Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Accor nawiązał współpracę z Monscierge dla marki... | Aktualności hotelarskie ze świata
Accor nawiązał współpracę z Monscierge dla marki Novotel
|
Novotel wprowadza wirtualną usługę konsjerża
|
Grupa hotelowa Accor wybrała firmę Monscierge, międzynarodowego producenta oprogramowania komputerowego, w celu stworzenia usługi wirtualnego konsjerża przeznaczonej na potrzeby marki Novotel. Monscierge współpracuje z kilkoma markami Accora już od ponad dwóch lat.
Pewna liczba nowych systemów Novotel Virtual Concierge została już zainstalowana w Wielkiej Brytanii i Francji. Jak podaje Novotel, rezultat był pozytywny.
Projekt systemu wirtualnego konsjerża w Novotelu prezentowany jest na specjalnie zaprojektowanym, przeznaczonym dla gości, interfejsie z cyfrowym wyświetlaczem dotykowym, który oferuje hotelowe udogodnienia, lokalne informacje i porady, mapy i wskazówki komunikacyjne, kalendarz wydarzeń i imprez rekreacyjnych, pogodę, informacje o lotach, społecznościowe karty pocztowe i inne usługi dla gości.
"Novotel Virtual Concierge pozwoli hotelom Novotel na wzbogacenie doświadczenia gości oraz zagwarantowanie prawdziwie zintegrowanego środowiska, w którym urządzenia dotykowe, smartfony i tablety będą zsynchronizowane umożliwiając nieograniczony dostęp do świata usług i informacji," powiedziała Sabine Kadyss, globalna dyrektor ds. produktu, usług i komunikacji w Novotelu.
Źródło: Accor Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |