Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » „Get to Sziget” – wygraj...

Aktualności hotelarskie z kraju


„Get to Sziget” – wygraj muzyczną przygodę z rodziną hoteli ibis!


Dodano: 2018-05-08

Drukuj

Wyślij



Zespół BEMY zaprasza do wspólnej podróży w ramach kampanii „Get to Sziget”


Rodzina hoteli ibis, której pasją jest muzyka, zaprasza do wspólnej podróży, pełnej energetycznych dźwięków i doskonałej zabawy. Już 9 maja startuje wyjątkowy konkurs realizowany w ramach kampanii „Get to Sziget”. Jego laureaci staną się częścią niecodziennej przygody, jaką będzie specjalnie zaplanowana trasa przez Europę oraz udział w Sziget Festival 2018.

Wydarzenie, odbywające się w Budapeszcie w dniach 8-15 sierpnia, to prawdziwe muzyczne święto i jedna z największych tego typu imprez na świecie. W tym roku na scenach festiwalu zagrają między innymi: Lana del Rey, Gorillaz, Arctic Monkeys czy Shawn Mendes. Ambasadorami kampanii „Get to Sziget” są Mattia i Elie z zespołu BEMY.



Wybór zwycięzców
    
Aby uczestniczyć w dwutygodniowej, wakacyjnej przygodzie z hotelami rodziny ibis i zespołem BEMY wystarczy wziąć udział w specjalnie zorganizowanym konkursie, który wystartuje już 9 maja na dedykowanej stronie www.ibis.com/gettosziget. Głównym zadaniem, z jakim trzeba będzie się zmierzyć, jest nagranie video, które przekona wszystkich, że to właśnie ten uczestnik konkursu ma pojechać w wyjątkową, muzyczną podróż. Kolejny krok to zaplanowanie trasy dojazdu na odbywający się w Budapeszcie Sziget Festival. Musi ona przebiegać przez wybrane z 25 zaznaczonych na mapie miast w Europie Wschodniej, w których znajdują się hotele rodziny ibis. W pierwszym etapie decydujący głos mają internauci. Następnie wyselekcjonowane osoby zostaną zaproszone na finał do Warszawy, a przed końcem czerwca dowiemy się, kto w sierpniu wyruszy w jedyną w swoim rodzaju podróż!

Wielkie emocje

BEMY to zespół założony przez dwóch braci - Mattię i Eliego, którzy choć urodzili się i wychowali we Francji mają polskie korzenie. Ich muzyka, określana jako pop z elementami indie rocka, łączy w sobie wszystko to, co najbardziej kojarzy się z wakacyjną beztroską i niepowtarzalnym klimat letnich festiwali. Dlatego też… podczas wyjazdu organizowanego w ramach kampanii „Get to Sziget” powstanie utwór, będący zapisem przeżytych emocji. A zanosi się na wiele wrażeń i świetną zabawę, bo Sziget Festival to aż dziewięć scen, na których przez siedem dni gra muzyka. Jeśli dodamy do tego możliwość zwiedzenia wielu miast na trasie dojazdu, noclegi w komfortowych hotelach rodziny ibis i przejazd specjalnie stworzonym, dedykowanym akcji muzycznym busem… powstaje przepis na niezapomniane wakacje i życiową przygodę. Rodzina hoteli ibis już po raz kolejny będzie obecna na Sziget Festival. W tym roku, poprzez specjalnie zorganizowany konkurs, zaprasza wszystkich chętnych do wspólnej podróży.

Pasja do muzyki

Muzyka to element wpisany na stałe w strategię rodziny hoteli ibis, przejawiający się na wiele różnych sposobów. W 2017 roku zrealizowana została kampania „ibis. tu mieszka muzyka”, w ramach której utalentowani twórcy, wyłonieni w specjalnie zorganizowanym konkursie, mieli szansę nagrać swoje single w unikatowym studio zaaranżowanym w jednym z hoteli ibis. Rok 2017 to także partnerstwo z Universal Music przy organizacji CEE MUSIC 2017 Songwriting Camp. Hotele rodziny ibis są otwarte na artystów, którzy regularnie wypełniają ich przestrzenie dźwiękami na kameralnych koncertach realizowanych w ramach projektu scena ibis. Swoje talenty muzyczne prezentują również… pracownicy, którzy świetnie łączą pasję do hotelarstwa i muzyki. Ponadto, dzięki systemowi Jukebox by Deezer, goście mogą poczuć się na co dzień jak prawdziwi DJe, wybierając samodzielnie utwory odtwarzane w hotelowych wnętrzach.

Rodzina hoteli ibis

O MARCE IBIS

Ibis – marka ekonomiczna AccorHotels. Gwarancja nowoczesności, komfortu i profesjonalizmu w najlepszej cenie. Ibis nieustannie się zmienia, oferując swoim gościom coraz więcej innowacyjnych rozwiązań, wyższy komfort i większą dostępność. Marka wprowadziła rewolucyjną koncepcję łóżka „Sweet BedTM by ibis”, wspólne przestrzenie o ciepłym, designerskim wystroju, bogatą ofertę dań i napojów „ibis kitchen” oraz motywacyjny system wynagradzania pracowników. Powstały w 1974 roku ibis jest dzisiaj europejskim liderem w klasie hoteli ekonomicznych, zajmując czwarte miejsce na świecie w swojej kategorii. Dysponuje obecnie ponad 1100 hoteli i 145 000 pokojami w 67 krajach.

O MARCE IBIS STYLES

Ibis Styles, ekonomiczna marka AccorHotels oferuje oryginalny wystrój w szerokiej palecie stylów i w cenach „all-inclusive”. Kreatywność i nowoczesność są znakami rozpoznawczymi tych komfortowych, designerskich hoteli, z których każdy posiada swój niepowtarzalny urok. Hotele ibis Styles usytuowane są w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. Każdy z nich jest przesiąknięty pozytywną, charakterystyczną, pełną humoru atmosferą. Marka wyróżnia się poprzez pakiet „all-inclusive” obejmujący w cenie pokój, śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, dostęp do szerokopasmowego internetu i wiele innych, drobnych udogodnień. Na koniec grudnia 2017 roku sieć marki ibis Styles obejmowała ponad 420 hoteli i 43 000 pokojów w 45 krajach. 

O MARCE IBIS BUDGET

Sprytna, wygodna oferta w wymarzonej cenie charakteryzuje ibis budget, niskobudżetową markę hoteli AccorHotels. Ten członek rodziny hoteli ibis to marka pomysłowa, otwarta, swobodna, odzwierciedlająca wartości dzielenia się i bezpośredniości. Idealny dla gości poszukujących niezależności i wygodnego pokoju dla jednej, dwóch lub trzech osób, ibis budget proponuje radosne przestrzenie powitalne, dostępność 24/7 i śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Usytuowane w pobliżu węzłów drogowych, lotnisk i – coraz częściej – w centrach miast, hotele ibis budget oferują bardzo dobrą jakość, w atrakcyjnej cenie’.  Na koniec grudnia 2017 roku sieć marki liczyła ponad 580 hoteli i 58 000 pokojów w 19 krajach i kontynuowała międzynarodową ekspansję.

ibis.com | accorhotels.com

O GRUPIE HOTELOWEJ ORBIS

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca ponad 20 500 pokoi w 126 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, adagio, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.  Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.
 
O ACCORHOTELS

AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych,  która  proponuje podróżującym innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4300 hotelach, kurortach, rezydencjach i 10 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels  działa w ponad 100 krajach korzystając ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadząc działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajdują się  luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.

Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem liczącym ponad 250 000 pracowników realizuje ważną, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany" (Feel Welcome). Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels. 

Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniają się do osiągania zrównoważonego wzrostu.

Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY). 

Informacje i rezerwacja: accorhotels.group lub accorhotels.com
Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook



Źródło: 38PR.pl – 26.04.2018
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji