Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Produkty dla HORECA » Hyatt Place, aloft i Indigo podążają za gośćmi z...

Artykuły serwisu


Hyatt Place, aloft i Indigo podążają za gośćmi z Generation X


Dodano: 2006-12-11

Drukuj


Hotele AmeriSuites w Fair Lawn i Secaucus nie mają nawet dziesięciu lat, ale oba są przeznaczone do kompletnej renowacji, by być przekształcone w całkowicie nową, modną markę – Hyatt Place – nastawioną wyłącznie na młode pokolenie.

Hyatt Place jest przykładem najnowszego trendu w  przemyśle hotelarskim: podążanie za gościem pokolenia Generation X.

Oprócz nowej marki Hyatta, Starwood Hotels – najbardziej znany ze swoich hoteli Sheraton – wprowadzają nową markę zwaną aloft, a InterContinental Hotels promują markę o wdzięcznej nazwie Indigo.

„Obserwujemy obecnie wyraźne nadskakiwanie młodszym podróżnym” mówi Amy Patti, rzecznik prasowy firmy Hyatt, „Większą jego część stanowi nowoczesny design”

Wprowadzanie nowych marek następuje w czasie, kiedy hotele odnotowują rekordowe zyski – ponad 25 miliardów dolarów rocznie. Przemysł hotelowy sprytnie odbił się od załamania spowodowanego atakiem terrorystycznym z 11 września. Z wyraźnie większym wskaźnikiem obłożenia pokoi i wyższym popytem na usługi hotelarskie, hotele były zdolne do podniesienia cen o około 7 procent w ciągu minionego roku, do średniego poziomu wynoszącego około 96$ za dobę.

„Nasz biznes jest biznesem cyklicznym a obecnie każdy radzi sobie całkiem nieźle” - powiedział Peter Marino, vice-prezes Paramount Hotel Group w Fairfield, która zarządza ponad dwoma tuzinami hoteli w 10 stanach Wschodniego Wybrzeża USA.

Przemysł hotelarski stara się lokować zyski w udoskonalenia. Jak się oczekuje w tym roku, według Borna Hansona konsultanta hotelowego z PricewaterhouseCoopers, hotele amerykańskie zamierzają wydać ponad 5 mld $ na renowacje. Instaluje się komfortowe łóżka, większe biurka w pokojach tak, by goście mieli większy komfort pracy w swoich pokojach hotelowych – oczywiście dla gości podróżujących służbowo, stały dostęp do szybkiego Internetu i inne ulepszenia.

Być może najważniejszym trendem w przemyśle hotelarskim jest obecnie wprowadzanie aktualnych nowych marek, zaprojektowanych specjalnie na dotarcie do nowego pokolenia podróżnych – ludzi w wieku 20, 30 lat.

Trochę poniżej hoteli klasy luksusowej, ich ceny są określane jako „dla klasy średniej”, co oznacza ceny na poziomie 120$ do 220$, które jednakże mogą znacznie różnić się w zależności od lokalizacji hotelu.

„One starają się być bardziej elegantszymi, miejskimi, butikowymi” powiedział John Freitag, vice-prezes firmy Smith Travel Research, która przeprowadza analizy przemysłu hotelarskiego. Ponieważ ich celem jest dotarcie do następnego pokolenia podróżujących, to ich hotele powinny mieć najnowocześniejsze systemy dostępy do szybkiego Internetu.

„Ten klient jest niezwykle zorientowany w najnowszych nowinkach technologicznych” powiedział Freitag. Młodsi goście hotelowi życzą sobie również odbiorników telewizyjnych z płaskimi kineskopami tak, by mieć całkowity luksus oglądania transmisji sportowych w czasie kiedy pracują na swoich laptopach.

„Generacja X życzy sobie, by mogło pracować i jednocześnie oglądać telewizję.” powiedział Freitag.

Wystrój wnętrz w hotelach tych marek skłania się ku bardziej stonowanym barwom, drewnianym wykończeniom i bardziej nowoczesnemu stylowi pokoi. Na przykład najbardziej luksusowe marki oferują pokoje o dużej wysokości z dużymi oknami, starając się oddać atmosferę wielkomiejskiego otoczenia.

W hotelach Hyatt Place lobby jest z reguły zamieniona na „galerię”, która jest zaprojektowana w nowoczesnym stylu, i zdaniem Hyatta, ma „wygodne, kawiarniane klimaty”. Hyatt jest w tej chwili na etapie przekształcania swojej marki AmeriSuites – którą kupiło mniej więcej dwa lata temu od Prime Hospitality Group z Fairfield – w markę nazwaną po prostu Hyatt Places. Do końca roku 2007 oczekuje się, że w Stanach Zjednoczonych powstanie około 125 takich obiektów.

Najnowsze marki Starwooda używają dla swoich obiektów takich chwytliwych nazw jak na przykład „Train” dla centrów fitness lub „Splash” dla basenów.

Hotele te kwalifikują się do kategorii hoteli określanych mianem obiektów z „wybranymi usługami”, co oznacza, że oferują one bezpłatne śniadania kontynentalne, ale nie dysponują pełnym zakresem świadczeń restauracyjnych. Mimo to, hotele te oferują potrawy kawiarniane lub delikatesowe posiłki w wydłużonym wymiarze czasu. W Hyatt Place goście będą mogli skorzystać z ograniczonej oferty kanapek, sałatek, zup, chilli i pizzy przez 24 godziny na dobę.

Marki hotelowe nastawione na młodszą generację klientów preferują wykorzystanie najnowszych nowinek technologicznych dostępnych w przemyśle. Jednym z ostatnich przykładów może być dokonana ostatnio za 17 mln $ renowacja hotelu Meadowlands Sheraton w East Rutherford, hotelu przeznaczonego w głównej mierze dla osób podróżujących służbowo. Renowację przeszła m.in. nowa cyberkawiarenka Starbucks oraz lobby o wystroju w stylu retro i restauracja.

Ponadto, główne łańcuchy hotelowe zaangażowały się w coś, co wewnętrzni obserwatorzy przemysłu nazywają „wojną łóżek”, która trwa już od kilku lat. Nowe łóżka, w większości łańcuchów hotelowych, dysponują nowoczesnego typu materacami, fantazyjnymi prześcieradłami i wygodnymi poduszkami.

„Wszyscy podjęli działania w zakresie wyposażenia pokoi w bardziej wygodne łóżka i w bardziej nowoczesne prysznice,” powiedział Jeff Weinstein, redaktor naczelny magazynu Hotels. „Łóżka w hotelu są dużo bardziej wygodne, niż łóżka w twoim własnym domu,” powiedział Marino.

Hotele oferują również szeroki dostęp do programów telewizyjnych, dostęp do szybkiego Internetu i wyposażenie pokoi dostosowane do potrzeb wykonywania pracy przez osoby podróżujące służbowo. Ponadto trzeba zauważyć, że kiedy jedna sieć oferuje jakieś udogodnienia, to inni nie pozostają w tyle i starają się wyrównywać komfort usług.

„Jeżeli nie starasz się być konkurencyjnym na rynku, nie będziesz posiadał odpowiedniej części rynku, na którym działasz” powiedział Keith Pierce, szef firmy Ramada i marek Baymont i Wingate, które wszystkie są częścią Wyndhama zlokalizowanego w Parsipanny, największego franczyzera na rynku krajowym.

Bardzo wiele łańcuchów hotelowych nastawia się głównie na osoby podróżujące służbowo, które przysparzają prawie połowę dochodów dla przemysłu hotelarskiego. Trzeba jednakże przyznać, że udogodnienia czynione na potrzeby podróżujących służbowo – to znaczy, większe pokoje, dostęp do Internetu i bezpłatne śniadania – przyciągają również innych turystów, podróżujących w celach wypoczynkowych.

Turyści podróżujący służbowo i turyści podróżujący w celach wypoczynkowych, to przecież ci sami ludzie’ powiedział Pierce. Jego nadrzędna firma, Wyndham, rozpoczęła swoją działalność, jako przedstawiciel głównie ekonomicznej marki hoteli, takich jak Days Inn. Jednakże rok temu, jego firma wykupiła grupę Wyndham, z jej najbardziej luksusowymi hotelami i zwraca szczególną uwagę na tą sferę działalności - powiedział dyrektor naczelny Wyndhama, Steven Rudnitsky.

Taka strategia może się opłacić, ponieważ obłożenie pokoi w luksusowych hotelach wynosi 72% i jest dużo wyższa od średniej w przemyśle.

„Ludzie cały czas aspirują do zmian na lepsze” powiedział Weinstein z magazynu Hotels.

Podróżni jednak, nie muszą w dalszym ciągu płacić wygórowanych stawek za dodatkowe luksusowe udogodnienia wprowadzane w swoich pokojach. Goście hotelach w średniej klasy mają możliwość dostępu do szybkiego Internetu, telewizorów z płaskimi kineskopami i luksusowej, wielowątkowej pościeli. Nawet takie ekonomiczne łańcuchy hotelowe, jak Red Roof Inns, dodają pewne elementy luksusowe jak finezyjne główki prysznicowe (z większą przestrzenią użytkową) i z granitowymi zlewami.

Chekitan Dev, profesor marketingu w szkole hotelarskiej Cornell University, nazywa to zjawisko „udogodnieniem, spływającym w łazienkach”

„Udogodnienia, które można było spotkać dotychczas tylko w hotelach wyższej klasy, są obecnie dostępne również w hotelach klasy średniej czy nawet niższej.” powiedział. To oczywiście zmusza hotele luksusowe do stałego podwyższania swojej klasy.

Ceny za pokoje wzrosły ogółem o 6,8%, osiągając podwójny poziom inflacji, notowany w tym roku, powiedział Freitag.

Podaż pokoi hotelowych jest szczególnie mocna w Nowym Jorku, gdzie większość pokoi w ostatnich latach została przekształcona na ‘condo’. Podaż pokoi stale się zwiększa, ale zwiększa się również popyt na nie, powiedział Dev.

Przemysł hotelowy jest w trakcie budowania nowych hoteli i moteli, tak szybko jak jest w stanie na to sobie pozwolić, ale z powodu podwyższonego popytu, równowaga między tymi wskaźnikami może być w kilku następnych latach lekko zachwiana. Rezultatem tego może być fakt, że ceny za pokoje hotelowe – i zyski – mogą być podwyższone w następnych kilku latach.

„Wspaniały rozwój aż do roku 2008 jest rodzajem naszej mantry.” powiedział Freitag.


Źródło:
Tribune Business News


Komentarze:

Co powinno znalezć się w pokoju hotelowym? ...więcej»

Łóżko w pokoju hotelowym – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Poduszka na dobry sen ...więcej»

Poradnik inwestora – budujesz hotel, pamiętaj o najważniejszym ...więcej»

Aquacycling: Jak polski fitness zarabia na nowym trendzie z Zachodu? ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji