Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Best Western International zdobył tytuł... | Aktualności hotelarskie ze świata
Best Western International zdobył tytuł eMarketera 2012 roku
|
BWI laureatem nagrody eMarketer 2012
|
Best Western International zdobył tytuł eMarketera Roku 2012, na gali Adrian Awards w Nowym Jorku, która odbyła się w styczniu bieżącego roku.
Wyróżnienie EMarketer Roku honoruje doskonałość w hotelowym marketingu cyfrowym. Nagroda przyznawana jest przez TravelCLICK, wiodącego dostawcę rozwiązań generujących dochód dla hoteli, przy współpracy z hotelarskim stowarzyszeniem sprzedaży i marketingu Hospitality Sales & Marketing Association International (HSMAI).
Nagrody TravelCLICK przyznawane są już po raz dwunasty z rzędu. Aplikujący do tego tytułu dostarczają szczegółowych danych na temat swoich strategii i kampanii elektronicznego marketingu i są na tej podstawie oceniani przez niezależny panel ekspertów zajmujących się marketingiem cyfrowym i elektroniczną sprzedażą.
Tegoroczny zwycięzca, Best Western uruchomił kilka społecznościowych, mobilnych i internetowych inicjatyw w celu wspierania jego nowo pozyskiwanych obiektów, w tym pełną modernizację swojej stronie internetowej i strony mobilnej, które uprościły formalności rezerwacyjne i wprowadziły opinie użytkowników hoteli oraz narzędzia planowania podróży, plus wygodny sposób zarządzania benefitami programu Best Western Rewards.
Zaktualizowane marketingowe strategie wyszukiwania obejmują kluczowe markowe określenia najlepszych rynków docelowych, jak również korzystają z kombinacji filmów wideo i płatnej reklamy w celu edukowania klientów w zakresie trzech typów hoteli. Ponadto, Best Western, był pierwszym ważnym międzynarodowym łańcuchem umożliwiającym turystom rezerwację pokoi bezpośrednio z jego profilu na Facebooku, co spowodowało wzrost rezerwacji w ciągu pierwszych kilku miesięcy i nadal przyciąga prawie 10.000 unikalnych użytkowników odwiedzających miesięcznie stronę bestwestern.com. Best Western był również pierwszą firmą w swoich kategoriach hoteli, która zgromadziła 500.000 zwolenników na Facebooku.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |