Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Product placement znajduje drogę do najwyższej...

Artykuły serwisu


Product placement znajduje drogę do najwyższej klasy hoteli


Dodano: 2008-07-08

Drukuj


Obecnie pojawia się w zajeździe, w twojej okolicy: proces umiejscawiania produktu (product placement). Marki, takie jak Sony i Restoration Hardware wynegocjowały umowy, które zagwarantują wyposażenie najlepszych hoteli, właśnie w ich produkty. To podejście mało zaawansowane technologicznie, nie tylko pozwala hotelowym gościom wypróbowanie ich nowych produktów, jak np. Sony Play Station 3, mogą je oni także kupić, i to często z rabatem.

„Całkiem często wspólnie z hotelami mamy do czynienia z tą samą populacją klientów, tak więc jesteśmy w stanie dokonywać wspólnych interesów i tworzyć wspólny rynek, który jest bardziej wartościowy, niż samo sprzedawanie produktów” powiedziała Claire Eeles, dyrektor naczelna jednostki handlowej firmy Restoration Hardware w Corte Madera w Kalifornii.

Na przykład, kiedy hotel-kasyno Luxor w Las Vegas przystępuje do renowacji wartej $ 300 mln $, to Restoration Hardware zaprojektuje i dostarczy jego wyposażenie. 'Namiociki' reklamowe na stolikach restauracyjnych i przesyłanie komunikatów w hotelowej sieci telewizyjnej uświadomią gościom, że te produkty będą dostępne ze zniżką, wyłącznie dla gości Luxora.

Sony będzie elektronicznym dostawcą wyposażenia dla Borgata Hotel Casino & Spa w Atlantic City w stanie New Jersey i dla Seminole Hard Rock Hotel & Casino w Tampa, na Florydzie.

Tamtejsi goście mogą wypróbować takie urządzenia firmy Sony, jak konsole do gier Play Station 3, telewizję wysokiej rozdzielczości HDTV i muzykę z oddziału BMG wytwórni płytowej Sony. Apartamenty Sony Suites są również zaangażowane w prace dla gości z wyższej sfery, a powszechnie dostępne obszary mogą być przekształcone w towarową ekspozycję produktów dostępnych z 10-20 % zniżką dla hotelowych gości.

Realizacja transakcji może być dokonana drogą internetową za pośrednictwem katalogu i umieszczonych w nim specjalnych kodów promocyjnych, które dostarczane są gościom, albo mogą oni przedstawić te kody lub kupony w sklepie, gdzie dokonują zakupu. „Borgata staje się rozszerzeniem firmy, z którą współpracujemy i dlatego jesteśmy do tego tak emocjonalnie nastawieni” powiedział Larry Mullin, prezes firmy i jej dyrektor operacyjny.

Kontrakty te wykraczają daleko poza dokonywanie zakupów towarów w najlepszym gatunku dla mini barów, powiedział Eric Simon, Dyrektor Naczelny, Brand Interaction Group z Summit w stanie New Jersey, która był pośrednikiem w zawieraniu umów. „Masz możliwość wypróbowania i zakupu produktu, ze zniżką, która została zaproponowana tylko tobie, poprzez twoje stosunki i relacje z hotelem” powiedział Simon.  BIG jest firmą komunikacji marketingowej, która stworzyła metodę dla marek, dla zbudowania istotnej platformy zwrotu z inwestycji w tych środowiskach, i wyznacza dla marek drogę do zainicjowania inicjatyw sprzedażowych i marketingowych pod szyldem jednego wspólnego programu.

Handlowcy mogą także płacić za dostęp do hotelowej bazy danych gości wielokrotnie korzystających z ich usług w celu podjęcia przedsięwzięć w zakresie marketingu bezpośredniego.

Mike Beirne


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji