Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Produkty dla HORECA » Porady marketingowe dla dostawców dla przemysłu...

Artykuły serwisu


Porady marketingowe dla dostawców dla przemysłu hotelarskiego w trudnych czasach


Dodano: 2009-04-28

Drukuj


Warty wiele miliardów dolarów kompleks hotelowy i wypoczynkowy żywi bardzo szeroką grupę odbiorców, poczynając od projektantów i architektów, kończąc na firmach technologicznych i dostawcach mebli oraz wyposażenia. Wraz z wieloma wstrzymanymi inwestycjami hotelowymi i rezydencjalnymi, ewentualnie dramatycznie przeprojektowanymi, ten kwitnący kiedyś przemysł staje się wyjątkowo słaby i bezbronny.

Nadszedł obecnie czas na wprowadzanie w życie efektywnego marketingowego programu pozwalającego na pozyskanie krótkoterminowego biznesu i zapewnieniu sobie większej części rynku do czasu, kiedy gospodarka wróci do stabilnego poziomu. Dla tych, którzy nie stosowali zasad marketingu w przeszłości lub czynili to z rozczarowującymi efektami, chciałabym niniejszym przedstawić marketingowe porady, które każdy dostawca usług hotelowych może przedsięwziąć, niezależnie od tego czy reprezentuje wielkie przedsiębiorstwo, czy jest prywatnym biznesmenem.

- Zaktualizuj swój biznes plan. Żadna zrównoważona próba zwiększenia efektywności biznesu na obecnym rynku, nie może mieć pozytywnego wpływu skutkującego korzystnymi przepływami gotówki bez starannej rewizji biznes planu pod kątem jego zdolności do pozyskiwania biznesu w twojej, konkretnej specjalności. Musisz uświadomić sobie, jakich środków będziesz potrzebował na tym stawiającym wysokie wymagania rynku, aby się do niego zaadaptować i dobrze prosperować koncentrując się na aktualizacji strategii generujących biznes i dostosowaniu strategicznego planu marketingowego. Poszukaj profesjonalnej informacji u ekspertów, którzy pomogą ci ukształtować twoją przyszłość w formie konkretnego dokumentu zawierającego jednolity i szczegółowy plan działań biznesowych odpowiadający dzisiejszej rynkowej rzeczywistości.

- Zdefiniuj swoje unikalne zalety w porównaniu z konkurencją. Poznaj kluczowe komunikaty uwypuklające wszystkie twoje biznesowe procedury komunikacyjne. Jest to jeden z najtrudniejszych procesów ponieważ firmy często stają przed koniecznością wyartykułowania tego, co je wyróżnia spośród konkurencji. Ten badawczy proces może być również ogromnie pomocny w identyfikacji obszarów, gdzie potrzebne są nowe „wynalazki” dostosowane do nowych ekonomicznych realiów. Może on także pomóc w odkryciu nowych produktów i możliwości rynkowych.

- Zainwestuj w skrócone materiały dla prasy. Podstawowy zestaw takich materiałów powinien zawierać dokładną listę programów emisyjnych, wiadomości o firmie i biografii osób nią zarządzających. Z tych samych informacji można skorzystać przy wielu innych okazjach, jak na przykład przy prezentacjach sprzedażowych, czy na stronie internetowej.

- Zostań rzecznikiem swojego przemysłu. Staraj się uczestniczyć w panelach dyskusyjnych i forach internetowych dotyczących przemysłu. Przyjmuj zaproszenia do wykładów. Komentuj blogi poruszające aktualne sprawy związane z twoim przemysłem. W przestrzeni zajmowanej przez blogi toczy się konwersacja obejmująca niemal wszystko, tak więc korzystaj z tych możliwości.

- Strona internetowa, strona internetowa, strona internetowa. Wykorzystuj swoją stronę internetową w charakterze okna wystawowego i kuś klientów do wstąpienia na nią. Weź do serca nakazy i zakazy internetowego marketingu. Chociaż możesz cieszyć się estetyką migających prezentacji prezentujących twój produkt, to czy wiesz, że migające elementy zniechęcają osoby odwiedzające twoją stronę z powodu jej wolniejszego ładowania i trudną do zakwalifikowania w rankingu wyszukiwarek? Aktualizuj swoją stronę na bieżąco, zadbaj o łatwą nawigację i stonowany wygląd wpływający kojąco na oczy. Niech twoja strona prezentuje produkt przy pomocy profesjonalnej fotografii, szczegółowo obrazującej jego funkcjonalność, zamiast inspirujących nastrój fotografii typowych dla reklamy.

- Zastosuj  optymalizację strony internetowej pod potrzeby wyszukiwarek (SEO). Czy wiesz jakie są twoje kluczowe słowa? Mimo, że będziesz miał godną podziwu stronę, nie będzie dla ciebie pracowała, jeżeli jej nie sprzedasz. Sama tylko wyszukiwarka Google przyjmuje codziennie ponad 250 milionów poleceń wyszukiwania. Co dzieje się, kiedy osoba zakupująca hotelowe usługi w swoim zaciszu domowym wpisze do wyszukiwarki frazę „hotelowa bielizna pościelowa”? Co stanie się kiedy początkujący deweloper wpisze hasło „hotelowi architekci”? Czy znajdziesz się w wynikach wyszukiwania i jak wygląda ranking popularności twoich kluczowych słów?

- Opracuj artykuły z główką zawierającą profil autora i wyślij je do branżowych czasopism i mediów internetowych. Artykuły te umieszczają cię w bazach danych i wyszukiwarkach, tak aby dziennikarze piszący artykuły o przemyśle mogli cię znaleźć na najbardziej eksponowanych pozycjach. Możesz umieścić te artykuły na swojej stronie internetowej, aby wzbogacić jej zawartość tekstową (znakomita sprawa dla SEO), a ponadto artykuły są cennym dodatkiem uwierzytelniającym twój biznes.

- Bierz udział w konkursach z nagrodami, nie tylko dla swojej firmy, ale również dla wkładów do twojego zawodu i społeczności. Zabieranie głosu w dyskusjach organizowanych w sieciach społecznościowych, w wewnętrznym gronie zdobywców nagród jest jedną z  najlepszych okazji do spotkania się z nowymi klientami biznesowymi, a poza tym nagrody są znakomitym poparciem ze strony osób trzecich.

- Zatrudnij rozważnego lidera. Wyprzedzaj wszelkie niespodziewane problemy szukając porad u uznanego marketingowego guru z solidnie udokumentowaną praktyką przewidywania trendów, która umożliwia klientom stosowne przygotowanie do przyszłych zdarzeń.

- Zainwestuj w okresowe konsultacje zanim rynek zacznie się zmieniać, a twój biznes będzie gotowy do skorzystania z następnej rynkowej koniunktury zanim stanie się to zjawiskiem powszechnym w twoim otoczeniu rynkowym.

Niech hotelarze wiedzą, że twój profesjonalizm, jakość produktu i nienaganne wykonawstwo pozwoli im na skoncentrowanie się na przychodach ze sprzedanych pokoi – ale najpierw spraw by ich radary mogły cię namierzyć.

Karen Weiner Escalera


Komentarze:

Co powinno znalezć się w pokoju hotelowym? ...więcej»

Łóżko w pokoju hotelowym – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Poduszka na dobry sen ...więcej»

Poradnik inwestora – budujesz hotel, pamiętaj o najważniejszym ...więcej»

Aquacycling: Jak polski fitness zarabia na nowym trendzie z Zachodu? ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji