Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Sukces merytoryczny i frekwencyjny drugiej edycji...

Aktualności hotelarskie z kraju


Sukces merytoryczny i frekwencyjny drugiej edycji Hotel Investment Trends Poland&CEE


Dodano: 2018-05-24

Drukuj

Wyślij



(fot. Piotr Gilarski)


Pięć sesji tematycznych, 9 dyskusji panelowych i wystąpień, prawie 40 prelegentów z Polski i zagranicy i łącznie niemal 350 uczestników – właśnie dobiegła końca druga edycja konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, której organizatorem jest wydawca magazynu Hotelarz.

Konferencję otworzyło wystąpienie Georghe Cristescu, przewodniczącego Społecznej Rady Turystyki przy MSiT oraz prezesa Chopin Airport Development, który odniósł się do bieżącej sytuacji rynkowej, rozwoju branży hotelarskiej oraz możliwych wyzwań i szans w najbliższym przewidywalnym okresie.


 
W ramach konferencji, której patronem merytorycznym była firma doradcza  Cushman & Wakefield, odbyło się 7 paneli dyskusyjnych z udziałem czołowych przedstawicieli branży hotelarskiej oraz ekspertów z Polski i zagranicy. Sesję inauguracyjną rozpoczęła prezentacja Borivoja Vokrinka - partnera, Strategic Advisory & Head of Hospitality Research w Cushman & Wakefield Hospitality EMEA, dotycząca sytuacji na rynkach regionalnych w Europie Środkowo-Wschodniej, która następnie rozwinęła się w trzy odrębne dyskusje poświęcone rynkowi hotelowemu w Polsce, w państwach bałtyckich oraz w Czechach i na Słowacji. Pozostałe panele tematyczne skupione były wokół takich zagadnień, jak: szanse i wyzwania oraz warunki do inwestowania w regionie CEE, umowa o zarządzanie, finansowanie inwestycji hotelowych w systemie condo oraz koszty budowy obiektów hotelowych.

- Sektor hotelarski w Polsce przeżywa obecnie swój najlepszy okres w historii. Świadczą o tym nie tylko rekordowe wyniki osiągane przez hotele, ale także ogromne zainteresowanie inwestorów budową bądź zakupem działających obiektów. Aby jednak odnieść sukces na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku, projekt biznesowy hotelu musi być precyzyjnie przeanalizowany i zaplanowany. O tym właśnie liderzy tego rynku z Polski i zagranicy dyskutowali podczas Hotel Investment Trends. Zarówno o szansach, jak i ryzykach związanych z inwestycjami - powiedział Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawca „Hotelarza”. Organizowana przez nas konferencja jest jedną z najlepszych okazji na bezpośrednie spotkanie z przedstawicielami największych inwestorów i sieci hotelowych działających na naszym ryku – dodał Gonciarek.

(fot. Piotr Gilarski)

- Obecność na konferencji Hotel Investment Trends to niemal obowiązek dla każdej osoby związanej z branżą hotelową. To tu zadaje się trudne pytania, analizuje obecną i przyszłą kondycję rynku nie tylko w Polsce, ale i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dlatego, to dla nas ogromne wyróżnienie, że organizatorzy wydarzenia zdecydowali się, aby firma doradcza Cushman & Wakefield pełniła rolę tegorocznego patrona merytorycznego – powiedziała, Maria Zielińska, starszy doradca ds. rynku hotelowego firmy Cushman & Wakefield.

(fot. Piotr Gilarski)

Hotel Investment Trends było nie tylko ekspercką dyskusją o kluczowych kwestiach związanych z inwestycjami hotelowymi, ale także kolejnym spotkaniem, podczas którego gracze rynkowi mogli nawiązać nowe relacje biznesowe czy wzmocnić te już istniejące. W trakcie wieczornej gali, która odbyła się na zakończenie forum, wydawca magazynu „Hotelarz” ogłosił laureatów Hotelarskich Inwestycji Roku 2018 - konkursu, którego celem jest wyróżnianie najciekawszych inwestycji hotelarskich w Polsce, a także firm mających największy bezpośredni wpływ na rozwój i kształtowanie wizerunku polskiej branży hotelowej.
 
Patronat strategiczny nad wydarzeniem objęły firmy Chopin Airport Development oraz Samsung Electronics, natomiast sponsorem platynowym była największa firma hotelarska na świecie Marriott International.


ORGANIZATOR       
Hotelarz to najlepsze i najpopularniejsze pismo dla hotelarzy w Polsce. Ten ukazujący się nieprzerwanie już od 1962 roku miesięcznik jest niekwestionowanym liderem sprzedaży w segmencie prasy hotelarskiej w kraju. To także najpopularniejszy portal branżowy www.e-hotelarz.pl.

Hotelarz aktywnie angażuje się i wspiera działania pro środowiskowe i podnoszące kompetencje polskich hotelarzy. Jest organizatorem największej konferencji hotelarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, Hotel Trends Poland&CEE, która każdego roku odbywa się jesienią, oraz konferencji inwestycyjnej Hotel Investment Trends Poland&CEE odbywającej się wiosną. Jest tajże organizatorem specjalistycznych szkoleń Akademii Hotelarza, która już od ponad dziesięciu lat z sukcesem wypełnia misję podnoszenia wiedzy i kwalifikacji polskiej branży hotelarskiej. Hotelarz to również inicjator i organizator regionalnych debat z cyklu Śniadania Hotelarza, a także najpopularniejszych konkursów branżowych - Hotel z Pomysłem i Hotelarz Roku.
       
       
PATRON MERYTORYCZNY       
 Cushman & Wakefield jest wiodącą na świecie firmą świadczącą usługi na rynku nieruchomości komercyjnych. Wspiera klientów w podejmowaniu decyzji wpływających na sposób, w jaki ludzie pracują, robią zakupy i spędzają wolny czas.

Dogłębna znajomość rynków lokalnych oraz globalna perspektywa naszych 45 tysięcy pracowników w ponad 70 krajach, a także wykorzystanie unikalnej platformy nowoczesnych rozwiązań, pozwalają najemcom i inwestorom na optymalizację wartości nieruchomości.

Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości komercyjnych na świecie. Jej przychody są szacowane na 6 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą pośrednictwo  w wynajmie powierzchni, kompleksowe zarządzanie nieruchomościami, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, zarządzanie obiektami (C&W Services), globalna obsługa najemców, zarządzanie inwestycjami i aktywami (DTZ Investors) oraz usługi w zakresie realizacji projektów i inwestycji deweloperskich, reprezentacji najemców, wyceny i doradztwa.

Więcej informacji na stronie www.cushmanwakefield.pl oraz na Twitterze: @CushWakeCE.


Źródło: PureConcept.pl – 21.05.2018
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji