Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia » 7 Tricków Cenowych: Z ilu z nich możesz...

Artykuły serwisu


7 Tricków Cenowych: Z ilu z nich możesz skorzystać?


Dodano: 2008-10-16

Drukuj


Podczas gdy klienci poszukują dodatkowych wartości i najlepszej okazji przy kupnie pożądanych produktów, strategie cenowe winny być bardziej inteligentne niż kiedykolwiek w przeszłości. Zasadniczą sprawą jest posiadanie wiedzy na temat kosztów zaopatrzeniowych i konkurencyjnego ustalania cen, ale występuje jeszcze wiele „trików handlowych” pomagającym klientom w podjęciu decyzji zakupowej!

1.      Cenowe Pułapki: Kiedy jeden z twoich produktów ma dużo wyższą cenę od pozostałych, wskazuje ona na to, że ceny pozostałych, zwykłych artykułów mają dobre ceny. Półmisek na Owoce Morza może być wyceniony na 75 $, ale wszystkie inne produkty związane z owocami morza są wycenione w skali od 20 $ do 30 $. Talerzyki deserowe mogą być po 6,50 $, z wyjątkiem Słabości do Belgijskiej Czekolady, który kosztuje 11,50 $. Wino kosztuje pomiędzy 15 $ a 38 $, z wyjątkiem niewielkiej serii pewnej marki, której cena waha się pomiędzy 80 $ a100 $.

2.      Cenowy Prestiż: Wyższe ceny wskazują na to, że dany produkt charakteryzuje się lepszą jakością, szczególnie wtedy kiedy wsparty jest lepszymi talerzykami, bądź filiżankami, dobrym wzornictwem lub dodatkowym komfortem. Korzystaj z wysokiej jakości kartonowych filiżanek przy sprzedaży kawy na wynos, jeżeli życzysz sobie za nią drożej od innych. Prawdziwa jest również sytuacja odwrotna – jeżeli sprzedajesz koszyki z owocami morza po okazyjnej cenie, klienci zakładają, że zawartość tych koszyków jest mrożona, o niskiej jakości. Zazwyczaj zakładają coś najgorszego, kiedy sprzedajesz dobry produkt, zbyt tanio.

3.      Cenowe Nakazy: Konsumenci są otwarci na komunikaty do nich kierowane, dotyczące ilości zakupowanego produktu! KFC każe ci kupić 12 skrzydełek z kurczaka za 7,90 $. Sklepy monopolowe sugerują zakup dwóch butelek szkockiej whisky za 40 $, a 2 kremowe drinki alkoholowe za 2 $.

4.      Cenowa Dezorientacja: Większość ludzi potrafi łatwo zorientować się w jednostkowej cenie 5 Chińskich Naleśników za 5 $. Niewielu jednak potrafi poradzić sobie z 7 naleśnikami za 5,80 $ lub 9 Cebulowymi Pierścieniami za 6,70 $, albo 7 noclegami za 545 $. Czasami niewielka dezorientacja może działać na twoją korzyść.

5.      Cenowe Dziewiątki i Zera: Wiele osób kojarzy cyfrę 9 z niższym kosztem, a zero z jakością. Pojemnik z makaronem z owocami morza może kosztować 9,00 $, a wspaniały stek 30 $ - obie ceny wysyłają komunikat. Najlepszy apartament z widokiem na ocean kosztuje 800 $ za weekend. Czasami chcesz sprzedawać wartość, a czasami podkreślić jakość.

6.      Cenowe Raty: W czasie późno-wieczornego przekazu telewizyjnego zestaw do ćwiczeń gimnastycznych Ab Cruncher był sprzedawany w 4 łatwych ratach, po 29,95 $ jedna. Jeżeli masz do czynienia z produktami, których cena jednostkowa jest wysoka, takimi jak imprezy okolicznościowe lub wesela, zastosowanie sprzedaży ratalnej jest jak najbardziej uzasadnione i umieszczenie ich w swojej ofercie będzie ważną opcją przy sprzedaży takiego produktu. Zauważ, że telewizyjna oferta zaledwie wspomniała o całkowitej cenie – ponieważ, to raty stanowią właściwą cenę.

7.      Cenowe Pakiety: Takie, jak noże do steków sprzedawane łącznie z prestiżowym zestawem kuchennych naczyń! Dla twojej sześcioosobowej grupy rezerwującej kolację dołączamy bezpłatną butelkę wina i deserowy talerzyk lodów. Za zamówienie pełnej imprezy urodzinowej, dołączamy bezpłatny wstęp do klubu nocnego (co normalnie kosztuje 12 $ od osoby), tort urodzinowy (o wartości 45 $) i 10 samochodowych miejsc parkingowych. Aby dodać ofercie więcej wiarygodności, te dodatkowe produkty powinny być również umieszczone osobno i osobno wycenione, nawet jeżeli rzadko są sprzedawane w ten sposób. Uzdolnieni organizatorzy imprez są mistrzami w sprzedaży wiązanej – sprawdź to w sieci.

Źródło: Profitable Hospitality


Komentarze:

System HACCP dla gastronomii - dlaczego jest niezbędny? ...więcej»

Audyt jakości w gastronomii - czym jest i dlaczego jest taki istotny ...więcej»

Sezonowanie mięs i serów ...więcej»

Jakie menu przygotować na imprezę, gdy goście nie jedzą glutenu? ...więcej»

Jak poprawić efektywność konferencji? Zaserwuj gościom Brain Food! ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji