Czwartek 12 Grudzień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Sprzedaż i marketing
Gadżety na wakacje – niezbędniki na letni wypoczynek
Wakacje to czas relaksu, przygód i spędzania czasu na świeżym powietrzu. Aby w pełni cieszyć się letnim wypoczynkiem, warto zaopatrzyć się w odpowiednie gadżety na wakacje, które nie tylko ułatwią... więcej»
Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji
Rynek branży hotelarskiej i sektor gastronomiczny wiążą się z niesłabnącym zapotrzebowaniem na różnego rodzaju tekstylia. Wysoka jakość produktów i usług musi iść tutaj w parze z szybkością... więcej»
Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę?
Konferencja jest specyficznym rodzajem eventu, w którym ogromny nacisk kładzie się na kwestie związane z programem. Organizatorom zależy na merytorycznej jakości wydarzenia i podkreśleniu profesjonalizmu.... więcej»
Zakopane apartamenty na sprzedaż
Zakopane, niekwestionowana stolica polskich Tatr, jest miejscowością, w której można poczuć gwar kurortu, ale i solidnie wypocząć. Niezależnie od pory roku do Zakopanego zjeżdżają nie tylko nasi rodacy,... więcej»
Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu?
Konferencja biznesowa to wydarzenie, które powinno zostać starannie zaplanowane i zorganizowane z niezwykłą precyzją. Dbałość o profesjonalizm działań firmowych na co dzień musi mieć odzwierciedlenie w... więcej»
Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu
Blogowanie jest jedną z najpotężniejszych dostępnych strategii marketingu cyfrowego, po części ze względu na jej wielofunkcyjność. Blogi na stronie internetowej mogą zachęcać do zmian, jednocześnie... więcej»
Szkło gastronomiczne. Na co zwrócić uwagę?
Dobra restauracja to nie tylko wyśmienite jedzenie, ale także dobra atmosfera i piękny wystrój. Zastawa stołowa to element, na który szczególnie zwracają uwagę klienci. Musi ona łączyć w sobie... więcej»
Rzeczy, które powinieneś wiedzieć o karcie dań dla restauracji
Idealne menu restauracji oferuje równowagę unikalnych dań i starych ulubionych potraw. Rozważmy podstawowy hamburger. Można go zaproponować w klasycznej formie plastra lub z serem amerykańskim. Możesz... więcej»
Sposoby na promocję hotelowej restauracji wśród gości
Jest co najmniej kilkanaście sposobów, aby powiadomić gościa hotelowego o restauracji znajdującej się w hotelu. Kiedy i jak możemy zachęcić gości hotelowych do wybrania oferty z menu restauracji... więcej»
Plan marketingowy hotelu
Mamy już luty i większość z nas ma już plan marketingowy hotelu. Ale mimo wszystko to wciąż dopiero połowa 1 kwartału 2019 roku i wciąż można tworzyć plan na resztę roku bądź też modyfikować... więcej»
Celebryci inwestują w hotelarstwo
Choć kupno hotelu to raczej domena hollywoodzkich gwiazd, również polscy celebryci próbują swoich sił w hotelarstwie. Dlaczego gwiazdy decydują się na kupno hotelu? Przyczyną jest decyzja biznesowa czy... więcej»
Dla gości biznesowych najważniejsza jest lokalizacja hotelu
Lokalizacja, cena oraz wyposażenie to najważniejsze powody decydujące o wyborze hotelu – wynika z ankiety przeprowadzonej wśród klientów polskiej sieci Hotele Diament. Na pierwszy z wymienionych czynników... więcej»
Ślub w plenerze – o czym warto pamiętać planując taką uroczystość?
Niejedna kobieta marzy o ślubie w plenerze – romantyczna, powiewająca na wietrze suknia, kwiaty we włosach, tańce przy zachodzie słońca. Niestety w Polsce, z uwagi na panujący u nas klimat i kapryśną... więcej»
Jak dbać o wizerunek obiektu?
W dobie rosnącej konkurencji na rynku usług hotelarskich, hotelarze przekonują się do konieczności prowadzenia działań z obszaru public relations. Działania muszą być długofalowe i spójne, jednorazowa akcja... więcej»
Koszt zmarnowanej rozmowy telefonicznej
Przedsiębiorstwa są świadome wartości utraconych rozmów telefonicznych. Nadszedł czas przeniesienia tej świadomości na pocztę elektroniczną i inne internetowe kanały. 5,40$. Tyle kosztuje każda... więcej»
Jak wzmocnić sprzedaż usług hotelowych?
Sprzedaż usług w hotelu powinna być oparta na dwóch kluczowych założeniach. Po pierwsze – na odpowiednim zrozumieniu segmentacji rynku, na którym działamy. Po drugie – prowadzeniu polityki cenowej... więcej»
Jak nie organizować konferencji? 4 najczęściej popełniane błędy
Organizacja konferencji, kongresu czy podobnego eventu wymaga wiele pracy od wszystkich zaangażowanych w wydarzenie stron. Czasami kilka drobnych błędów wystarczy, by praca ta poszła na marne i wszyscy po... więcej»
Blogerzy hotelowi w Polsce
Blogi od kilku lat, są jednym z najmodniejszych narzędzi komunikacji i dialogu w Internecie. Stale aktualizowane strony mają coraz większe zasięgi i szybko zdobywają rzesze wiernych czytelników. To esencja... więcej»
Storytelling i video przyciągają klientów do hoteli
Storytelling – ważne narzędzie marketingowe czy tylko dodatek? Na to pytanie postaramy się Państwu odpowiedzieć w kilku zdaniach.Czym tak właściwe jest storytelling?To niewątpliwie umiejętność... więcej»
Dlaczego warto organizować spotkania biznesowe w hotelu?
Spotkania biznesowe nie tylko budują pozytywne relacje między stronami, ale są też podstawą do finalizacji kluczowej umowy czy podpisania ważnego kontraktu. Aby jednak nawiązanie współpracy okazało się... więcej»
Identyfikacja nowych klientów biznesowych pozostaje priorytetem numer jeden
Czerwony Alarm! Przeczytaliśmy ostatnio kilkanaście artykułów w publikacjach branżowych, które utrzymują, że priorytetem numer jeden w hotelarskiej sprzedaży jest roztoczenie opieki nad aktualnymi... więcej»
Decydowanie o miejscu pobytu – co naprawdę dzieje się w umyśle klientów, kiedy dokonują oceny hoteli i marek hotelowych
Z punktu widzenia klientów – świat hoteli nigdy wcześniej nie był tak fascynujący – ale również tak zagmatwany. Fascynujący, ponieważ marki hotelowe są zmuszone poprzez rosnącą... więcej»
Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»
Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»
Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»
Sezon na hotel ...więcej»
Hotele „szkolą” gości ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji