Środa 24 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Jak sprawić, aby twoi klienci zapomnieli o cenach

Artykuły serwisu


Jak sprawić, aby twoi klienci zapomnieli o cenach


Dodano: 2008-06-06

Drukuj


Moje najnowsze doświadczenie, jakie wyniosłem z kontaktu z agentką nieruchomości dostarczyło mi świeżego spojrzenia na to, co znaczy być wybitnym pracownikiem sprzedaży. Moja agentka była tak dobra w swojej pracy, iż sprawiła, że ja – jak również najprawdopodobniej jej inni klienci – kompletnie zapomnieliśmy zapytać o jej prowizję. Oto, jak to zrobiła.

W tym roku kupowałem i sprzedawałem dom. Wybrałem tę agentkę ponieważ sprzedała w mojej okolicy więcej domów niż jej współpracownicy. Jej wizerunek jest powszechnie dostępny: jej nazwisko znajduje się na znakach w całym otaczającym nas sąsiedztwie. Jest członkiem mojego lokalnego Rotary Club i jest tam lubiana. Podchodzę z szacunkiem do faktu, że spędza poważną część swojego wolnego czasu poświęcając się działalności społecznej.

Po podpisaniu z nią kontraktu, odkryłem, że bardzo łatwo robi się wspólnie z nią biznes. Zajęła się wszystkimi moimi problemami. Musiałem wykonać pewne dodatkowe prace w swoim domu, aby uzyskać za niego przyzwoitą ceną. Potrzebowaliśmy malowania, naprawy ścian, nowych wykładzin i trochę pracy związanej z elektryką. Wszystkie te modernizacje i poprawki musiały być wykonane w bardzo krótkim czasie. Moja agentka nie tylko dostarczyła mi nazwiska i numery telefonów godnych zaufania fachowców, ale także interweniowała, kiedy usługodawca zwlekał z zakończeniem wymiany wykładzin. Jakby tego jeszcze było mało, ona osobiście umówiła spotkania z elektrykiem i hydraulikiem, którzy mieli dokonać oceny i przeprowadzić niezbędne naprawy. Wielu wykonawców w naszym regionie pracuje tylko na podstawie polecenia, tak więc byłoby mi trudno zaangażować bez niej najlepszych fachowców. Pomoc mojej agentki zaoszczędziła mi bardzo wiele czasu, pieniędzy i niepotrzebnych zmartwień.

Była także dostępna zawsze wtedy, kiedy musiałem z nią porozmawiać. Kierowała mnie nawet do wykwalifikowanych i uprzejmych profesjonalistów takich jak firmy hipoteczne, czy magazynowe. Nigdy nie zastanawiała się czy potrzebne w danej chwili działanie mieściło się w jej zakresie obowiązków. Ona po prostu robiła to, co mogło służyć i być pomocne jej klientowi.

Czy wybrałem ją w oparciu o cenę? Czy byłem zainteresowany w najniższej prowizji za usługi w dziedzinie obrotu nieruchomościami? Z pewnością nie! Nie zapytałem nawet o opłaty. Mieliśmy dwa cele: sprzedaż domu z maksymalnym zyskiem i zaoszczędzenie sobie przy tym czasu i stresu. Nasza agentka była w obu tych rzeczach mistrzynią.

Doświadczenie to spowodowało, że postanowiłem dokonać rewaluacji moich własnych technik sprzedaży. Zadałem sobie następujące pytania:

  • Jak łatwo jest ludziom robić ze mną biznes?
  • Czy jestem dostępny, kiedy ktoś musi uzyskać potrzebne mu informacje?
  • Czy dysponuję siecią profesjonalistów, którzy będą mogli natychmiast pomóc mojemu klientowi?
  • Czy ludzie w mojej społeczności lubią mnie i mają do mnie szacunek? W tej sprawie wymagana jest absolutna szczerość!
  • Co powoduje, że podejmuję decyzję o zakupie? Czy oferuję te same warunki i usługi dla swoich klientów?

Poprzez naśladowanie tej agentki obrotu nieruchomościami, możemy zmienić negatywne konotacje związane ze słowem „sprzedaż”.  Możemy stać się cenionymi i szanowanymi dostawcami usług, którzy rzeczywiście cieszą się możliwością pomagania innym. Kiedy już osiągniemy taką transformację, to cena nie będzie już decydującym elementem.

Bill Caraway


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji