Niedziela 16 Czerwiec 2019

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » SPA & Wellness

SPA & Wellness


Góralskie domki inwestują w skandynawskie balie

Właściciele luksusowych domków w górach rozpieszczają swoich klientów. Na Podhalu modne stają się gorące balie, które podbiją serca turystów.   Balia gorąca jak termy  Tej zimy dwa piękne i... więcej»

Sen kategorii wellness

Termin wellness oznacza stan zdrowej równowagi umysłu, ciała oraz ducha, o której marzy niemalże każda osoba. Jednak dzisiejsze szybkie tempo życia nie pozwala na właściwy odpoczynek i regenerację. Chwile spędzane w... więcej»

Lecznicze kąpiele lepsze od suplementów diety

Z roku na rok Polacy pobijają rekord wydatków na leki. Zachęceni przez reklamy wydajemy bajońskie sumy na suplementy diety wierząc, że uzupełnią one braki witamin w organizmie, poprawią zdrowie i wygląd. Niestety... więcej»

Rehabilitacja w hotelu? Wyjaśniamy pojęcia od „A” do „Z”!

Wraz z potrzebami klientów i zmieniającymi się trendami w turystyce prozdrowotnej, oferty hoteli i obiektów wypoczynkowych w całej Polsce również polegają modyfikacjom. Obecnie wielu turystów poszukuje miejsc... więcej»

Udany urlop? Zatroszcz się o siebie latem

Wakacje to idealny moment na to, by „cofnąć” efekty jakie odciska na naszym ciele czas, a także by „odzyskać” młodość ducha i piękny, naturalny wygląd. Warto więc połączyć wypoczynek z rozwojem... więcej»

Kamerdynerzy spa. Podnoszenie wartości usług spa i samych hoteli

Dyrektorzy usług spa w hotelach i ośrodkach oferujących te usługi, poddawani są stałemu naciskowi na ciągłe podwyższanie ich poziomu i w ten sposób różnicowaniu się w oczach swoich klientów; do znajdowania... więcej»

Yield Management w SPA: Przegląd zasad, korzyści, wyzwań i szans

Yield management, zwany także revenue managementem, jest powszechnie definiowany jako proces zrozumienia, przewidywania i wpływania na zachowania klientów w celu maksymalizacji przychodów lub zysków z produktów... więcej»

Szkolenia dzisiaj: Stare i nowe podejście

Wiele już napisano na temat szkolenia i rozwoju zawodowego, choć pisanie i mówienie o tym jest kwestią delikatną, ale myślę, że niniejszy artykuł nie będzie ostatnim, który zajmie się badaniem tego tematu. W... więcej»

Projektowanie bliższych i dalszych doświadczeń w spa. Co, w rzeczywistości, kupują hotelowi goście? – Część 2/2

Tradycyjnie wszechobecne "przedpołudnia dla urody" często rozpoczynały się lub kończyły lunchem spa. W środowisku dziennego spa przygotowywany jest on zwykle w miejscowej restauracji i niestety... więcej»

Projektowanie bliższych i dalszych doświadczeń w spa. Co, w rzeczywistości, kupują hotelowi goście? – Część 1/2

W 1999 r napisałem artykuł, w którym zwracałem uwagę na wzrost popularności ośrodków spa, a w zasadzie pozycjonowanych ośrodków spa, przeobrażających się w istotne pod względem rentowności hotelowe działy, a nie tylko... więcej»

Strategie wobec 8 kluczowych wyzwań obecnych w dzisiejszym hotelowym świecie ośrodków spa – część 2/2

Strategia 5 – Ewoluowanie przekazów spa w trudnych ekonomicznie czasachJedną z rzeczy, którą dzielą hotelowi goście spa, lokalni klienci i członkowie klubu spa – niezależnie od tego, czy się do tego... więcej»

Strategie wobec 8 kluczowych wyzwań obecnych w dzisiejszym hotelowym świecie ośrodków spa – część 1/2

Ośrodki spa przebyły z pewnością długą drogę w ciągu ostatnich 15 lat. W tym okresie, rozwój segmentu hotelowego spa dokonywał się w sposób gwałtowny i w większej części utrzymał to tempo do dzisiaj. Ten silny rozwój... więcej»

Spa – Jak pozostawać w zgodzie z aktualnymi trendami i zarabiać pieniądze

Jednym z najbardziej popularnych marketingowych terminów w przemyśle hotelarskim jest trzyliterowe słowo 'spa'. Inne przemysły adoptowały od tego czasu to określenie jako narzędzie marketingowe, np. auto... więcej»

Sztuka sprzedaży w spa: Dostosowywanie i kontynuacja doświadczenia twoich gości

Sprzedaż detaliczna może odegrać znaczącą rolę na drodze do odnoszenia sukcesów przez spa. Firmowe produkty mogą spowodować powstanie dodatkowych, pogłębionych doświadczeń u twoich gości przebywających w spa, a... więcej»

Marketing Spa: Budowanie biznesu poprzez synchronizację marek

W budowaniu spa, bez końca trwają wysiłki w zakresie strategii, rozwoju, konstrukcji, umeblowania, wystroju, personelu i tworzenia menu zabiegowego. Wszystkie te wysiłki łącznie powinny skutecznie wyartykułować... więcej»

Hotelowe spa: Argumenty za i przeciw zlecaniu podwykonawstwa w działalności spa

Zlecić outsourcing, czy zarządzać działalnością hotelowego spa w swoim obiekcie jest pytaniem, na które stara się odpowiedzieć większość hotelarzy. Doświadczeni hotelarze wiedzą, że w celu zapewnienia... więcej»

Implikacje „Efektu Spa” wobec ośrodków hotelowych

Wymyśliłam termin "Efekt Spa" (TM), aby odnieść się do podstawowego czynnika rozwoju nie tylko w ośrodkach spa, ale na szerszym rynku usług zindywidualizowanej troski o klienta. Czynnikiem tym jest... więcej»

O czym powinieneś wiedzieć zanim otworzysz spa

Włączenie ośrodka spa do jakiegokolwiek obiektu jest niemal zawsze świetnym pomysłem i na pewno zagwarantuje mu konkurencyjność. Niemal oczywistą w dzisiejszych czasach jest konieczność utrzymywania spa w kurortach.... więcej»

Włączanie usług spa do hotelowego krwiobiegu

Połączenie głównego nurtu hotelowej działalności z usługami spa nie jest tak trudne, jak można by sobie wyobrazić. W rzeczywistości, wiele hotelowych działań związanych z obsługą gości zazębia się w sposób... więcej»

Techniki revenue management w SPA: Dynamiczne ustalanie cen, dynamiczna dostępność i inżynieria menu

Celem generowania większych zysków ze SPA, należy wprowadzić w życie bardziej strategiczne podejście, porównywalne do sposobu funkcjonowania revenue management w zakresie pokoi hotelowych. Zdefiniowane muszą być... więcej»

Trendy w zabiegach spa: Sygnały z gastronomii

W miarę stałego przygotowywania się na najgorsze, tęskniąc za dobrą starą stabilnością gospodarczą, a jednocześnie przewidując przemijanie burzy, znaleźliśmy się w doskonałym momencie, by zaplanować wysunięcie się na... więcej»

Pięć sposobów na to, aby goście polubili twoje spa

Obecna sytuacja gospodarcza stworzyła presję na racjonalizację wydatków i chociaż spa, generalnie, jako usługa regenerująca nadwerężone siły, realizowana w rozsądnej cenie nie jest kwalifikowana jako coś rozrzutnego,... więcej»

« (1) 2 »

Sen kategorii wellness ...więcej»

Udany urlop? Zatroszcz się o siebie latem ...więcej»

Rehabilitacja w hotelu? Wyjaśniamy pojęcia od „A” do „Z”! ...więcej»

O czym powinieneś wiedzieć zanim otworzysz spa ...więcej»

Góralskie domki inwestują w skandynawskie balie ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji