Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Opera Bałtycka i marka Sofitel - święto Francji w...

Aktualności hotelarskie z kraju


Opera Bałtycka i marka Sofitel - święto Francji w Trójmieście


Dodano: 2018-04-17

Drukuj

Wyślij



Orfeusz w piekle Opera Bałtycka (fot. Krzysztof Mystkowski)


Za nami premiera ponadczasowego „Orfeusza w Piekle” w Operze Bałtyckiej. Spektakl został przygotowany w ramach trwającego obecnie Sezonu Francuskiego, którego Oficjalnym Partnerem jest Sofitel Hotels & Resorts, luksusowa marka o francuskich korzeniach, której bliski jest świat kultury i sztuki.

Trwający w Operze Bałtyckiej Sezon Francuski został zaplanowany zgodnie z koncepcją, według której każdy sezon artystyczny inspirowany jest kulturą innego państwa europejskiego. Obejmuje spektakle francuskich kompozytorów, gościnne występy solistów i muzyków, a także różnorodne wydarzenia artystyczne i edukacyjne, łączące je z kulturą Francji.



Jak podkreśla prof. Warcisław Kunc, Dyrektor Opery Bałtyckiej - W Sezonie Francuskim współpraca z marką Sofitel jest dla nas czymś naturalnym. Wartości wspierane przez markę – kultura, sztuka, francuski styl, idealnie wpisują się w nasz program artystyczny. I dodaje - Będąc instytucją kultury chcemy, aby widzowie postrzegali nas jako kreatywną, tętniącą życiem przestrzeń w Trójmieście, która przyciąga nowych odbiorców. Partnerstwo z Sofitelem pomaga nam tę misją realizować.

Sofitel Grand Sopot

Francuski styl w gdańskim klimacie


„Orfeusz w piekle” to nieśmiertelne dzieło Jacqes’a Offenbacha – twórcy, który humorem, odwagą, frywolnością i wspaniałą melodyczną inwencją odegrał ogromną rolę we francuskiej kulturze. Zaprezentowany premierowo spektakl przeniósł widzów trójmiejskiej opery w świat paryskiego stylu, pełnego lekkości i dowcipu.
 

Monika Buczkowska-Eurydyka, Kamil Pękala-Jowisz

Sezon Francuski potrwa w Operze Bałtyckiej do końca czerwca. W tym czasie widzowie mogli podziwiać kolejne odsłony spektakli francuskich twórców m.in. „Orfeusza w Piekle" oraz klasycznego dzieła operowego - „Poławiacze pereł” Georges'a Bizeta.

Mecenat kultury w Polsce

Orfeusz w piekle Opera Bałtycka (fot. Krzysztof Mystkowski)

Marka Sofitel należąca do AccorHotels, od wielu lat jest mecenasem i ambasadorem kultury francuskiej. Muzyka i sztuka tworzą jeden z jej głównych filarów. Zlokalizowane w Sopocie, Warszawie i Wrocławiu hotele Sofitel to synonimy elegancji i luksusu połączone z wyrafinowanym pięknem i nowoczesnym, francuskim stylem. Poprzez koncerty i spotkania z artystami organizowane w przestrzeniach hotelowych, Sofitel zabiera swoich gości w fascynującą muzyczną podróż. Partnerstwo z Operą Bałtycką w naturalny sposób wpisuje się również w celebrowane w hotelach Sofitel wielkie święto muzyki - Fête de la Musique. Marka aktywnie wspiera tę zainicjowaną 37 lat temu w Paryżu ideę promowania kultury poprzez muzykę. Dzięki temu, niezależnie od kraju, każdy Sofitel gwarantuje gościom prawdziwe doświadczenie nowoczesnego, francuskiego stylu życia.


* * *
O Sofitel


Sofitel Hotels & Resorts to marka hoteli będących ambasadorem nowoczesnego francuskiego stylu życia, kultury i sztuki na całym świecie. Założona w 1964 r., jest pierwszą międzynarodową marką luksusowych hoteli wywodzącą się z Francji. Oferuje ponad 120 eleganckich i wyjątkowych hoteli w najbardziej cenionych miejscach na świecie. Emanując wyrafinowanym i dyskretnym wyczuciem nowoczesnego luksusu, zawsze łączy odrobinę francuskiej dekadencji z lokalną kulturą. Kolekcja Sofitel obejmuje takie godne uwagi hotele jak Sofitel Paris Le Faubourg, Sofitel London St James, Sofitel Monachium Bayerpost, Sofitel Rio de Janeiro Ipanema, Sofitel Washington DC Lafayette Square, Sofitel Sydney Darling Harbour i Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Sofitel jest częścią grupy AccorHotels, światowego lidera w dziedzinie podróży i stylu życia, która zaprasza gości do odkrywania wyjątkowych doznań w ponad 4 300 hotelach, ośrodkach wypoczynkowych i rezydencjach, a także około 10 000 najlepszych domów prywatnych na całym świecie.

sofitel.com | accorhotels.com


Źródło: 38PR.pl – 13.04.2018
 


Komentarze:

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

CBRE: Polska najatrakcyjniejszym miejscem hotelowych inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright © 2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji