Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott wprowadza nową aplikację spotkaniową | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott wprowadza nową aplikację spotkaniową
|
Aplikacja Red Coat Direct w hotelach Marriott
|
Marka Marriott Hotels należąca do międzynarodowej grupy hotelowej Marriott International wprowadza na rynek Red Coat Direct, nową aplikację, która pozwala organizatorom spotkań dostosować swoje wymagania i preferencje dotyczące spotkań poprzez naciśnięcie jednego przycisku.
Aplikacja da się dostosować do każdego konkretnego organizatora spotkania. Wnioski można składać do trzech dni przed terminem wydarzenia, ale również w trakcie trwania imprezy. W momencie wpływu wniosku jest on kierowany do menedżera działu spotkaniowego, który zajmuje się realizacją wymagań.
Wprowadzana w tym miesiącu w 350 amerykańskich hotelach Marriott, aplikacja Red Coat Direct zostanie zastosowana w całym globalnym portfelu marki obejmującym 500 hoteli, na koniec 2014 roku. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich urządzeń z obsługą Internetu w tym iPhone, iPad, Android, Kindle Fire, laptopów i będzie dostępna w 19 wersjach językowych w momencie zakończenia światowego rozruchu.
"Sposób, w jaki ludzie pracują jest coraz bardziej mobilny i globalny, ale do tej pory organizacja spotkań była jakby zatrzymana w przeszłości," powiedziała Peggy Roe, wiceprezes ds. operacji globalnych usług w sieci Marriott Hotels. "Technologia Red Coat Direct umożliwia organizatorom spotkań ciągłą modyfikację wniosków nie tracąc ani minuty ze spotkań i nie każąc czekać innym profesjonalistom na spełnienie wynikających z bieżącej chwili potrzeb.”
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |