Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Gdańsk wita trzeci hotel marki Hampton by Hilton

Aktualności hotelarskie z kraju


Gdańsk wita trzeci hotel marki Hampton by Hilton


Dodano: 2018-06-14

Drukuj

Wyślij



Hampton by Hilton Gdansk Old Town


   

Gdańsk oficjalnie przywitał kolejną inwestycję międzynarodowej marki hoteli średniego segmentu Hampton by Hilton należącej do Hiltona (NYSE: HLT). Trzeci hotel tej marki w Gdańsku dołącza do siedmiu pozostałych zlokalizowanych w innych polskich miastach. Hampton by Hilton kontynuuje swoją ekspansję w Polsce, gdzie w ciągu roku mają powstać kolejne 3 hotele tej właśnie marki.

Nowa nieruchomość, położona w sercu gdańskiego Starego Miasta, chce być dla odwiedzających Gdańsk zarówno w celach turystycznych, jak i biznesowych, ich drugim domem. Zlokalizowany w rynku Starego Miasta, Hampton by Hilton Gdańsk jest idealną bazą wypadową dla osób pragnących korzystać ze wszystkich atrakcji tego tętniącego życiem miasta.



Gdańsk to jedno z najpopularniejszych polskich miast. Jest czwartym pod względem wielkości , co przyczynia się do coraz większego wzrostu liczby odwiedzających. W 2017 roku miasto odwiedziło 1,7 miliona osób m. in. z Niemiec, Skandynawii oraz Wielkiej Brytanii . Za główne powody wzmożonego zainteresowania turystów miastem Gdańsk uznaje się panującą w nim atmosferę, otwartość jego mieszkańców, wysoki standard zakwaterowania oraz aspekty gastronomiczne .

Spuścizna historyczna miasta widoczna jest również w architekturze budynku hotelowego, w którym niegdyś funkcjonowało kultowe kino Neptun. Dawna hala biletowa została przekształcona w lobby. Hotel mieści 174 stylowe pokoje o współczesnym designie, w tym dwa z łatwym dostępem dla osób niepełnosprawnych.

Goście hotelowi mogą rozpocząć swój dzień w Strefie śniadaniowej, serwującej zarówno polskie, jak i międzynarodowe przysmaki, gdzie nabiorą wystarczająco dużo energii na dzień pełen wrażeń, który z pewnością czeka ich w Gdańsku. Goście mogą się również zrelaksować lub wysłać zaległe maile w Strefie relaksu i pracy, której znajdziemy zarówno open space, jak i Strefę przekąsek otwartą 24h na dobę. Osoby, które chciałyby zorganizować spotkanie mogą skorzystać z nowoczesnego centrum biznesowego składającego się z dwóch sal konferencyjnych wypełnionych naturalnym światłem.

Mamy przyjemność służyć naszym gościom wyjątkową gościnnością spod znaku Hamptonality”, mówi Marzena Kijak, general manager Hampton by Hilton Gdańsk. „Cieszymy się, że możemy zaoferować ciepłą i przyjazną obsługę w samym sercu miasta osobom odwiedzającym Gdańsk regularnie, jak również tym, którzy są tutaj po raz pierwszy.
Hampton by Hilton Gdansk jest częścią Trójmiasta, dzięki czemu nasi goście mają łatwy dostęp zarówno do Gdyni, jak i Sopotu.

W celu otrzymania natychmiastowych korzyści, w tym najniższej ceny dostępnej online, darmowego WiFi oraz punktów Hilton Honors, które mogą być wykorzystane na darmowy pobyt w hotelu, zachęcamy naszych gości do zapisania się do programu Hilton Honors® oraz do bezpośredniej rezerwacji.

Zalety Hampton by Hilton Old Town Gdansk

                                                                                                                                                                 
o Położony w sercu gdańskiego starego miasta, w pobliżu fontanny Neptuna oraz zabytkowego Żurawia.
o Zlokalizowany jedynie 15 km od Międzynarodowego Lotniska w Gdańsku
o Nowoczesne centrum biznesowe i dwie sale konferencyjne idealne do organizacji małych spotkań
o W pełni wyposażone centrum fitness czynne 24h na dobę
o Darmowe WiFi w całym hotelu    
 
O Hampton by Hilton
 
Sieć Hampton by Hilton, w której skład wchodzą hotele Hampton Inn, Hampton Inn & Suites oraz Hampton by Hilton, jest liderem w górnej skali segmentu średniego poziomu cenowego i zdobywcą wielu nagród, w tym wielokrotnie nagradzana tytułem najlepiej prosperującej franczyzy według magazynu Entrepreneur®. Sieć działa w 21 krajach, w których prowadzi łącznie ponad 2345 obiektów oferujących przeszło 238 000 pokoi. Stała, wysoka jakość zakwaterowania oraz liczne udogodnienia, jak bezpłatne Wi-Fi czy gorące śniadanie On The RunTM sprawiają, że Hampton Hotels jest liderem w swojej kategorii. Wyróżnikiem wszystkich hoteli Hampton jest „Hamptonality”: firmowa kultura autentycznie przyjaznej, opiekuńczej i przemyślanej obsługi oraz 100% Hampton® Guarantee - gwarancja pełnej satysfakcji z pobytu. Hotele Hampton by Hilton uczestniczą również w nagradzanym programie Hilton Honors. Członkowie programu, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednio przez dedykowane kanały Hilton mają dostęp do darmowego Wi-Fi oraz do dodatkowych udogodnień, takich jak możliwość zdalnego zameldowania i wyboru pokoju, dostępnych dzięki aplikacji mobilnej Hilton Honors. Więcej informacji można znaleźć na www.hampton.com i news.hampton.com, a także w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, YouTube i Instagram.

O Hilton

Hilton (NYSE: HLT) jest wiodącą globalną firmą hotelarską, z portfolio zawierającym 14 światowej klasy marek i ponad 5300 nieruchomości z prawie 863 000 pokojami w 106 krajach. Hilton jest oddany realizacji swojej misji, aby być najbardziej gościnną firmą na świecie, dostarczającą wyjątkowych doświadczeń – w każdym hotelu, dla każdego gościa, za każdym razem. Portfolio firmy obejmuje: Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Tru by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton i Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi również wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy Hilton Honors. Członkowie programu, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednio za pośrednictwem dedykowanych kanałów Hilton, mają dostęp do zniżek członkowskich, w tym do elastycznego suwaka płatności, dzięki któremu samodzielnie decydują ile Punktów chcą wydać, i bezpłatnego Wi-Fi. Informacje na temat marki znajdą Państwo na stronie newsroom.hilton.com oraz na kanałach społecznościowych Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram oraz YouTube.



Źródło: Grayling.com – 11.06.2018
 


Komentarze:

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

CBRE: Polska najatrakcyjniejszym miejscem hotelowych inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji