Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Debiut Holiday Inn Express w Rosji | Aktualności hotelarskie ze świata
Debiut Holiday Inn Express w Rosji
|
InterContinental Hotel Moscow Tverskaya, Moskwa, Rosja
|
IHG (InterContinental Hotels Group), jedna z czołowych światowych firm hotelowych, podpisała umowę franczyzy wielokrotnej (MDA) z Regional Hotel Chain, spółką portfelową VIY Management (VIYM), na uruchomienie 15 nowych hoteli w Rosji do 2019 r., które, w momencie uruchomienia podwoją wielkość stanu posiadania IHG na tamtejszym rynku. IHG zadebiutuje w regionie marką Holiday Inn Express
15 nowych hoteli Holiday Inn Express zwiększy liczbę pokoi o około 2250. Dodane one zostaną do aktualnie funkcjonujących 5 hoteli z 1700 pokojami. Lokalizacjami dwóch pierwszych hoteli są Czelabińsk i Woroneż. Holiday Inn Express Voronezh - Kirova ma zostać otwarty w drugiej połowie 2014 roku, a Holiday Inn Express Chelyabinsk - Central Station, planowany jest na lato 2015.
Dyrektor wykonawczy na Europę w IHG, Angela Brav, powiedziała: "Jest to przełom dla IHG w Rosji, debiutującej marką Holiday Inn Express, co pozwoli nam na podwojenie naszego stanu posiadania w tym regionie w stosunku do aktualnego portfela hoteli w Rosji i uczyni znaczący krok w kierunku spełnienia naszych ambicji, w zakresie objęcia pozycji lidera na tamtejszym rynku."
Marka Holiday Inn Express to dobry wybór dla ceniących wartość turystów biznesowych i wypoczynkowych. Świeży, czysty i nieskomplikowany, Holiday Inn Express jest doskonałym wyborem dla osób znajdujących się w podróży. Oferuje gościom dokładnie to, czego potrzebują – wspaniały wypoczynek nocny w wysokiej jakości hotelu i bezpłatne śniadanie. Obecnie na całym świecie działa ponad 2000 obiektów Holiday Inn Express.
IHG nie ukrywa zaangażowania na rzecz swojego rozwoju w Rosji i już wcześniej zapowiedział, że zamierza otworzyć 100 hoteli na terenie całej Rosji i w pozostałych krajach WNP do 2020 roku. Firma twierdzi, że będzie to możliwe do zrealizowania we współpracy z lokalnymi inwestorami przy uruchamianiu zarządzanych przez siebie lub działających na zasadzie franczyzy, hoteli w całym kraju, tam gdzie istnieje zapotrzebowanie na międzynarodowe marki hotelowe.
Źródło: InterContinental Hotels Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |