Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » BW Signature Collection by Best Western w cyklu...

Aktualności hotelarskie ze świata


BW Signature Collection by Best Western w cyklu "Behind the brands"


Dodano: 2018-06-01

Drukuj

Wyślij


Wprowadzona na jesieni 2017 r. BW Signature Collection by Best Western to najnowsza marka w dynamicznie rosnącym portfolio Best Western Hotels & Resorts. Marka typu soft brand wciąż się rozwija i niedawno wzbogaciła się o pierwszy obiekt zagraniczny nad Jeziorem Czterech Kantonów w Szwajcarii. W ramach zapoczątkowanej w tym roku kampanii „Today’s Best Western” firma w tym miesiącu prezentuje hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu „Behind the brands”.

BW Signature Collection by Best Western wypełnia lukę w ofercie skierowanej do hotelarzy segmentu upper midscale, którzy pragną zachować niezależność wobec nierzadko restrykcyjnych i kosztownych we wdrożeniu markowych standardów powszechnych w branży. Kolekcja starannie wyselekcjonowanych hoteli powstała jako konkurencyjna, wyjątkowa oferta skierowana zarówno na rynki pierwotne, jak i wtórne.



Hotele BW Signature Collection by Best Western oferują gościom komfortowy i satysfakcjonujący pobyt oraz atrakcyjne dodatki i najlepsze udogodnienia, z których słynie marka Best Western, w tym:

- Najwyższej jakości usługi i wyposażenie;
- Bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu bezprzewodowego;
- Uznany, autorski program „Build Your Own Breakfast” oferujący ciepłe, zdrowe, zindywidualizowane posiłki, dostępny bezpłatnie w większości obiektów;
- A także znakomite oceny gości – przynajmniej 4 w punktacji serwisu TripAdvisor® i 3 diamenty lub więcej w klasyfikacji hotelowej AAA® lub CAA®.

Mając w ofercie hotele takie jak Killington Mountain Lodge w Killington w stanie Vermont, Brooklyn Way Hotel w nowojorskiej dzielnicy Brooklyn, a także kilka obiektów za granicą, m.in.  Gasthaus zur Waldegg w pobliżu majestatycznego Jeziora Czterech Kantonów w Szwajcarii, marka BW Signature Collection by Best Western szybko nabiera rozpędu. Oprócz nieruchomości w Ameryce Północnej i Szwajcarii marka otworzyła trzy obiekty we Włoszech, jeden w Peru i jeden w Ekwadorze, szykując się do otwarcia kolejnych. Do najnowszej marki soft brand Best Western dołączają kolejne hotele, w związku z czym właściciele mogą liczyć na dynamiczny rozwój dzięki szybkiemu dostępowi do znakomitych globalnych systemów zarządzania rezerwacjami i przychodami, wsparciu sprzedaży i marketingu oraz uznanemu programowi lojalnościowemu Best Western Rewards (BWR), który zrzesza przeszło 32 mln członków.

Tego lata program BWR sprawi, że pobyt w jednym z hoteli BW Signature Collection by Best Western będzie jeszcze atrakcyjniejszy – członkowie, którzy zarejestrują się w promocji Go.Get.Rewarded® mogą otrzymać kartę Best Western Travel Card® o wartości 20 dolarów po zakończeniu pierwszego pobytu w okresie od 21 maja do 3 września 2018 r. Poprzez promocje i punkty, które nigdy nie tracą ważności, BWR oferuje prawdziwe korzyści jako najlepszy na świecie program lojalnościowy w branży hotelarskiej.

Więcej informacji na temat Best Western Hotels & Resorts znajduje się na stronie BestWestern.com i BestWesternDevelopers.com.

Więcej na temat kampanii „Today’s Best Western” można przeczytać na stronie youmustbetrippin.com/featured/todaysbw/.

 
***
O sieci Best Western Hotels & Resorts


Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.



Źródło: MSLGroup.pl – 28.05.2018
 


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji