Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Value Hotel Worldwide wybuduje drugi hotel w... | Aktualności hotelarskie ze świata
Value Hotel Worldwide wybuduje drugi hotel w Korei Południowej
|
Value Hotel Worldwide otworzy hotel w Sewon w Korei Południowej
|
Zaledwie dwa miesiące temu, marka Value Hotel Worldwide należąca do Vantage Hospitality Group, poinformowała, że uruchomi pierwszy ekskluzywny hotel, w nowo powstającym mieście Sejong, w Korei Południowej. Obecnie zaś uzupełniła tę informację o drugi nowo budowany, wysokiej klasy Value Hotel Worldwide, w mieście Suwon, położony zaledwie 22 km na południe od Seulu.
Wysoko uprzemysłowiony ośrodek gospodarczy w Suwonie jest siedzibą firmy Samsung Electronics, a także wielu innych dużych korporacji i producentów. Value Hotel Worldwide znajdujący się zaledwie o kilka kroków od siedziby Samsunga, zaspokoi potrzeby zarówno krajowych, jak i zagranicznych biznesmenów.
20-piętrowy, 300-pokojowy hotel posiada również podziemny parking zlokalizowany na pięciu piętrach, sklepy, biura, restauracje i bary. Pozostałe udogodnienia obejmują siłownię / spa, miejsca spotkaniowe, bankietowe, bezprzewodowy dostęp do Internetu w pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych oraz szereg innych urządzeń o najnowszej technologii. Otwarcie hotelu spodziewane jest w grudniu.
W grudniu ubiegłego roku natomiast, Vantage Hospitality Group, Inc, ósma co do wielkości firma hotelowa na świecie poinformowała, że zawarła umowę licencyjną z Service Legend Inc. na wprowadzenie Value Inn Worldwide i Value Hotel Worldwide, na rynek Korei Południowej. Jak widać umowa ta przynosi znakomite rezultaty.
Mająca swoją siedzibę w Coral Springs na Florydzie, Vantage Hospitality Group jest ósmą co do wielkości spółką hotelarską na świecie, prowadzącą ponad 1000 niezależnych hoteli. Pierwsza hotelowa marka Vantage Hospitality - Americas Best Value Inn, jest liderem w segmencie obiektów o wybranych usługach (w tym Value Inn Worldwide i Canadas Best Value Inn) w Ameryce Północnej i została uznana za najszybciej rozwijający się łańcuch hotelowy w minionej dekadzie. Niedawno firma wprowadziła na rynek marki Value Inn Signature i Value Hotel Worldwide, stworzone specjalnie na rynki międzynarodowe. Vantage rozwija również inne swoje marki - Lexington Inn i Lexington Hotel (średniej i ekskluzywnej klasy).
Źródło: Vantage Hospitality Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |