Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie » Starwood ujawnia szczegóły strategii dla swoich...

Artykuły serwisu


Starwood ujawnia szczegóły strategii dla swoich ośmiu marek. Nowe elementy standardu obsługi kreowane w każdej marce


Dodano: 2006-11-12

Drukuj


Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. podaje do wiadomości, że Dyrektor Generalny Steven J. Heyer i pozostali członkowie zespołu wyższego kierownictwa firmy, zaprezentowali strategię biznesową i pozycjonowania marki podczas pierwszego Szczytu Medialnego i w Dniu Inwestora w Nowym Jorku.

Pan Heyer powiedział: „Przez ostatnie osiemnaście miesięcy pracowaliśmy nad odblokowaniem istotnego potencjału istniejącego w naszych markach, infrastrukturze i zespołach ludzkich. Wprowadzamy w życie jasną i ekscytującą strategię, która już zaczęła generować znaczące korzyści.”

Dodał również: „Jesteśmy zdeterminowani do emocjonalnego związania się z naszymi gośćmi poprzez nasze marki wraz z innowacjami specyficznymi dla każdej z marek, kreację niezapomnianych wrażeń i doświadczeń, skutkujących kultywowaniem wielkich preferencji i lojalnością w stosunku do marki Starwooda. Nasza strategia spowoduje wygenerowanie wiodącego w przemyśle wskaźnika RevPar, rozwój obszarowy i poprawę wskaźnika Zwrotu z Zainwestowanego Kapitału, zarówno dla nas jak i dla naszych właścicieli.”

Podczas dwu dni obrad, Starwood naszkicował kluczowe komponenty swojej strategii biznesowej włącznie z:

Tworzenie wyróżniających się marek „klasy światowej” wzmocnionych innowacjami. Odchodząc od konkurencji na bazie cenowej i wojen łóżkowych a koncentrując się zamiast tego na emocjonalnie ważnym budowaniu świadomości marki, firma w sposób jasny i klarowny zdefiniowała każdą z posiadanych marek, z wyrazistym i silnym zaznaczeniem ich pozycji, przygotowując ścieżkę dla bieżących innowacji.

Prowadzenie doskonałości operacyjnej i inspirującej obsługi. W miarę jak Starwood wprowadza innowacje w głosie każdej z marek, firma podejmuje wyzwanie intensywnego programu szkoleniowego, aby każdy pracownik firmy, gdziekolwiek na świecie się znajduje, brał udział w pozycjonowaniu marki, równocześnie z monitorowaniem poziomu zadowolenia gości i wydajności operacyjnej, zapewniając firmie wiodącą pozycję w przemyśle w zakresie wzrostu dochodów z marży, udowadniając, że produktywność i satysfakcja gości wcale nie muszą wzajemnie się wykluczać.

Rozwijanie solidnych hotelowych sieci dystrybucji i wzrostu opłat. Wnikliwie skoncentrowani na rozwoju własnych sieci dystrybucji i współpracy ze związkami partnerskimi w rozwijających się społecznościach, Starwood spodziewa się podpisania w 2006 r. nowych kontraktów ze 150 hotelami i przewiduje jednostkowy wzrost rocznego dochodu netto w wysokości od 5 do 7 procent do roku 2009 r.

Szanse działania dźwigni w systemie własności wakacyjnych. Firma kontynuuje rozwój swojego przywództwa w zakresie biznesu własności wakacyjnych poprzez podnoszenie aktywów własnych hoteli w kluczowych obszarach turystycznych takich, jak Maui, Kauai, Scottsdale, Orlando, Nowy Jork, Aspen i Cancun.

Gromadzenie kapitału na wzroście posiadanych nieruchomości. Firma wprowadza w życie strategię „właściwych aktywów”, tak jak zademonstrowano to przez sprzedaż wartych ponad 5 miliardów dolarów własności w obszarach nie strategicznych, w czasie ostatnich 18 miesięcy. W tym samym czasie firma podtrzymała własność swoich najbardziej atrakcyjnych aktywów, które mogą być ponownie rozwijane lub uzyskać nowe pozycje w strategii firmy albo skorzystać z formy własności wakacyjnych. Starwood będzie kontynuował upychanie swojego portfelu nieruchomości, a kiedy ich wartość zacznie spadać zostaną sprzedane, a w ich miejsce nabyte zostaną inne strategiczne nieruchomości.

Strategia marek

Starwood odkrył obecne pozycjonowanie swoich marek i przedstawił szereg nowych sztandarowych elementów obsługi w każdej marce. Główne punkty prezentacji marek przedstawiają się następująco:

Sheraton: W Sheratonie tak po prostu nie przebywa się, w Sheratonie się do niego należy, jak mówi nowa globalna kampania reklamowa. Nowa pozycja marki koncentruje się na cieple, komforcie, powiązaniach, a wszystko zaczyna się w „samym sercu obiektu”, którego miejsce do pracy nie da się z niczym porównać, inwestycjach w szkolenia i środowisko pozwalające pracownikom Sheratona na poufałe związki ze swoim gośćmi. Ponieważ wszystko polega na komunikacji, pozycjonowanie Sheratona wprowadza się w życie na każdym możliwym etapie doznań gości, od nowej telewizyjnej kampanii reklamowej i nowego zabezpieczenia do nowego kluczowego „Ciepłego Powitania” (WarmWelcome). Największa marka Starwooda zadebiutowała swoim Yahoo! Link @ Sheraton, lobby, gdzie goście mogą wejść do Internetu i odkrywać zaprojektowaną przez Yahoo! oraz dostosowaną do warunków lokalnych stroną internetową, napić się kawy, popracować, poplotkować, poczytać, pooglądać telewizję lub w coś zagrać.

Four Points by Sheraton: Dla samowystarczalnego podróżnego, celem Four Points by Sheraton jest zapewnienie prawdziwego, niezakłóconego komfortu. Cała marka zasadza się na zapewnieniu wysokiego poziomu komfortu i zaspokajaniu niektórych słabostek, kiedy przebywa się z dala od domu, od wielkiego łoża i perfekcyjnie przygotowanej filiżanki kawy, do bezpłatnego dostępu do szybkiego Internetu i bezpłatnej butelkowanej wody – Four Points by Sheraton zapewnia dobrą, solidną wartość. Celebrując „drobne przyjemnostki” marka rozwija międzynarodowy program piwny „Best Brews”; serwując w swoich hotlach nagrodzone ciasto; zapewniając drobne porady, by sprawić, żeby życie stało się mniej skomplikowane i startując z serią pakietów, nowo zaprojektowanych wnętrz. Szybki rozwój na całym świecie powoduje, że marka zamierza otworzyć ponad 30 nowych hoteli, tylko w przyszłym roku.

Le Meridien: Kluczowe wartości szyku, kultury i odkrycia, najnowszej marki Starwooda, pochodzą z europejskiego dziedzictwa. Marka poszukuje możliwości angażowania swoich gości w bardziej wyrazisty sposób – przywołując ich pasje związane z muzyką, filmem, sztuką, fotografią, kuchnią, projektowaniem, architekturą i modą. To nowe doświadczenie dla gości będzie stymulowało i wzbogacało ich pobyt – odkrywając ciekawość w każdym z nas. Plany rozwojowe są agresywne, z silną siecią dystrybucyjną na miejscu i ze szczególnym naciskiem na Amerykę Północną, gdzie obecnie marka jest w trakcie penetracji rynku.

Luxury Collection: Trzecia na świecie pod względem wielkości marka hoteli luksusowych, Luxury Collection ewaluowała z marki pierwotnie nastawionej na handel do pozycji marki konsumenckiej. Koncentracja marki na wyjątkowości, lokalności, unikalności i doznaniu pozwoli na jej przekształcenie i podyktuje jej rozwój z nastawieniem na najbardziej celebrowane niezależne hotele na świecie, formując kolekcję sławnych, magicznych hoteli, takich jak Gritti Palace, Hotel Imperial i Cala di Volpe.

St. Regis: Pewność funkcjonowania na najlepszych rynkach jest sprawą pierwszoplanową dla pozycji St. Regis skumulowanej wokół bezkompromisowości, działania na zamówienie, kuszenia klientów i zwracania się bezpośrednio do gości. W miarę, jak firma otwiera niektóre z najbardziej spektakularnych hoteli na świecie i kontynuuje rozwój rezydencji z dwunastoma w trakcie budowy, kluczowe sztandarowe usługi będą zawierać program miłośników wina, restauracje zatrudniające sławnych szefów kuchni, ekspansję słynnej obsługi kamerdynerskiej i rozwój nowych spa.

W: Od San Diego do Seulu... a wkrótce od Hoboken do Hong Kongu, hotele W ze swoim bałamutnym nastawieniem oferują gościom unikalne doznania wokół tzw. ciepłego chłodu. Ekskluzywne związki partnerskie z Diane von Furstenberg, Alvin Valley i Sirius Satellite Radio, dostęp do wydarzeń takich Fashion Week, Jazzfest czy Tribecca Film Festival i klucze do świata, gdzie marzenia się spełniają poprzez ich sztandarowy program noszący nazwę Cokolwiek/Gdziekolwiek (Whatever/Whenever).

Aloft: Wystartowała niecały rok temu, Aloft – wizja hoteli W – oferuje pikantne, odprężające oazy w nudnych pustyniach hoteli z wybranymi usługami. Ze swoją obietnicą Cokolwiek/ Kiedykolwiek (Anything/Anytime); RE:FUEL, koncepcją konsumpcji Grab n Go (Chwyć i Idź) i programem RELAX w miejscach publicznych, zaprojektowanych do spotkań społecznych zebrań, podobnych do ‘Living Rooms’ w hotelach W, Aloft udowadnia, że jest skarbem społeczności rozwoju z ponad 500 obiektami planowanymi do 2012 roku.

Westin: Podstawowe wartości Westina funkcjonujące wokół osobistej, instynktownej odnowy, doprowadziły do podjęcia przez markę najnowszej decyzji o zakazie palenia w swoich obiektach – którą podjęli jako pierwsi w przemyśle hotelarskim. Tworząc na bazie Niebiańskiego Łoża, WORKOUT Westina wspierany przez Reebok oraz Niebiańskie Spa (Heavenly Spa), Westin przedstawi nowe ‘zmysłowe powitanie’ zawierające aromaty białej herbaty, sztandarową muzykę i oświetlenie, plus odświeżające ręczniki i eliksir, wszystko to zaprojektowane dla odnowy. Relaksacyjne i wieczorne rytuały są pilotowane na całym globie, a marka ogłosiła rozpoczęcie współpracy z Kliniką Mayo, aby zrozumieć efekt wędrówki umysłów, ciała i ducha. Jako pionier w sprzedaży artykułów hotelowych, Westin będzie kontynuował swoje wysiłki w tym zakresie poprzez Internet, w hotelach i sklepach Nordstrom, koncentrując się na nowej ‘sensorycznej’ sprzedaży detalicznej. Wkrótce pojawi się „Project ESW” – nowa marka obiektów na wydłużony pobyt (extended stay) wywodząca się z Westina.

Źródło: www.starwoodhotels.com


Komentarze:

Dotacje dla branży hotelarskiej 2024 - wszystko, co musisz wiedzieć ...więcej»

Podstawowe niezbędne narzędzia pracy współczesnego hotelarza ...więcej»

Bezpieczeństwo w małych obiektach hotelowych ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Kradzież w hotelu? Nie daj sobie ukraść własnych praw! ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji