|
Hotel G Beijing, Pekin, Chiny
|
Hotels G, grupa zarządzająca obiektami hotelarskimi, z siedzibą w Hongkongu, poinformowała o planowanej ekspansji i rozwoju swojej modnej, lifestylowej marki, Hotel G. Wielokrotnie nagradzana koncepcja hotelarska, reprezentowana przez flagowy obiekt grupy - Hotel G Beijing, zwiększy swój stan posiadania w 2013 r. o dwa obiekty, a kolejne cztery powstaną w ciągu najbliższych dwóch lat.
Marka rozpoczęła pierwszy etap swojej ekspansji w zeszłym roku w Tajlandii, obejmując zarząd hotelami Pullman Bangkok Hotel G i Pullman Pattaya Hotel G.
Hotels G, potwierdziły plany dalszej ekspansji, które zrealizowane będą pod koniec tego roku wraz z otwarciem wysokiej klasy apartamentowca Residence G w Hongkongu.
Spółka rozważa także rozwój franczyzy poprzez partnerstwo z właścicielami i / lub operatorami hotelowych marek. Hotel G San Francisco, który jest przewidziany do otwarcia w październiku 2013 r., będzie pierwszym przykładem tego modelu biznesowego.
Kolejne dwa obiekty będą otwarte w Chinach, w 2014 roku - Residence G Shenzhen i Hotel G Suzhou. W 2015 wystartują zaś: G Hotel Guangzhou w Kantonie oraz Residence G Pattaya w Tajlandii.
"Istnieje wiele standardowych międzynarodowych marek hotelowych i marek lokalnych, ale nie ma modelu pośredniego. Sądzimy, że możemy wypełnić tę lukę produktami konsumenckimi, takimi jak Hotel G - marką, która oferuje pewnego rodzaju styl życia przy pomocy niepowtarzalnego designu, przyjaznych, a zarazem profesjonalnych usług, modnych restauracji i barów", powiedział dyrektor generalny firmy Hotels G, Christophe Vielle.
Źródło: Hotels G
|