Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Nowa tożsamość marki i prototyp hotelu Country... | Aktualności hotelarskie ze świata
Nowa tożsamość marki i prototyp hotelu Country Inns & Suites by Carlson
|
Nowy prototyp hotelu Country Inns & Suites by Carlson
|
Carlson Rezidor Hotel Group jedna z największych i najbardziej dynamicznych grup hotelowych na świecie, poinformowała, że Country Inns & Suites by Carlson wprowadza w życie nową tożsamość marki oraz prototyp hotelu nowej generacji. Hotelowa marka poinformowała jednocześnie o nawiązaniu współpracy z gwiazdą projektowania wnętrz Genevieve Gorder, która potwierdziła swoje zaangażowanie w nowe projekty.
Choć marka przeprowadzała wcześniej regularne renowacje i remonty swoich obiektów, to tym razem, po raz pierwszy w swojej 25-letniej historii, portfolio firmy zostało całkowicie przeprojektowane w celu zastosowania nowych elementów w architekturze budynków, estetyce wnętrz i swojej wizualnej tożsamości, w tym loga firmy.
Modernizacja hotelowej architektury i wnętrz markowych obiektów, zaprojektowana przez londyńskie firmy: Imagination i Virgile & Stone, zadebiutuje w czwartym kwartale 2013 roku. Będzie charakteryzować się czystym, nowoczesnym wyglądem i poczuciem uzupełniającym nową identyfikację wizualną marki, która łączy w sobie ciepło i komfort z kultowymi elementami designu Country Inns & Suites, w tym kominków w lobby. Projekt architektoniczny jest odejściem od poprzednich koncepcji pozwalając marce na rozszerzenie jej obecności o nowe lokalizacje, w tym na intensywniejsze wejście na rynki miejskie. Projekt ma być skierowany zarówno do lojalnych gości, jak i dzisiejszych młodych, zorientowanych na technologię, podróżujących służbowo klientów.
Country Inns & Suites jest wiodącą marką z wyższej półki średniej klasy hoteli dysponującą 480 hotelami funkcjonującymi w całej Ameryce Północnej i Indiach. Marka stawia na rozwój przede wszystkim w USA, Kanadzie, Indiach i Meksyku. Country Inns & Suites została założona przez rodzinę Carlson w 1987 roku, zainspirowaną tradycyjnymi europejskimi pensjonatami bed & breakfast i podstawowym założeniem, że wspaniała gościnność oznacza traktowanie gości jak rodziny. Do dzisiaj, goście w hotelach tej marki witani są ciepłymi ciasteczkami czekoladowymi, które są znakiem towarowym hotelarstwa rodzinnego stylu.
Źródło: Carlson Rezidor Hotel Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |