Sobota 23 Wrzesień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Celebryci inwestują w hotelarstwo

Choć kupno hotelu to raczej domena hollywoodzkich gwiazd, również polscy celebryci próbują swoich sił w hotelarstwie. Dlaczego gwiazdy decydują się na kupno hotelu? Przyczyną jest decyzja biznesowa czy potrzeba... więcej»

Dla gości biznesowych najważniejsza jest lokalizacja hotelu

Lokalizacja, cena oraz wyposażenie to najważniejsze powody decydujące o wyborze hotelu – wynika z ankiety przeprowadzonej wśród klientów polskiej sieci Hotele Diament. Na pierwszy z wymienionych czynników... więcej»

Ślub w plenerze – o czym warto pamiętać planując taką uroczystość?

Niejedna kobieta marzy o ślubie w plenerze – romantyczna, powiewająca na wietrze suknia, kwiaty we włosach, tańce przy zachodzie słońca. Niestety w Polsce, z uwagi na panujący u nas klimat i kapryśną pogodę, a... więcej»

Jak dbać o wizerunek obiektu?

W dobie rosnącej konkurencji na rynku usług hotelarskich, hotelarze przekonują się do konieczności prowadzenia działań z obszaru public relations. Działania muszą być długofalowe i spójne, jednorazowa akcja nie... więcej»

Koszt zmarnowanej rozmowy telefonicznej

Przedsiębiorstwa są świadome wartości utraconych rozmów telefonicznych. Nadszedł czas przeniesienia tej świadomości na pocztę elektroniczną i inne internetowe kanały. 5,40$. Tyle kosztuje każda zmarnowana rozmowa... więcej»

Jak wzmocnić sprzedaż usług hotelowych?

Sprzedaż usług w hotelu powinna być oparta na dwóch kluczowych założeniach. Po pierwsze – na odpowiednim zrozumieniu segmentacji rynku, na którym działamy. Po drugie – prowadzeniu polityki cenowej w... więcej»

Jak nie organizować konferencji? 4 najczęściej popełniane błędy

Organizacja konferencji, kongresu czy podobnego eventu wymaga wiele pracy od wszystkich zaangażowanych w wydarzenie stron. Czasami kilka drobnych błędów wystarczy, by praca ta poszła na marne i wszyscy po konferencji... więcej»

Blogerzy hotelowi w Polsce

Blogi od kilku lat, są jednym z najmodniejszych narzędzi komunikacji i dialogu w Internecie. Stale aktualizowane strony mają coraz większe zasięgi i szybko zdobywają rzesze wiernych czytelników. To esencja... więcej»

Storytelling i video przyciągają klientów do hoteli

Storytelling – ważne narzędzie marketingowe czy tylko dodatek? Na to pytanie postaramy się Państwu odpowiedzieć w kilku zdaniach.Czym tak właściwe jest storytelling?To niewątpliwie umiejętność komunikowania się.... więcej»

Dlaczego warto organizować spotkania biznesowe w hotelu?

Spotkania biznesowe nie tylko budują pozytywne relacje między stronami, ale są też podstawą do  finalizacji kluczowej umowy czy podpisania ważnego kontraktu. Aby jednak nawiązanie współpracy okazało się możliwe,... więcej»

Identyfikacja nowych klientów biznesowych pozostaje priorytetem numer jeden

Czerwony Alarm! Przeczytaliśmy ostatnio kilkanaście artykułów w publikacjach branżowych, które utrzymują, że priorytetem numer jeden w hotelarskiej sprzedaży jest roztoczenie opieki nad aktualnymi klientami –... więcej»

Decydowanie o miejscu pobytu – co naprawdę dzieje się w umyśle klientów, kiedy dokonują oceny hoteli i marek hotelowych

Z punktu widzenia klientów – świat hoteli nigdy wcześniej nie był tak fascynujący – ale również tak zagmatwany. Fascynujący, ponieważ marki hotelowe są zmuszone poprzez rosnącą konkurencję, do... więcej»

Linie lotnicze kontra hotele w walce o najlepszą strategię cenową

Prawidłowe ustalanie cen jest trudne w przeważającej liczbie przypadków, ale czy hotele mają bardziej komfortową sytuację niż linie lotnicze, jeśli chodzi o przypisanie odpowiedniej wartości do konkretnej oferty lub... więcej»

Najpierw Facebook, pózniej book it!

Restauracje, uczelnie, hafciarki. Blogerki, celebrytki i zakład pogrzebowy. Fanpage na Facebooku ma obecnie każdy, dlaczego więc nie miałyby ich mieć kompleksy hotelarskie? Hostel dla backpackerów lub pięciogwiazdkowy... więcej»

Spotkanie biznesowe poza miastem - czy warto? Poznaj zalety i wady niestandardowych rozwiązań

Podczas planowania eventów firmowych często stawiamy na sprawdzone ośrodki konferencyjne położone w dużych miastach. Jednak otoczenie wiejskie cechujące się spokojem i sielskością to miejsce sprzyjające odprężeniu i... więcej»

Personel hotelowy ambasadorem marki – Jak tego dokonać

Jeśli jeszcze tego nie robisz ... to nadszedł właśnie czas, aby zaangażować media społecznościowe ku pożytkowi dla twojego obiektu - ale jak zaprząc do współpracy całą tę sferę medialną? Opracuj plan i postaraj się... więcej»

Pięć sposobów na zwiększenie RevPar

Częstym problemem przed jakim stają hotelarze, jest jak zwiększyć dochód na pokój (RevPar), więc pozwólcie mi podzielić się sprawdzonymi rozwiązaniami dla tego problemu.Metoda 1Choć uważany przez większość... więcej»

Sezon na hotel

W Polsce sezon letni już prawie za nami, temperatura będzie się stopniowo zmniejszała, a wakacje uczniów i urlopy dobiegną końca. Choć niski sezon rozkłada się inaczej w różnych regionach kraju, zawsze jest to czas,... więcej»

Pokój przy terminalu

Śpij głęboko, pracuj z głową, jedz dobrze, ćwicz i spraw sobie przyjemność, to słowa– klucze, motto sieci Hilton Garden Inn, światowego pioniera koncepcji lokalizowania hoteli w pobliżu lotnisk. Zdanie staje się... więcej»

Dzięki Tato: Sześć lekcji z hotelowego marketingu na Dzień Ojca

Nasz poczciwy stary tata. Męczyliśmy go. Czyściliśmymy jego konta bankowe. Baliśmy się go i zarazem podziwiali. Robiliśmy wszystko, aby osiwiał.Nasze mamy mogą otrzymać kredyt na ponadczasowe lekcje życia, ale uważamy... więcej»

Jak w recepcji z sukcesem stosować upselling?

Przewodnik po skutecznym programie motywacyjnym związanym z upsellingiem w działach bezpośredniej obsługi klienta J. Marriott Jr., czołowa osobistość w przemyśle hotelarskim, ogłasza, „Motywujcie ich,... więcej»

Robienie interesów wśród przyjaciół jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek

Łatwo jest zapomnieć, w szaleńczym tempie pracy branży hotelarskiej, o potrzebie stworzenia możliwości porozmawiania z innymi specjalistami z branży. Pokaż mi hotelarza, który odniósł sukces, a wkrótce okaże się, że... więcej»

« (1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji