Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Kiosk jest królem: Koniec tradycyjnych meldunków...

Aktualności hotelarskie ze świata


Kiosk jest królem: Koniec tradycyjnych meldunków w hotelu


Dodano: 2013-04-18

Drukuj

Wyślij



Technologia wypiera tradycyjne usługi w hotelach


Staromodne klucze do pokoju są dziś dokładnie właśnie takim gadżetem – są po prostu staromodne. Wydaje się, że przyjęcia do hotelu mogą mieć niedługo taki sam charakter.

Coraz więcej hoteli na całym świecie przystosowuje się do elektronicznego i kioskowego sytemu przyjmowania gości, jak poinformował niedawno New York Times. Osoby dotknięte technofobią i ludzie tęskniący za dawnym światem będą bez wątpienia narzekać, ale dla osób podróżujących w interesach jest to świetna wiadomość. Po długiej podróży, tylko kilka rzeczy potrafi jeszcze bardziej rozdrażnić niż oczekiwanie w półgodzinnej kolejce, aby dostać klucz do pokoju. Powszechne stosowanie kiosków (jak na lotniskach) i elektronicznych usług meldunkowych (dzięki którym otrzymuje się e-mailem kod cyfrowy do drzwi) sprawi, że przyjmowanie do hoteli będzie znacznie szybsze. Maszynom nie płaci się za pracę od godziny, nie są one także niecierpliwe, czy zdenerwowane na gości (chociaż ich użytkownicy czasami na nie się denerwują). One są po prostu przyszłością.

Hotele będą przypuszczalnie dopingować wprowadzanie technologii, która zmniejszy koszty pracy. Hotelowe związki zawodowe nie będą jednak zadowolone z takiego obrotu spraw. Mimo to, umożliwienie zaawansowanym technologicznie klientom skorzystania z elektronicznego meldunku pozwoli odciążonym w ten sposób pracownikom rozładować kolejki składające się z tradycyjnych klientów i poświęcić więcej czasu na pomoc klientom, którzy domagają się na przykład innego pokoju i mają niezliczone listy pytań i skarg.



W dłuższej perspektywie, szersze wykorzystanie nowych technologii będzie różnicować hotele. Budżetowe i średniej klasy hotele będą prawdopodobnie stosować elektroniczne systemy przyjęć (podobnie jak w przypadku odpraw w liniach lotniczych), natomiast wyższej klasy obiekty zaoferują szerszą gamę opcji i bardziej spersonalizowane usługi. Na przykład, personel z iPadami świadczy już usługi w niektórych hotelach, osobiście witając niektórych gości w momencie ich przybycia do hotelu i opiekując się nimi w trakcie pobytu. Społeczeństwo jako całość będzie musiała zmierzyć się z ideą technologii zastępującej bezpośrednie usługi, świadczone przez pracowników różnych instytucji. Ale dla osób podróżujących służbowo, którzy chcą dostać się do swoich pokoju i jak najszybciej wypocząć po podróży, wszystko, co przyspiesza ten proces jest postępem.


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji