Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Nestle Pure Life z odświeżonym wizerunkiem | Aktualności gastronomiczne
Nestle Pure Life z odświeżonym wizerunkiem
|
Nestle Pure Life (fot. nestle.pl)
|
Nestlé Pure Life zmienia wizerunek swojej marki. Odświeżone logo i nowa etykieta przekazują konsumentom, że przyszłość może być zdrowsza i lepsza, zaczynając od wody dobrej jakości.
Woda zajmuje ponad 70% powierzchni naszej planety. Jest źródłem życia i składnikiem wszystkich żywych organizmów. Mimo, że jej brak może wydawać się odległy, okazuje się, że ta wizja jest coraz realniejsza. W ciągu ostatnich 25 lat ilość wody pitnej na jednego mieszkańca spadła aż o 26%. Z czasem Nestlé dostrzegło, że dostęp do wody wysokiej jakości jest potrzebny w wielu krajach, a dziś zaspokaja tę potrzebę na około 50 rynkach na świecie. Od czasu wprowadzenia na rynek Nestlé Pure Life, kilkukrotnie zmieniał się jej wizerunek. Obecnie nowa etykieta przedstawia niebieską planetę – to nawiązanie do najważniejszego surowca na Ziemi – wody.
Nasza niebieska planeta, wyrażona w artystycznej formie akwareli, to sposób na wzmocnienie naszego przesłania, że zdrowsza i lepsza przyszłość zaczyna się od wody dobrej jakości. Logo łączy błękity, zielenie i akwamaryny, ukazując zarówno bogactwo, jak i subtelność; oraz pomaga podkreślić rolę wody w naszym życiu – mówi Piotr Marciniak, Kierownik Marki Nestlé Pure Life Oddział Nestlé Waters.
Marka zawsze była ukierunkowana na rodzinę, która tworzy przyszłe pokolenia. W nowym projekcie sylwetki są połączone ze sobą uniesionymi ramionami, widać energię, radość i optymizm. Razem posuwają się naprzód, idą w kierunku lepszej i zdrowszej przyszłości.
Nestlé ma nadzieję, że kampania zainspiruje wszystkich do nadania wodzie większej wagi w swoim życiu. W związku z tym firmie szczególnie zależy na tym, aby dotrzeć do rodziców, którzy mają wpływ na wybory swoich dzieci i rozumieją, że podejmowane dziś przez nich decyzje mają znaczenie w przyszłości.
O Nestlé Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: Nescafē, Winiary, Gerber, Princessa, Kit Kat, Lion, Nesquik, Nałęczowianka oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2017 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła blisko 3 mld zł.
Źródło: Nestle.pl – 30.05.2018
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |