Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Obsługa gościa » 27 sposobów na radzenie sobie z obiekcjami...

Artykuły serwisu


27 sposobów na radzenie sobie z obiekcjami podczas sprzedaży


Dodano: 2006-11-10

Drukuj


Mistrzowie od sprzedaży używają lingwistycznej struktury języka do stworzenia z klientami relacji „kupna”. Te scenariusze są wyrafinowane i elokwentne, a „magia słowna” w nich zawarta pomoże ci wyjść naprzeciw wielu codziennym obiekcjom w sprzedaży, które możesz natychmiast użyć w swojej następnej prezentacji. Jeżeli oczywiście uczysz się ich od serca.

Jeżeli chcesz maksymalizować zyski twojego biznesu lub doskonalić praktykę, naucz się i opanuj po mistrzowsku te scenariusze. Są one efektywnym sposobem, aby radzić sobie z każdą obiekcją odnośnie ceny, bariery lub oporu, z którymi możesz zetknąć się podczas procesu sprzedaży. Te scenariusze pomogą ci posunąć naprzód sprzedaż i pomogą obchodzić się z zamykaniem sprzedaży w o wiele lepszy sposób.

Podążając więc za gwiazdami sprzedaży mającymi dużo energii, przestudiuj scenariusze, których stosowanie odróżni cię od przeciętnego sprzedawcy. Oni nie mówią tak, jak inni gdyż używają słów i języka które są wzorem doskonałości, co wywołuje wrażliwość i pobudza zainteresowanie. Nie ważne, co twoi potencjalni klienci poruszą, przyjrzyj się bliżej 27 scenariuszom sprzedaży. Zapamiętaj je i praktykuj, zanim nie staną się nawykiem. Gwarantuję, że uczynią one łatwiejszą twoją następną transakcję sprzedaży. Bądź przygotowanym na zetknięcie się z każdą obiekcją w sprzedaży. Obchodź się nimi bez obaw. Możesz to zrobić i tak zrobisz. Dlaczego? Bo jesteś gwiazdą sprzedaży!

Obiekcja. Cena jest zbyt wysoka!

1. Cena jest zbyt wysoka? (Poczekaj na ich odpowiedź. Pozwól im wytłumaczyć dlaczego).
2. W szczególności w porównaniu z czym?
3. Jaka Pana zdaniem powinna być ta cena?
4. Pan przecież wie, że mamy najlepszą jakość w tej branży, co oznacza, że płaci Pan o wiele mniej poprzez żywotność produktu. Przede wszystkim to należy wziąć pod uwagę?
5. Tak, jest wysoka w porównaniu z tą, którą proponują inne firmy. Jednak my sprzedajemy ponad 1000 szt. miesięcznie i mamy duże grono klientów. Jak Pan myśli dlaczego? Czy sądzi Pan, że nasi klienci kupowaliby od nas, jeżeli nie widzieliby o pierwszorzędnej jakości i wartości, która otrzymują.
6. Wiec naprawdę czuje Pan, że nasza cena jest zbyt wysoka? Czy można uzasadnić dlaczego?
7. OK. Jeżeli płaci Pan niską cenę, proszę pamiętać że słodycz niskiej ceny szybko ulatuje z pamięci, kiedy trzeba się zająć codzienną goryczą niskiej jakości i niezadowolenia podczas użytkowania produktu.
8. Dobrze. Co zatem oznacza określenie zbyt wysoka? Przy żywotności produktu, powiedzmy 6 lat, a większość ludzi utrzymuje jeszcze dłuższą, różnica w cenie wynosi jedynie 9 centów dziennie. Czy nie warte jest dodatkowe 9 centów dziennie, aby mieć najlepszy produkt.
9. Czy kiedykolwiek obliczał Pan cenę nieposiadania produktu wysokiej jakości? Niewygoda awarii, okresy wyłączenia, rozmowy telefoniczne, nerwy, stres, ból głowy, rachunki za naprawę. Wysoka jakość naprawdę oszczędza pieniądze. Wiec dlaczego nie dokonać zamówienia tego dzisiaj?
10. Nie patrzmy tylko na cenę. W rzeczywistości dajemy o wiele więcej. Lepsza obsługa, lepsza jakość, większe bezpieczeństwo i spokój przy użytkowaniu. Czy rzeczywiście to Pana nie interesuje?

Nie jestem zainteresowany tym produktem/usługą!

11. Naprawdę nie ma Pan powodu aby zainteresować się moim produktem, zanim nie będę mógł pokazać jak zarobić pieniądze, podnieść produktywność i zaoszczędzić czas. Zgodzę się z tym, jeżeli pokażę już Panu jak możemy to zrobić.
12. Czy mogą zapytać dlaczego nie jest Pan zainteresowany?
13. Chętnie poznałbym te powody. Czy powiedziałem coś, co Pana uraziło?
14. 25 firm zakupił go w zeszłym miesiącu i wszyscy rozpoczęli od zakomunikowania, że nie są zainteresowani. Kupili jednak, kiedy odkryli, że to podnosi ich produktywność, zaoszczędza pieniądze i usuwa ich problemy. Czy mogę podzielić się z Panem, czego się nauczyli?
15. Czy mogę zademonstrować, ile Pana firma może zaoszczędzić używając twojego produktu?
16. Tak, też nie byłbym zainteresowany gdybym był na Pana miejscu i nie znał ostatnich informacji. Czy mogę przytoczyć kilka wiadomości o naszym produkcie, aby mógł Pan zdecydować czy rzeczywiście nie jest Pan zainteresowany?
17. Nie jest Pan zainteresowany? Wiec z kim powinienem rozmawiać w firmie, kto byłby zainteresowany zaoszczędzeniem pieniędzy i podniesieniem produktywności?
18. Nie jest Pan zainteresowany? Czy mogę zatem zadzwonić w następnym miesiącu, kiedy będzie Pan mniej zajęty?
19. Wiem, że będzie Pan zainteresowany, kiedy usłyszy o tym, co zrobiliśmy, aby pomoc innym firmom jak zredukować wydatki i uzyskać większy dochód w znacznie szybszym czasie.
20. Dobrze. Jeszcze w pełni nie wyjaśniłem jak wiele korzyści przynosi nasz produkt. Wiem, że będzie Pan zainteresowany, kiedy to zrobię. Co zapomniałem zrobić?
21. W porządku. Odkryliśmy, że większość ludzi mówi to, kiedy po raz pierwszy się z nimi kontaktujemy. Wszystko co pragniemy to jedynie uprzejmość poświęcenia 8 minut Pana na wyjaśnienie, co oferujemy aby mógł się Pan tym zainteresować w przyszłości i wiedział co jest dostępne. Czy mogę przedstawić Panu korzyści z naszego produktu?
22. Mnóstwo ludzi to mówi, aby jak najszybciej odłożyć słuchawkę. Czy dzwonię w nieodpowiednim momencie? Jeżeli tak, z przyjemnością zadzwonię jeszcze raz w bardziej wygodnym terminie.
23. Wiem, że zainteresuje się Pan, kiedy dowie się, co byliśmy w stanie zrobić dla klientów firmy.

Nie mam na to pieniędzy

24. Rozumiem jak się Pan z tym czuje. Zazwyczaj, kiedy mówimy, że nie mamy na to funduszy, tak naprawdę oznacza to, że chcemy wstrzymać się zanim nie przyjdzie wyjątkowa okazja – prawda? Więc proszę pozwolić mi podzielić się z Panem pewnymi uwagami – to jest jedna z tych wyjątkowych okazji.
25. Szanuję to, co Pan mówi. Jeżeli mógłbym pokazać Panu co najmniej 3 sposoby, jak produkt naprawdę sam się spłaci i zarobi na siebie, czy byłby Pan zainteresowany?
26. Czy jest Pan naprawdę świadomy, jak mało miesięcznie kosztuje posiadanie jednego z nich?
27. Ten produkt tak naprawdę nie będzie kosztować żadnych pieniędzy, on te pieniądze zarobi. Pytanie o pieniądze sprowadza się do tego, jak dużo można zarobić w przyszłości z tym produktem!

Ricky Lien


© Copyright Ricky Lien
Tytuł artykułu w oryginale “Knowledge is powerful ”
Reprint i tłumaczenie artykułu przez ehotelarz.com za zgodą autora.

Ricky Lien - profesjonalny mówca i trener od zarządzania, komunikacji, sprzedaży, motywacji i pewności siebie. Założyciel Mindset Media w Singapurze, która współpracuje z wieloma międzynarodowymi korporacjami, działa głównie w Australii, Singapurze i Malezji. Autor wielu artykułów.

Kontakt:
Ricky Lien
Mindset Media
email:
ricky@mindsetmedia.com.sg
www.mindsetmedia.com.sg


Komentarze:

Jak przygotować się na wakacje w hotelu? ...więcej»

Etapy pobytu gościa hotelowego ...więcej»

Choroba w hotelu ...więcej»

Czy internetowe strony z opiniami klientów przyczyniają się do nawrotu doskonałej obsługi hotelowych gości? ...więcej»

Znaczenie edukacji przyszłych hotelarskich profesjonalistów w zakresie obsługi gości ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji