Onetu (20 minut przed i po meczu), które poprowadził Michał Pol, a jego gośćmi byli Maciej Szczęsny, były bramkarz reprezentacji Polski, dziennikarz Antoni Bugajski i Piotr Celeban, piłkarz Śląska Wrocław. Studio było transmitowane na żywo na stronach Onet.pl i PrzegladSportowy.pl, a także za pośrednictwem Facebooka Onet Sport.



- Zgodnie z filozofią „Live the Moment”, każda chwila spędzona w hotelach Novotel ma znaczenie. Wierzymy, że nasze strefy kibica będą propozycją numer jeden dla wszystkich fanów podczas tegorocznych mistrzostw. Chcemy, aby odwiedzali je nie tylko hotelowi goście, ale też lokalni mieszkańcy, by razem z nami dzielić sportowe emocje – podkreśla Marcin Szymański, Midscale Segment Manager for Eastern Europe w grupie AccorHotels.

W ramach współpracy branded contentowej powstaje portal www.zgrupowaniekibicow.pl, który będzie prowadzony we współpracy z redakcją sportową Onet.pl, by dostarczyć kibicom aktualności i ciekawostki o futbolu.

To pierwsze działania marki Novotel na polskim rynku związane z piłką nożną. W ramach kampanii marka zaprasza wszystkich do wspólnego przeżywania sportowych emocji, a podczas mistrzostw wprowadzi specjalną ofertę dla kibiców.

W Polsce pod marką Novotel funkcjonuje 13 hoteli w 8 miastach: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Szczecinie.
 
Kampanię „Novotel – Zgrupowanie Kibiców” realizuje agencja Arskom Group.


Źródło: Arskom.pl – 12.04.2018
 


Komentarze:

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

CBRE: Polska najatrakcyjniejszym miejscem hotelowych inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji