Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Produkty dla HORECA » Hotelowe lobby zyskują luksusowy wystrój

Artykuły serwisu


Hotelowe lobby zyskują luksusowy wystrój


Dodano: 2008-02-05

Drukuj


Po dodaniu luksusowych akcentów do pokoi gościnnych, hotele pragną nadać swoim lobby specjalnego charakteru, aby przyciągania klientów.

Hotelowi goście naprawdę nie powinni przegapić następnej wielkiej rzeczy w przemyśle hotelarskim: lobby. Po dodaniu wygodniejszych łóżek, łazienek z dwiema głowicami prysznicowymi i ogromnej ilości marmurów, hotelarze zaczęli teraz dostrzegać swoje zaniedbane, największe pomieszczenia hotelowe, jako swoje następne wyzwanie.

Poziom luksusu w przeciętnym pokoju hotelowym podniósł się w ostatnich latach, w miarę jak hotele zaczęły rywalizować o gości, którzy chętnie płacili wysokie stawki za możliwość komfortowego wypoczynku nocnego w pięknym apartamencie.

W czasach, kiedy przemysł hotelowy ma się dobrze i rozwija się systematycznie hotelowi oficjele twierdzą, iż obecnie trwa wyścig w poszukiwaniu nowych form wyróżniania się w skali od galeriowego stylu miejskiego do samoobsługowych kiosków pozwalających gościom przemknąć się przez nie prościutko do swojego pokoju.

Przynajmniej dwa główne łańcuchy chciałyby, aby ich klienci spędzali więcej czasu w ich lobby, przekształcając niskodochodowe, nieprzyjazne jaskinie w reklamy generujące wpływy finansowe dla swoich marek.

Starwood Hotels & Resorts Worldwide już się zajął pomieszczeniami lobby w swoich hotelach W, zmieniając je w saloniki i przekonując gości do poświęcenia dla nich kilku chwil swojego wolnego czasu.

„Dlaczego goście mieliby opuszczać hotel i przesiadywać w sąsiednim lokalu Starbucks?”, powiedział CFO Starwooda, Vasant Prabhu na Szczycie w Reuters Hotels and Casinos . Następnie Starwood chciałby zastosować nowe technologie w hotelach Sheraton w ramach koncepcji internetowego lobby - „Link + Sheraton.”

Jego rywal – Marriott również myśli w tym samym kierunku.  „Te lobby były zbyt ciche” powiedział CFO Arne Sorenson. Łańcuch hotelowy rozważa lobby o otwartym planie, z restauracjami na przykład.

Tak, jak Hilton Hotels, Marriott rozważa samoobsługowe kioski do meldowania się w hotelach, jednak Sorenson stwierdził, iż obsługa jest ciągle najważniejszym kryterium, i że nawet szybka reakcja na zapchaną toaletę może budować lojalność gości, jeżeli klient odczuje troskę hotelu o jego komfort. „Podstawową sprawą w tym zakresie jest obsługa klienta,” powiedział Sorenson.

Jednym z obszarów debaty jest technologia. „Nie sądzimy, aby technologia sama z siebie przynosiła dochody, ponieważ tego się oczekuje,” powiedział Laurence Geller, dyrektor naczelny luksusowego hotelu, właściciela Strategic Hotels & Resorts. Geller powiedział, że powojenne pokolenie 'Generation X' i następne z lat sześćdziesiątych – 'Baby Boomers', postrzegały zakupy, jako główne zajęcie wypoczynkowe. „Jesteście wyszkoleni do wydawania pieniędzy,” powiedział grupie relatywnie młodych reporterów.

Strategic przejmuje kontrolę nad przestrzenią sprzedaży detalicznej w hotelach, w pewnym sensie biorąc przykład z kasyn Las Vegas, które stworzyły z centrów handlowych prawdziwe dzieła sztuki. Małe winiarnie generujące wysokie dochody zaczynają pojawiać się w obiektach Strategic.

„Filozoficznie rzecz ujmując, uważam, że hotele są złożonymi przedsiębiorstwami i to głównie pokoje hotelowe przyciągają klientów” powiedział Geller, dodając również, że jest przekonany do badań konsumenckich i pomiarów przestrzeni w miejscach publicznych pod względem wyników finansowych na metr kwadratowy.

Jedyną rzeczą, której desperacko starają się uniknąć hotelarze, są zbyt wysokie wydatki na modernizacje. Prabhu powiedział, że w szczególności nowa marka Starwooda i jej markowa strategia, generalnie skoncentrowały się raczej na aspiracjach i doświadczeniu, niż na kosztach.

Retailer Target, który wynajął najwyższej klasy projektantów, w celu rozwoju niektórych, spośród swoich produktów, udowodnił Wal-Martowi, że nawet w handlu detalicznym, bardzo ważnym elementem, jest styl, powiedział Pabhu. „Liczy się także coś więcej, niż tylko cena, cena, cena. Jest jeszcze styl.”


Źródło: USA Today


Komentarze:

Co powinno znalezć się w pokoju hotelowym? ...więcej»

Łóżko w pokoju hotelowym – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Poduszka na dobry sen ...więcej»

Poradnik inwestora – budujesz hotel, pamiętaj o najważniejszym ...więcej»

Aquacycling: Jak polski fitness zarabia na nowym trendzie z Zachodu? ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji