Strona główna » Aktualnosci hotelarskie z kraju » Big THING - najprawdopodobniej największe pokoje... | Aktualności hotelarskie z kraju
Big THING - najprawdopodobniej największe pokoje hotelowe w Gdańsku!
|
Hotel Number One rozpoczął kampanię Big THING
|
Gdański Hotel Number One rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Big THING”, promującą niestandardową wielkość pokoi hotelowych. W obiekcie znajdują się 172 pokoje, w tym aż 62 dwupokojowe apartamenty o powierzchni 32 mkw. To prawdopodobnie jedne z największych pokoi hotelowych w Gdańsku. Kampania „Big THING” będzie realizowana w mediach społecznościowych i jest skierowana do kilku głównych grup docelowych: rodzin z dziećmi, klientów biznesowych, wycieczek zorganizowanych i klientów indywidualnych podróżujących w małych grupach. ,,Najmniejsze pokoje w ramach naszego hotelu mają powierzchnię 20 mkw. W swojej ofercie posiadamy także pokoje o powierzchni 24 i 25 mkw., a także apartamenty dwupokojowe o powierzchni 32 mkw. To bardzo duży atut dla wielu naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się go bardziej wyeksponować. Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci” – podkreślił Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.
Działania związane z kampanią obejmują kanały social media takie jak Facebook i Instagram, zostaną one także wzmocnione kampanią remarketingową oraz konkursami dla klientów.
To już kolejna innowacyjna kampania reklamowa tego gdańskiego obiektu. W lipcu ubiegłego roku hotel ruszył z kampanią „It’s just us - Number One Team”, która przybliżała odbiorcom sylwetki pracowników podczas ich codziennej pracy. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawiały się zabawne fotografie pracowników hotelu – m.in. recepcjonistek, dyrektorów, kelnerów podczas wykonywania ich codziennych obowiązków. Celem kampanii było ukazanie „ludzkiej twarzy hotelu”.
 *** Hotel Number One powstał w ramach kompleksu Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Deweloperem i generalnym wykonawcą wielofunkcyjnego obiektu była notowana na warszawskiej giełdzie spółka Dekpol. Inwestycja składa się z dwóch części – Hotelu Number One, w którym znajdują się 172 pokoje hotelowe oraz 298 Apartamenty Nowa Motława. W nowoczesnym kompleksie zaprojektowano również przestronną strefę wellness z basenem wewnętrznym, saunami, i siłownią. Spójna architektura i design wnętrz hotelu to połączenie pracy wybitnych osobowości reprezentowanych przez pracownie architektoniczne: KD Kozikowski Design, Ideograf Paulina Czurak i Sikora Wnętrza – Jan Sikora.
Źródło: Tauber.com.pl – 01.03.2018
| | | |
 |
Komentarze: |
|
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip Gdańsk ma średnią wielkość około 50 m2 - a ma około 200 pokoi/apartamentów
| Paul VD (dodano 2018-03-06, 10:02:29) |
|
|
|
|
| | |