Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Rosną wymagania gości hotelowych

Aktualności hotelarskie z kraju


Rosną wymagania gości hotelowych


Dodano: 2018-06-26

Drukuj

Wyślij



Fotel do masażu (fot. xcellnc.eu)


Mimo starań hotelarzy jedynie niewielki odsetek gości decyduje się na skorzystanie z dodatkowych usług. Wiąże się to przede wszystkim z brakiem czasu i bywaniem w hotelach “na chwilę”. Jak więc zachęcić klientów do korzystania z szerokiego wachlarza usług, nawet jeśli mogą przeznaczyć jedynie 15 minut swojego wolnego czasu?
 
Goście hotelowi stają się coraz bardziej świadomi swoich wyborów. Szczególnie osoby podróżujące z powodów biznesowych wybierają hotele nie tylko ze względu na bliskość miejsc spotkań, ale również dla udogodnień, jakie oferują poszczególne hotele. Ta świadomość potrzeb wymaga od branży hotelarskiej stałego podnoszenia jakości oferty. Stąd rozbudowane usługi concierge, minibary w pokojach lub apartamentach, strefy spa i wellness, baseny, czy zielone tarasy na dachach budynków.


 
Ciekawym rozwiązaniem jest pomoc profesjonalistów, takich jak masażyści, kosmetolodzy, czy terapeuci, którzy są dostępni przez całą dobę. Ich usługi mogą trwać od 15 minut aż do kilkugodzinnych sesji w strefach spa. Wiąże się to jednak z koniecznością umówienia takiej wizyty wcześniej, bez gwarancji powodzenia, gdyż często tego typu spotkania rezerwuje się z przynajmniej kilkudniowym wyprzedzeniem.

Fotel do masażu (fot. xcellnc.eu)

Charakterystyczne dla podróży biznesowych ograniczenia czasowe nie muszą jednak oznaczać niższego standardu obsługi klienta hotelowego. Już w tej chwili hotelarze oferują dodatkowe rozwiązania w swoich pokojach. Od wysokiej jakości pościeli poprzez kompleksowo wyposażone minibary, materace o właściwościach prozdrowotnych, czy całodobowy room-service z możliwością zamówienia dowolnego posiłku. Problem w tym, że coraz więcej hoteli i sieci hotelarskich wpada na te same pomysły, przez co ich przewaga nad konkurencją maleje, a nowe rozwiązania stają się standardem obowiązującym na całym świecie. Poszukiwanie innowacji odpowiednich dla branży jest niestety czasochłonne i niejednokrotnie wymaga wysokiego nakładu kosztów oraz znajomości nowych technologii. Nie każda placówka lub sieć hoteli jest jednak gotowa na tak radykalne zmiany.
 
Warto więc rozpocząć takie poszukiwania od zadania fundamentalnych pytań. Czego najbardziej brakuje gościom hotelowym? Na co najczęściej narzekają? Jakie mają potrzeby i w jaki sposób możemy na nie odpowiedzieć?

Największym problemem gości hotelowych, którzy podróżują w celach typowo biznesowych, jest brak czasu. Tacy goście w hotelach bywają najczęściej tylko na chwilę, aby się przespać i ruszać w dalszą podróż. Zdarza się jednak, że decydują się na kilkugodzinną pracę zdalną w zaciszu pokoju hotelowego. To w tym miejscu warto szukać ulepszeń i możliwości podwyższenia standardu obsługi.

To, na co najczęściej narzekają tego typu goście, to brak możliwości i czasu na zrelaksowanie się, mimo dostępnych na miejscu stref spa oraz pakietów wellness.

–  Wartym uwagi rozwiązaniem są zatem np. fotele masujące, które można zainstalować w pokojach hotelowych, aby goście mogli cieszyć się relaksującym masażem choćby przez 5 minut - mówi Paulina Maria Galińska, twórczyni marki Xcellnc’ –  pion zarządzający hoteli zdaje sobie sprawę z rosnących wymagań swoich klientów. Są bardzo świadomi tego, że aby klient powrócił do danego hotelu, niezbędne są dodatkowe usługi, które mogą okazać się również czynnikiem wpływającym na pozytywny wizerunek obiektu.

Fotele do masażu są nadal czymś nowym i odbiera się je dosyć sceptycznie. Wynika to jednak z faktu, że tego typu fotele najczęściej widujemy w centrach handlowych. Niska jakość ich wykonania nie zachęca klientów takich centrów do korzystania z tego udogodnienia. Stąd właśnie ostrożne podejście hotelarzy. Fotele dostępne w ramach usług Xcellnc’ charakteryzują się bardzo wysoką jakością wykonania, bezpieczeństwem użycia i, co równie ważne, eleganckim wyglądem. 

–  Dzięki temu będą pasowały do wystroju wnętrza każdego pokoju hotelowego – tłumaczy Galińska. Tego typu rozwiązania nie generują wysokich kosztów, są więc odpowiednie zarówno dla dużych sieci hoteli, jak i obiektów butikowych. 
 
Skąd pomysł na takie rozwiązanie i podniesienie standardu obsługi klienta hotelowego? Jak przekonuje Paulina Maria Galińska z Xcellnc’, korzystanie z foteli masujących nie wymaga właściwie żadnego wysiłku ze strony gościa hotelowego. Mając takie udogodnienie w pokoju, może on bardzo szybko skorzystać z masażu oraz łatwo dostosować go do swoich aktualnych potrzeb, czy to zdrowotnych, czy relaksacyjnych.


Źródło: Xcellnc.eu – 21.06.2018
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji