Czwartek 28 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Nigdy nie jest za późno na zastanowienie się nad...

Artykuły serwisu


Nigdy nie jest za późno na zastanowienie się nad PR


Dodano: 2008-06-13

Drukuj


Public relations to najbardziej efektywna pod względem kosztowym metoda promocji twojego produktu, ustanawianie wiarygodności  osoby trzeciej i ekspozycja twojej nazwy na szerszym forum publicznym. Najlepsze w tym jest to, że metoda ta pociąga za sobą minimalne koszty w porównaniu do osiąganych rezultatów.

Jeżeli jesteś właścicielem hotelu lub managerem rozpoczynającym właśnie szacowanie twoich specyficznych potrzeb marketingowych, budującym wstępny plan i strategię, to w jakim stopniu zwracasz uwagę na twoje public relations?

Nigdy nie jest zbyt wcześnie, aby zacząć myśleć kategoriami PR i wykreować cały ten rozgłos. Uruchamianie wysiłków związanych z silnymi przedwstępnymi public relations w twojej społeczności pomoże w zwiększeniu zauważalności twojej firmy w czasie, kiedy jest to najbardziej potrzebne. Oznacza to włączenie się w życie publiczne, stworzenie relacji biznesowych i zaangażowanie w działalności.

Oto kilka przykładów na rozpoczęcie działania:

  • Przeprowadź swoje badania. Czytaj lokalne gazety, słuchaj lokalnych wiadomości i zaznajom się z tym, kim są wpływowi lokalni gracze.
  • Włącz się w działalność. Zostań członkiem lokalnych grup i grup usługowych jak Izba Handlowa, Lion's Club lub Hadassah.
  • Poproś jedną z takich organizacji, aby zarezerwowała dla ciebie wykład. Omów powód otwarcia przez ciebie hotelu w tej szczególnej lokalizacji, w jaki sposób wpłynie to na rozwój lokalnej gospodarki, a następnie zaproś przedstawicieli lokalnych mediów, aby rozpowszechniły twój wykład w mediach.
  • Zaznajom się z lokalnym biurem konferencyjnym – Convention & Visitors Bureau (CVB) oraz ze sposobem jego działania. Większość biur CVB lub Izb Handlowych oferuje nieocenione możliwości partnerskie i pomoc w organizacji specjalnych promocji.
  • Wypromuj się! Zaproś wydawcę lokalnej gazety na lunch oraz lokalnych dziennikarzy na osobistą wizytę w twoim obiekcie
  • Zakładaj alianse. Zapoznaj się z okolicznym biznesem i zacznij rozważać kreatywne sposoby na zawiązanie z nimi partnerstwa i wspólne robienie biznesu, np. zaproś przedstawicieli sąsiednich firm do hotelu, w powiązaniu z lokalnymi imprezami, nawiąż współpracę ze szkołą lub organizacją charytatywną
  • Zgłoś się na ochotnika do wzięcia udziału w lokalnej audycji słownej. Podziel się informacjami dotyczącymi przemysłu hotelarskiego w ogólności i twojego hotelu w szczególności.

Docenianie wartości public relations wcześniej, nie tylko doprowadzi do uśmierzenia przedwstępnej nerwowości przed podjęciem działalności, ale z pewnością będzie owocowało w późniejszym okresie, kiedy nadejdzie czas rzeczywistego i efektywnego rozruchu i stosowania profesjonalnej i specyficznej taktyki public relations oraz strategii.

Działania te obejmują wszystko, od pisania niezbędnych komunikatów i skróconych materiałów dla prasy, do budowania listy gości i zaplanowania wielkich imprez związanych z otwarciem obiektu, ceremonii z przecinaniem wstęg i współpracę z właściwymi mediami w celu przebicia się z własnym materiałem. Oczywiście następnie w grę wchodzi kreowanie promocji, familiaryzacja z prasą, itd.

Leora Lanz & Barbara Wiener


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji